Najnovšie články z kategórie Schindler

Ghost LECTOR Kid 6 LC – detská raketa s pretekaním v krvi PR článok

Ghost LECTOR Kid 6 LC – detská raketa s pretekaním v krvi

Pri predstave, že v roku 2016 na cyklistickej výstave svetového formátu ako je Eurobike dostane cenu za inováciu a pridanú hodnotu dvadsaťšesť-palcový hardtail, by si asi viacerí z vás nechápavo ťukali na čelo.
Ghost Asket - dobrý trailbike môže byť aj z kategórie HT PR článok

Ghost Asket - dobrý trailbike môže byť aj z kategórie HT

Dobrý trailbike nemusí byť nutne celoodpružená mašina, čoho dôkazom je Asket od Ghostu. Geometria a použité komponenty umožňujú bez problémov zvládnuť aj náročné zjazdy, no vďaka pevnej stavbe si stále zachováva bike jednoduchosť a nízku hmotnosť. Ideálny na rýchly prieskum lokálnych singletrackov a s trochou techniky môžete na nich doslova lietať... Viac informácií o modelovom rade Asket nájdete TU.
Ghost 2017 – bicykle s dušou PR článok

Ghost 2017 – bicykle s dušou

Korene viac ako dvadsaťročnej histórie Ghostu siahajú až do roku 1993. Za ten čas si bicykle Ghost, typické svojou nemeckou precíznosťou, vybudovali slušné meno na cyklistickom trhu. Okrem kvality, dizajnu, precízneho spracovania a výborného pomeru ceny a výkonu sa Ghost snaží držať neustály krok s trendmi v cyklistickom priemysle a výnimkou nie je ani nová kolekcia bicyklov pre rok 2017. Poďme si teda bližšie predstaviť MTB novinky, ktoré na vás čakajú v jubilejnej 25. sezóne Ghost.
Fotogaléria: Návšteva v centrále nemeckého výrobcu bikov Ghost

Minulý týždeň sme sa boli pozrieť na novú kolekciu Ghost 2017, ale fotografie zatiaľ nemôžu byť publikované, respektíve, nové modely sme nemohli fotografovať. Absolvovali sme však prehliadku továrne a centrály spoločnosti v nemeckom meste Waldsassen, kde sme fotografovať mohli, a tak môžeme priniesť fotoreport zo zákulisia výroby, resp. skladania bikov.
Test: Ghost Lanao FS - nemecká dáma od bikeriek

Ghost sa netají tým, že vyvíja dámske modely bikov priamo bikerkami v jeho továrenskom Ghost tíme, aby vyhovoval požiadavkám dámskej bikujúcej verejnosti. Ako hovoria na svojej stránke, pri tomto biku na ničom nešetrili a osadili ho tými najlepšími komponentami. Pozreli sme sa teda, či je tomu naozaj tak a v závere testu aj na to, nakoľko sú dámske verzie bikov opodstatnené a či by nežnejšiemu pohlaviu nestačili „normálne“ verzie.
Test: Ľahká AM prilba Cratoni AllRide a okuliare Cratoni Raw - nie len pre tých, ktorí chcú na biku dobre vyzerať

Nemecká značka Cratoni mala povesť výrobcu trochu konzervatívne vyzerajúcich XC prilieb. Môj záujem o ne stúpol najmä uvedením nového sortimentu prilieb s označením ALL. Pre enduro jazdenie boli predstavené prilby AllTrack, AllSet a samozrejme nesmela chýbať ani varianta pre začínajúcich All mountain jazdcov v podobe prilby AllRide, ktorú som podrobil niekoľko-týždňovému testovaniu.
Test: Lapierre Spicy 327 – krikľavý hrbáč

LP Spicy bol v testoch už viackrát a nikdy neskončil zle. Možno si preto poviete, že „zase Spajsy...“, no snažili sme sa na tento bike nahliadnuť z vlastných skúseností z jazdenia rôznych bikov. Z rôznych geometrií, prepákovaní, výbav, veľkostí kolies, zdvihov 140-170 mm, atď. Spolu sme si potom vymieňali pocity z jazdenia a vlastností biku, aby to neostalo len na subjektívnom názore jednotlivca.
Test: Ghost Lector 3 – vstupná brána medzi kvalitné XC biky

Karbón preniká stále nižšie a nižšie a dnes nie je problém si zaobstarať slušnú „mašinu“ za pomerne rozumný peniaz, ktorá by pred pár rokmi stála viac ako nové auto. Dôkazom je aj Lector 3 od nemeckého Ghostu, ktorý som mal možnosť otestovať a prevetrať na obľúbených stúpaniach a trailoch.
Čo nového u Lapierra pre rok 2016? PR článok

Čo nového u Lapierra pre rok 2016?

Ľudia z francúzskej značky Lapierre, poskytujú svetu inovatívne bicykle už viac ako 60 rokov a výnimkou nie je ani rok 2016. Vďaka neustálej podpore a pomoci zo strany jedného z najväčších horských cyklistov vôbec (Nico Vouilloz), ako aj niektorých mladých ľudí z tímu Gravity Republic, Lappiere dobýva svet cyklistiky vo všetkých jej odvetviach.
Test: Ghost Riot LC 6 – XC mašina s vyšším zdvihom alebo ...?

Bicykel od nemeckého výrobcu Ghost som mal v rukách 2-3 roky dozadu a celkom som sa potešil správe, že je na ceste Riot LC 6. Na nete som checkol výbavu tejto mašinky a nedočkavo čakal na kuriéra, nech môžeme spolu vyraziť do terénu. Najviac som sa z celého bicykla tešil na zadný tlmič od firmy Cane Creek, ktorý som predtým ešte nejazdil.
Test: Lapierre DH 527 - čistokrvný zjazďák, ktorý zvládne veľa

Francúzska značka Lapierre sa venuje výrobe bicyklov už veru pár rokov a patrí medzi špičku v tomto obore. Výnimkou nie sú ani zjazdárske mašiny a dôkazom je, že ich DH model sa pýši minuloročným titulom majstra sveta, ktorý zabezpečil francúzsky jazdec Loic Bruni. Sériový model sa od toho majstrovského príliš nelíši, takže sa poďme bližšie pozrieť na to, čo ponúka najekonomickejší model Lapierre DH 527.
Test: GHOST SL AMR X 5 - správna geometria robí s bikom zázraky

Tentokrát sme mali (bohužiaľ len na krátky čas) model SL AMR X 5 od značky GHOST. Ide o najnižší model rodu SL AMR X, čistokrvný AM-EŇák na 150 mm zdvihu. V krátkosti si popíšeme výbavu a šup na pojazd, ktorý veru stál za to.