Najnovšie články z kategórie Sezona 2006

SPORT Life 2006 očami Jubeho

Komu nestačilo 160 fotiek z fotoreportu Mirca, ten tu nájde ďalších 240 fotografií z tohtoročného Sportlife v Brne. Takže, nech sa páči, tu už si snáď každý nájde "to svoje".
Na dlhej v Košiciach

Po dvoch týždňoch od Horala mi na opasku pribudla ďalšia dierka a na hlave nová prilba. Nebolo jednoduché si nejakú vybrať. Skúšal som tie za pár stovák i tie za pár tisíc. Že drahšia je lepšia vždy neplatí. Prilba proste musí sedieť. Našiel som ju v Tescu za 700 korún –ako keby ju robili podľa mojej hlavy. Keď ju mám porovnať s tou koženou len poviem, že obidve rovnako neznášam.
Kráľ maratónov v najlepšej forme

Kelly’s Dubnický Maratón 2006, 12. ročník snáď najznámejšieho maratónu u nás, pripravil pre 550 štartujúcich nádhernú trať, výbornú organizáciu a ako bonus (až príliš) teplé a suché počasie. Nepočul som zatiaľ na maratón zlého slova, a tak i ja prinášam reportáž a fotogalériu z tejto vydarenej akcie.
Súľov ešte raz a oficiálne

V dňoch 2. a 3. júna organizovalo SCK CYKLO TOUR Súľov spolu s obcou Súľov - Hradná 8.ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly. Aj názov napovedá, v akom prostredí sa toto podujatie už štvrtý krát odohrávalo. Hladký priebeh malo na starosti 140 dobrovoľných usporiadateľov, z toho 55 len na križovatkách !!! Všetkým im patrí moja vďaka. Bez Vás by to nešlo... Po pár minuloročných úrazoch to tento rok prebehlo len s pár škrabancami. Rýchla zdravotná služba bola bez práce. Chvalabohu! Padalo sa síce dosť, ale do mäkkého. A prečo do mäkkého...?
2. kolo Slovenského pohára MTB XC 2006

Už o necelých 5 dní sa v Pravenci pôjde 2.kolo Slovenského pohára v XC. Tu sú propozície
Majstrovstvá SR MTB XC 2006

Dovoľujeme si Vás pozvať na 4. kolo Slovenského pohára MTB XC, Veľkú cenu TMG a. s. , ktoré budú zároveň Majstrovstvami SR v horskej cyklistike. Budú sa konať 9. júla 2006 v Remate pri Handlovej. Tu nájdete propozície
Tropické teploty a prach na Author Bikemaratóne Súľovské skaly

Keď ráno ortuť teplomera vystúpila nad 30 stupňov, neveštilo to nič dobré. Po príchode do Súľova nás čakala slnkom zaliata krajina, prašné a vyschnuté polia a lesné cesty a po vystúpení z klimatizovaného autíčka nás zalial pot. A všetci spoločne sme si pomysleli; dá sa vôbec v tomto počasí ísť maratón? No dobre, už budem vážny...
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly

Reportáž, fotky a snáď aj výsledky tu nájdete už o niekoľko hodín...
 BIKE Maratón Medzihorím 2006

3. ročník Bike Maratónu Medzihorím (Memoriál Radovana Kaufmana) sa odštartuje z Partizánskeho už túto sobotu! Všetci ste pozvaní a tu, samozrejme, nájdete propozície a profil trate.
DH Polomka 2006 - foto

Foto z prvého kola Slovenského pohára v zjazde, ktorý sa išiel v Polomke presne dnes poskytlo Ride.sk. Celkovo 145 fotiek. Enjoy
Kelly's Dubnický Maratón 2006

12.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov chrbtami a údoliami Strážovských vrchov v okolí Novej Dubnice (oblasť Nová Dubnica, Trenčianske Teplice, Omšenie, Baske, Dolná a Horná Poruba, Ilava).

Maratón zaradený do prestížnej VELO MTB série.
Najstarší, najväčší a najťažší maratón horských bicyklov na Slovensku.
Giant Špaňodolinský cyklomaratón

V nádhernom prostredí Starých hôr, 19.8.2006 padne štartovací výstrel v malebnej dedinke Špania Dolina a pretekári sa vydajú na trať Giant Špaňodolinského Maratónu, ktorý sa ide v rámci Merida Peloton Série a tento rok je taktiež Majstrovstvami Slovenska v maratóne. Tu nájdete propozície, mapu a profil trate.