Najnovšie články z kategórie Schindler

Predstavenie: SKS FATBOARD SET - kamaráti do dažďa a blata

Kto je nedočkavý a rád si užíva výjazdy na jar cez rozmočené a blatové traily, potom určite neprehliadnite blatníky určené pre milovníkov širokých gúm a nízkych tlakov.
Test: Knog PWR TRAIL– výkonné modulárne svetlo s integrovanou powerbankou

Výkonných predných svetiel je na trhu viac než dosť. Nájsť však také, s ktorým si v prípade potreby nabijete telefón, akčnú kameru alebo fotoaparát, určite jednoduché nebude.
Test: GHOST FR AMR 7 - poriadna mašina do hôr

Napriek modelovému roku 2016 som si povedal, že si tento bike zaslúži trochu pozornosti. A hneď na úvod napoviem, že ide totiž o - ako sa hovorí – veľmi dobrý pomer výkonu a ceny.
SKS Germany - blatníky pre každé použitie PR článok

SKS Germany - blatníky pre každé použitie

Leto je neúprosne preč a s jeseňou prichádza sychravé počasie. Pokiaľ sa teda nechystáte odložiť bicykel do ďalšej sezóny, stoja blatníky za zváženie, pretože ponúkajú najlepšiu ochranu pred vodou a blatom.
R.S.P. – Kompletná starostlivosť o bicykel a odpruženie PR článok

R.S.P. – Kompletná starostlivosť o bicykel a odpruženie

Rakúska značka postavila svoje meno v prvom rade na kvalite a vďaka spolupráci s výrobcami – výsledkom je ucelená rada starostlivosti, a to aj pre tých, ktorí sa púšťajú do náročných „detailov“.
Video: Ghost 2018 - osvedčené modely zaodeté do nových trendov

Rozsiahla expozícia Ghost lákala na veľké množstvo vystavených modelov. Hlavné rozdiely s predchádzajúcou generáciou spočívali v upgrade komponentov a rozšírenie 12-rýchlostných sád GX Eagle.
Keď bežné veci nemusia vyzerať úplne bežne PR článok

Keď bežné veci nemusia vyzerať úplne bežne

Austrálska značka KNOG je známa svojím, tak trochu iným prístupom. U doplnkov, ktoré väčšina z nás berie ako „škaredé“ a nutné príslušenstvo, dokáže ponúknuť produkty, ktoré celkový design nerušia, ale dokonca ho pekne dopĺňajú. Pritom samozrejme stále 100 % plnia svoju primárnu funkciu.
Celoodpružené bicykle Lapierre 2017 v znamení pestrosti PR článok

Celoodpružené bicykle Lapierre 2017 v znamení pestrosti

Pozrieme sa na zúbok zaujímavým enduro strojom a chladných nás nenechajú ani allmountain a trailové bicykle. V týchto kategóriach nájdeme cenovo dostupnejšie modely, ale aj drahšie karbónové mašiny, takže vybrať je rozhodne z čoho.
Test: Lapierre Overvolt AM 500+ - tento bicykel trochu zmenil môj pohľad

Keď mi Slavo volal, či chcem na test trailový bike od Lapierre, tak som jednoznačne súhlasil, majúc ešte v živej pamäti, ako skvelo som si zajazdil na Triggerovi, ktorý taktiež patrí do kategórie Trail.
ESI – gripy a omotávky pre ten najlepší pocit z jazdy PR článok

ESI – gripy a omotávky pre ten najlepší pocit z jazdy

Je trochu nadnesené tvrdiť, že trocha silikónu môže výrazne ovplyvniť pocit z jazdy, no produkty ESI sú toho dôkazom.
Prilby a okuliare Cratoni - farebná kvalita z Nemecka PR článok

Prilby a okuliare Cratoni - farebná kvalita z Nemecka

Vo svete športu nie je už dlhšiu dobu žiadnou novinkou používať chrániče. Mnohým z nás taká prilba už nejedenkrát zachránila život alebo si odniesla len pár škrabancov od konárov.
R.S.P. - čistenie a oleje na všetky podmienky PR článok

R.S.P. - čistenie a oleje na všetky podmienky

Začiatok sezóny sa blíži a kto ešte nestihol pripraviť svoj bike, mal by sa rýchlo poponáhľať a premazať všetky potrebné komponenty.