Články v kategórii 'Schindler' (61 - 72 z 86 článkov)

SKS Germany - blatníky pre každé použitie

PR 23.10.2017 5 750

Leto je neúprosne preč a s jeseňou prichádza sychravé počasie. Pokiaľ sa teda nechystáte odložiť bicykel do ďalšej sezóny, stoja blatníky za zváženie, pretože ponúkajú najlepšiu ochranu pred vodou a blatom.
R.S.P. – Kompletná starostlivosť o bicykel a odpruženie

PR 27.09.2017 3 434

Rakúska značka postavila svoje meno v prvom rade na kvalite a vďaka spolupráci s výrobcami – výsledkom je ucelená rada starostlivosti, a to aj pre tých, ktorí sa púšťajú do náročných „detailov“.
Video: Ghost 2018 - osvedčené modely zaodeté do nových trendov

10.09.2017 5 030 5 12

Rozsiahla expozícia Ghost lákala na veľké množstvo vystavených modelov. Hlavné rozdiely s predchádzajúcou generáciou spočívali v upgrade komponentov a rozšírenie 12-rýchlostných sád GX Eagle.
Keď bežné veci nemusia vyzerať úplne bežne

PR 05.08.2017 3 981

Austrálska značka KNOG je známa svojím, tak trochu iným prístupom. U doplnkov, ktoré väčšina z nás berie ako „škaredé“ a nutné príslušenstvo, dokáže ponúknuť produkty, ktoré celkový design nerušia, ale dokonca ho pekne dopĺňajú. Pritom samozrejme stále 100 % plnia svoju primárnu funkciu.
Celoodpružené bicykle Lapierre 2017 v znamení pestrosti

PR 22.07.2017 4 817

Pozrieme sa na zúbok zaujímavým enduro strojom a chladných nás nenechajú ani allmountain a trailové bicykle. V týchto kategóriach nájdeme cenovo dostupnejšie modely, ale aj drahšie karbónové mašiny, takže vybrať je rozhodne z čoho.
Test: Lapierre Overvolt AM 500+ - tento bicykel trochu zmenil môj pohľad

02.07.2017 9 909 57 -21

Keď mi Slavo volal, či chcem na test trailový bike od Lapierre, tak som jednoznačne súhlasil, majúc ešte v živej pamäti, ako skvelo som si zajazdil na Triggerovi, ktorý taktiež patrí do kategórie Trail.
ESI – gripy a omotávky pre ten najlepší pocit z jazdy

PR 15.06.2017 6 451

Je trochu nadnesené tvrdiť, že trocha silikónu môže výrazne ovplyvniť pocit z jazdy, no produkty ESI sú toho dôkazom.
Prilby a okuliare Cratoni - farebná kvalita z Nemecka

PR 18.04.2017 5 460

Vo svete športu nie je už dlhšiu dobu žiadnou novinkou používať chrániče. Mnohým z nás taká prilba už nejedenkrát zachránila život alebo si odniesla len pár škrabancov od konárov.
R.S.P. - čistenie a oleje na všetky podmienky

PR 08.04.2017 3 843

Začiatok sezóny sa blíži a kto ešte nestihol pripraviť svoj bike, mal by sa rýchlo poponáhľať a premazať všetky potrebné komponenty.
Ghost LECTOR Kid 6 LC – detská raketa s pretekaním v krvi

PR 13.01.2017 4 853

Pri predstave, že v roku 2016 na cyklistickej výstave svetového formátu ako je Eurobike dostane cenu za inováciu a pridanú hodnotu dvadsaťšesť-palcový hardtail, by si asi viacerí z vás nechápavo ťukali na čelo.
Ghost Asket - dobrý trailbike môže byť aj z kategórie HT

PR 14.12.2016 4 544

Dobrý trailbike nemusí byť nutne celoodpružená mašina, čoho dôkazom je Asket od Ghostu. Geometria a použité komponenty umožňujú bez problémov zvládnuť aj náročné zjazdy, no vďaka pevnej stavbe si stále zachováva bike jednoduchosť a nízku hmotnosť. Ideálny na rýchly prieskum lokálnych singletrackov a s trochou techniky môžete na nich doslova lietať... Viac informácií o modelovom rade Asket nájdete TU.
Ghost 2017 – bicykle s dušou

PR 23.11.2016 8 476

Korene viac ako dvadsaťročnej histórie Ghostu siahajú až do roku 1993. Za ten čas si bicykle Ghost, typické svojou nemeckou precíznosťou, vybudovali slušné meno na cyklistickom trhu. Okrem kvality, dizajnu, precízneho spracovania a výborného pomeru ceny a výkonu sa Ghost snaží držať neustály krok s trendmi v cyklistickom priemysle a výnimkou nie je ani nová kolekcia bicyklov pre rok 2017. Poďme si teda bližšie predstaviť MTB novinky, ktoré na vás čakajú v jubilejnej 25. sezóne Ghost.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 039)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 831)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 690)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 249)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 558)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 167)