Najnovšie články z kategórie Servis

Video: Výmena závitového stredového zloženia

Výhodou závitového stredového zloženia je najmä jeho jednoduchá výmena aj v domácich podmienkach.
Drobnosti pre každodenný servis PR článok

Drobnosti pre každodenný servis

Väčšina bežného servisu, prípadne toho v teréne spadá do kategórie jednoduchých úkonov, na ktoré stačí základné náradie a doplnky. Máme pre vás niekoľko tipov.
Video: Cestný bicykel a jeho údržba v nepriaznivých podmienkach

Zimné mesiace kladú trochu väčšie nároky na servis a údržbu a to najmä v prípade, že aktívne jazdíte. Na čo si dať pozor?
Najlepšie hodnotené redakčné videá v roku 2018

Dnes sa pozrieme na zoznam videí, ktoré si od vás vyslúžili najviac „lajkov“ v rámci nášho YouTube kanálu MTBIKER.
Video: Momentový kľúč FORCE - základ úspechu každého servismana

Nesprávne utiahnuté skrutky na komponentoch dokážu narobiť slušnú neplechu. Povolenie komponentov v nevhodný čas, alebo strhnutie závitov môže byť konečná nielen pre váš bike.
Video: Nastavenie kokpitu - základ správnej kontroly

Pár jednoduchých úkonov a nastavení, ktoré vedia výrazne ovplyvniť pocit z jazdy a celkovú kontrolu nad bicyklom.
Čo by nemalo chýbať v domácej dielni  PR článok

Čo by nemalo chýbať v domácej dielni

Aj keď by sme si to často priali, predsa len bicykel nie je bez údržbový. Množstvo úkonov sa ale dá zvládnuť pomerne rýchlo a vhodná výbava prácu uľahčí. Prinášame niekoľko tipov.
Video: Ako zazimovať bicykel a pripraviť ho na novú sezónu

Skracujúce sa dni nám oznamujú príchod zimy a pre niektorých to znamená aj odloženie bicykla. Či už z dôvodu výmeny za “zimák”, alebo celkového oddychu od jazdenia.
Jeseň: ideálny čas na servis, stačí vedieť ako na to

Dlhé večery a horšie počasie je možné využiť napríklad aj na jednoduchú údržbu a základné servisné úkony.
Video: Veľmi časté chyby pri servise a ako sa im vyhnúť

Niektoré servisné úkony sú jednoduché, no ak si pri nich nedáte pozor, môžu vo výsledku spôsobiť nepríjemnosti.
Video: Ako nahodiť bezdušové plášte

Dnešné bicykle veľmi často majú kolesá už od výroby pripravené na použitie bezdušových plášťov. Ako ich nahodiť a na čo si dať pozor?
Video: Rýchle odvzdušnenie cestnej hydraulickej brzdy Shimano 105

Kotúčové brzdy už dávno nie sú výsadou len horských bicyklov. Čím ďalej viac ich vidno aj na cestných bicykloch, čo mení požiadavky na servisné zručnosti aj pre skúsených “žiletkárov”.