Najnovšie články z kategórie Sezona 2004

Cedricov backflip v Les Gets

Trocha histórie ešte nikomu neublížilo – „historické“ video, v ktorom sa legendárny Cedric Gracia pokúsil o backflip v závode svetového poháru. Za zmienku stojí tiež fakt, že sa tento pokus stal v roku 2004.
SP MTB XC - 2.kolo

Slovenský pohár v CrossCountry - 2. kolo - 29. 5. 2004 – Malé Uherce..
Majstrovstvá Slovenska MTB-4X 2004

Sobotňajšie ráno, 9. októbra, v Bratislave – Rači, z pohľadu počasia neveštilo nič dobrého. Obloha sivá, mraky zahaľovali malokarpatské vŕšky. Slabé mrholenie prešlo pred deviatou hodinou do hustého dažďa. Niet sa čo čudovať, že sa pretekárom nechcelo ísť na prezentáciu, nie to ešte na tréning, ktorého začiatok bol stanovený na deviatu hodinu. Nakoniec sa kvôli nečasu začínalo o hodinu neskoršie. Neviem, či to bolo počasím alebo neskorým jesenným termínom, ale na štart kvalifikačných jázd nastúpilo len 6 jazdcov. Z tohto počtu boli štyria s licenciou Slovenského zväzu cyklistiky, dvaja bez licencie...
DHPodkonice - Foto 2/2

Dokončenie 2-dielneho fotoseriálu z Downhill pretekov z Podkoníc. Kreativita Pištu Čemana, ako staviteľa trate, nepoznala hraníc a tak bolo možné vidieť množstvo veeeľkých skokov. A niektoré z nich sú aj zvečnené...
Eurobike 2/2

Druhá časť minicyklu fotografií z Eurobiku od MooBa. 30 fotiek s novinkami, ktoré určite uvidíme v budúcej sezóne...
DHPodkonice - Foto 1/2

Prvých 36 fotiek od Maťa Sanitrára z finále SP v zjazde z Podkoníc. Ako vidieť, lietať sa dá niekedy aj bez pilotného preukazu...
Eurobike 2004 1/2

Prvých 30 fotiek z výstavy Eurobike 2004 z Friedrichshafenu od MooBa.
DOWNHILL Podkonice 2004 - POKEC

4. septembra 2004 sa konal DOWNHILL Podkonice 2004 (Finále Slovenského pohára v zjazde). Počasie bolo super (čo je slabé slovo), pretekárov bolo rekordne (104), divákov kvantum (boli všade), trať rýchla (a prašná), rakiev málo a malých (oficiálne 9), party bola zverina (...). Zhrnutie: myslím si, že bola spokojnosť na všetkých stranách (pretekári, diváci, sponzori, médiá aj organizátori). Nejdem sem písať dlhý pokec, pretože tieto preteky bolo treba zažiť. Kto nebol, nech si myslí, čo chce.
1. Košický bikemaratón

V sobotu som sa zúčastnil tejto super akcie. Porozprávam vám ako bolo. Vstal som pred siedmou, chcel som totiž stihnúť štart pretekárov na 100 km. Z domu som išiel okolo pol ôsmej, nemal som nič na defekty. Ale povedal som si že to risknem...
Tour de France 2004

Lance Armstrong prepísal anály cyklistiky, keď po 6. krát dokázal vyhrať Tour de France, čo sa doteraz nikomu nepodarilo. Za pomoci svojho teamu ale hlavne svojej sily a vôle prišiel do Paríža v žltom drese s veľkým náskokom pred 2. Andreasom Klodenom z T-Mobile a vychutnal si šampanské na trati i na pódiu... OBNOVENÉ
Pravenec MTB Tour 2004 - reportáž

Môj druhý tohtoročný maratón sa konal 4.7. v Pravenci. Zdalo by sa, že máločo môže pokaziť trať po suchom týždni, ale sobotné lejaky opäť zabezpečili blatový maratón. Už sme si ale zvykli, počasie neovplyvníš. Maratón to bol pekný, zajazdil som si, pofotil, čo to vyhral a teraz aj píšem reportáž s dvadsiatkou fotiek...
Reportáž z Author EB Maratónu Duchonka

V skutočnosti prvá tohtoročná akcia, na ktorej som sa osobne zúčastnil a hneď veľmi vydarená. Síce všetci bikeri

bojovali nielen so sebou, bikom, ale aj tonami blata a hektolitrami vody, ktoré boli po celej trase, počasie však v

sobotu vyšlo perfektne a nič nestálo v ceste tomu, aby sa všetkým zúčastneným vryl do pamäte ako perfektný