Najnovšie články z kategórie Sezona 2005

Author Bratislavská MTB liga 2005

1. kolo - 28. mája, 2.kolo - 18. júna, 3. kolo - 11. septembra na Pasienku nad sídliskom Dlhé Diely, Bratislava – Karlova Ves už tradičná Bratislavská MTB liga, tentokrát 2005... Propozície vovnútri.
Author Strážovský bikemaratón - fotogaléria

Keďže som dnes išiel do Súľova aj pretekať, tak tentokrát menšia fotogaléria z Author Strážovského bikemaratónu. Počasie konečne výborné, tak akurát. Organizácia na celkom slušnej úrovni. Nálada v cieli výborná. Kopec cien v tombole. To je len zopár headlinov z pripravovaného článku.
Slavomír Strečanský - AUTHOR Strážovský bikemaratón

Author Strážovský bikemaratón má za sebou dva mokré a jeden horúci ročník. Zhodou okolností som sa zúčastnil práve toho horúceho. Nadával som vtedy ako pohan ale potom, čo som sa dozvedel, aké ostatné dva ročníky mokré, to beriem oveľa pokojnejšie...
BIKE Maratón Medzihorím 2005

Memoriál Radovana Kaufmana
4.kolo Slovenského pohára v bikemaratóne. 25.6.2005 sa štartuje v Partizánskom
Author Strážovský Bikemaratón predo dvermi

Už len pár dní ostáva do štartu 7.ročníka AUTHOR Strážovského bikemaratónu, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná. Podujatie je súčasťou štvordielnej AUTHOR maratón série MTB 2005, prestížnej česko-slovenskej VELO série MTB 2005 a je zároveň 3. kolom Slovenského pohára v MTB maratónoch. Dňom D je pre organizátorov 4.jún 2005.
DH Polomka 2005 - fotogaléria

116 fotografií od Jána Matulu z DH pretekov v Polomke. Fotky poskytlo Ride.sk, kde si ich môžete v plnej kvalite zakúpiť...
Kelly's Dubnický Maratón 2005 - foto

Obrovská fotogaléria z Dubnického Maratónu 2005, kde sa nájde snáď každý, kto na tejto akcii bol :)
APM 2005 mojimi očami

Author Panda maratón bol druhý slovenský maratón v tomto roku, na ktorom si bikeri mohli zmerať navzájom svoje sily a overiť si tak efektívnosť svojho tréningu. Ja som sa naň celkom tešil. Mal som už takzvaný absťák po mesiacoch strávených tréningom na ceste. Konečne som teda mal možnosť vysadnúť na bike a pobojovať nielen so sebou ale aj s terénom. Prečítajte si teda ako to dopadlo.
Zvolenský Horský Cyklomaratónik

2. ročník maratónu s trasami 38 a 76 km o slušnom prevýšení sa uskutoční 11. júna 2005, odštartuje sa zo Zvolena. Pre deti je pripravený detský cyklomaratónik...
Author Panda Maratón - doplnené

Tak najskôr ja, snáď sa pripojí aj Mihi, napíšem pár odstavcov o tomto ročníku
tradične prvého veľkého MTB maratónu na Slovensku a tým pádom prvej možnosti zmerať
si sily s ostatnými bikermi. Počasie vyšlo na jednotku, organizačné pochybenia
som žiadne nezaznamenal, k trati asi majú majitelia tvrdších rámov výhrady,
ale celkovo vynikajúci maratón...
Slovenský pohár MTB XC 2005 3.kolo

5.6.2005 na Remate pri Handlovej, 3.kolo SP MTB XC 2005, propozície v článočku...
Author Panda maratón 2005

Panda maratón bol môj prvý, ozajstný organizovaný maratón, na ktorom som sa zúčastnil. Zajazdil som vtedy čas, ktorý som doteraz z najrôznejších príčin neprekonal. :-) Štart bol vtedy v rekreačnom stredisku Čaradice. Pamätný bol pre mnohých hlavne rozsypanými pripínačkami na asfaltovom zjazde z najvyššieho bodu trate a vytraseného zjazdu po lesnej ceste, ktorá pripomínala skôr zjazd po železničných podvaloch. :-)