Najnovšie články z kategórie Schindler

Lapierre - deň vo francúzskom Dijon

MTB, cesta, ebike, navrhovanie bikov, výroba a hlavne jazda pri slnečnom počasí, vychutnávanie si fransúzskej lokality, jej trailov a prírody. K tomu ešte aj dobré jedlo a víno... Proste deň v Dijon - rodisku značky Lapierre. Aktuálnu kolekciu 2016 nájdete aj na lapierre-bike.sk.
Test: Svetlá Knog Blinder Road Twinpack a Knog Blinder MOB Kid Grid

Vďaka LED svetlám, pokročilo osvetlenie na bikoch míľovými krokmi od dôb halogénových, či dokonca obyčajných žiaroviek. Cyklistické osvetlenie je kompaktnejšie, vyzerá viac cool, ale hlavne ponúka veľké množstvo svetla. Austrálska firma Knog je práve inovátorom takýchto svetiel, ktoré sú ľahko pripojiteľné k riadítkam alebo sedlovej trubke, pomocou silikónového popruhu. Ide o univerzálny a ľahko pripojiteľný dizajn, ktorý inšpiroval viaceré konkurenčné firmy v danej oblasti.
Ghost 2016 – v znamení trailu PR článok

Ghost 2016 – v znamení trailu

Nemecký výrobca Ghost nie je na našom trhu nováčik a jeho biky je možné vídať stále častejšie. Zásluhu na tom má najmä snaha o výborný pomer kvality a ceny. Pri vývoji taktiež spolupracuje so svojím factory teamom a následné postrehy potom aplikuje do finálnych produktov. Vo veľkej miere to platí pre celoodpružené biky a dnes si predstavíme niečo z kolekcie pre rok 2016...
Test: Blatník SKS Germany Flap Guard na odletujúce blato, kamienky, vodu aj sneh

Nakoľko som nadšencom jazdenia v blate, dostal som možnosť ho otestovať a tým vám priblížiť, v čom je Flap Guard užitočný. O tom, ako sa s ním jazdilo v teréne a na koľko bol účinný, podrobnejšie opíšem na nasledujúcich riadkoch.
Knog - jednoducho poriadne svetlo PR článok

Knog - jednoducho poriadne svetlo

Počas celého roka je potrebné mať dobré svetlá na bicykli, no cez jeseň a zimu je to ešte dôležitejšie. Vidieť a byť videný je hlavne o našej bezpečnosti. Svetlá Knog ponúkajú vysokú kvalitu a vynikajúcu svietivosť. Navyše, Knog prináša aj množstvo ďalších svetiel, ktoré sú užitočné aj v iných športoch a oblastiach.