Najnovšie články z kategórie Sela

Author Šela Maratón 2013

Zvyky by sa mali dodržiavať. A medzi tie jarné patrí určite účasť na tradičnej Šele, ktorá so svojou traťou, zabezpečením a atmosférou patrí medzi to najlepšie u našich západných susedov. Spolu s tým sa však už začal rysovať zvyk ďalší a tým sú vrtochy počasia spojené s týmto dátumom. Tých 91km a 2100m opäť nebude zadarmo...
Fotogaléria z Author Šela Maratónu 2013

Fotogaléria zo štrnásteho ročníka Author Šela maratónu. Aj tento rok počasie a dážď zamiešalo kartami a vytvorilo tak vrásky na tvári nejedného pretekára. Aj napriek blatu sa na štart postavili stovky pretekárov – najrýchlejšie sa s dlhou traťou už po tretíkrát v histórii vysporiadal Pavel Boudný s časom 3:51:59
Bart Brentjens na Author Šela Marathone 2013 PR článok

Bart Brentjens na Author Šela Marathone 2013

Žijúca legenda horskej cyklistiky a historicky prvý víťaz olympijského závodu cross country z Atlanty 1996 sa postaví na štart dlhej trasy AUTHOR ŠELA MARATHONU 2013. Po Garym Fisherovi a Jaroslavovi Kulhavom je Bart Brentjens ďalšou legendou, ktorá príde vyskúšať krásne trasy v okolí Helfštýna.
Author Šela marathon 2011

Tohtoročná Šela sa v sobotu 7.5. už po 12-ty krát odohrávala v mestečku Lipník nad Bečvou a na hrade Helfštýn, ktorý sa týči nad okolitou Moravskou bránou. Pre mňa to bola jubilejná 5-ta účasť, ako inak na dlhej trati a ako obyčajne mal byť mojim sparing partnerom Kajco. Žiaľ, okolnosti to zariadili inak a tak som nakoniec do Lipníka v piatok večer cestoval sám.
Author Šela Marathon

Jeden z najpopulárnejších českých MTB pretekov klope na dvere. Author Šela Marathon sa uskutoční už v sobotu 7.5. v Lipníku nad Bečvou. A keďže je to čo by jeden kameňom dohodil zo Slovenska (80 km), určite na pretekoch nájdete aj známe tváre zo slovenských pretekov. Tu sú propozície akcie.
Zopár rád ako byť in

Vážení! Keď sa pozriete do histórie 11stich výsledkových listín Author Šela maratónu, zistíte, že víťazov bolo viac ako jeden. Čo je teda celkom dosť. Na základe určitej logickej konštrukcie, ktorú tu nebudem rozvíjať, sa dá jasne usudzovať, že šance na umiestnenie na bedni sú viac ako dobré. Zato byť na trati 8 hodín počas európskeho monzúnového obdobia je celkom dosť. No a keďže mi prišla blahoprajná SMS od kamaráta, ktorý toto snaženie ohodnotil jednoduchou vetou „Si hrdina...“, rozhodol som sa urobiť službu celému ľudstvu a dať krátky návod v bodoch na to.
Už len 3 dni do štartu Author ŠelaSport Marathonu

Do startu AUTHOR ŠELA MARATHONU 2006 zbývá posledních pár dní, přinášíme Vám
aktuální informace a několik tipů.
Author Šela Marathon 2005

Šela maratón patrí k akciám poriadaných v ČR, ktoré sú pre slovenského MTB bikera pomerne dobre dosiahnuteľné. Lipník nad Bečvou je približne 100 km od hraníc SVK. Šela maratón si za niekoľko rokov svojej existencie vybudoval povesť dobre zvládnutého a kvalitného MTB maratónu.
Author Šela Maratón

... 8.50 - desať minút do štartu. Začína pršať, fúkať ale aj sa ochlazovať. Predpoveď počasia je proti všetkým doterajším slnečným ročníkom. 9.00 - je odštartované. Prevé 3km sa idú po rovnej asfaltke. Na špici idem spolu s Purmenským, Hornychom, Vaškom, Nemcom a populárnym Kopkom, ktorý v zime absolvoval pretek na bajkoch cez Aljašku...