Najnovšie články z kategórie Sezona 2013

Prehľad maratónov roku 2013

Bilancovanie starého roka už máme za sebou, novoročné predsavzatia a plány sú nastavené. Dátumy maratónov pomaličky plnia kalendár aj v roku 2014. Nie je teda hádam na škodu obzrieť sa po minulej sezóne a pripomenúť si miesta a preteky, na ktoré spomíname a ktoré plánujeme navštíviť. Prinášame Vám teda stručný maratónsky prehľad roku 2013. Doplnený Stupavský a Bikefest maratón.
Pirát - rozhovor s víťazom Craft 1000 Miles Adventure 2013

Za plachým úsmevom odlomený zub a za všetkým mimoriadna skromnosť - Honza Tyxa, zoznámte sa. Je rovnako jedinečný a plný prekvapení ako samotný pretek. S časom 8 dní a 2 hodiny vytvoril nový rekord ultramaratónu Craft 1000 Miles Adventure. Spôsobom, akým to zvládol, posunul hranice tohto extrému poriadne ďaleko.
Top 10 dizajnových kúskov roku 2013

Od vynájdenia bicykla už nejaký ten rok ubehol. Počas týchto rokov sa bicykle vylepšovali, zrýchľovali, odľahčovali,...Zmenami za tieto roky neprešla len stránka technická ale aj dizajnová. Rok 2013 nebol iný a priniesol viacero zaujímavých dizajnových riešení. Nasledujúcich 10 bicyklov môžeme zaradiť medzi to najzaujímavejšie z oblasti dizajnu, čo priniesol rok 2013.
Decembrové číslo časopisu Cyklistická doprava PR článok

Decembrové číslo časopisu Cyklistická doprava

Príjemné prežitie Vianočných sviatkov veľa pohody, nech sa vám splnia sny v osobnom, pracovnom ako aj cykloživote. To vám praje kolektív redakcie ako aj portálu cyklodoprava.sk. A ako darček prijmite decembrové číslo cyklistickej dopravy.
Haring získal majstrovský titul

Martin Haring z CK Banská Bystrica potvrdil pozíciu najväčšieho favorita a stal sa v nedeľu v Bánovciach nad Bebravou majstrom Slovenska v cyklokrose. V majstrovských pretekoch zdolal Róberta Gavendu z Dukly Trenčín Trek o 1:05 min. Bronz si vybojoval Košičan Michal Lami. Slovenský šampionát bol zároveň aj trinástym kolom Slovenského pohára. Medzi ženami sa presadila Tereza Medveďová z Podbrezovej.
Novembrové číslo Cyklistickej dopravy

Bohatá jeseň nám opäť priniesla s menším meškaním novinky z oblasti cyklodopravy, či už z domova alebo zo zahraničia. Zaujímavým faktom je, ako Rakúšania objavujú Banskú Bystricu. Alebo posledné údaje o náraste cyklistov v Žiline, kde práve prostredníctvom IT technológii je možné monitorovať cyklistov. Okrem toho, vám prinášame prehľad o tom, ako je to vlastne so stavom cykloinfraštruktúry vo vybraných mestách. Taktiež si na spestrenie môžete prečítať fotoreport z rodiska solúnskych bratov.Príjemné čítanie. Sme radi, že na Slovensku máme aj študentov,ktorí využívajú bicykel do školy, preto vám prinášame aj ich pohľad – momentálne z Trnavy
Slovensko, svetová cyklistická veľmoc

Slovensko ako svetová cyklistická veľmoc? Pre niekoho možno úsmevná poznámka, v skutočnosti však všetko nasvedčuje tomu, že je to tak. Poďme sa spoločne pozrieť na zopár zaujímavých udalostí a čísel, ktoré potešia každého priaznivca cyklistiky na Slovensku.
Rychlebské Stezky

Rychlebské Stezky – známa a obľúbená destinácia mnohých bikerov z celého Česko-Slovenska prichádza na záver sezóny s novým videom.
Vo WorldTour piaty Slovák, Kolář bude jazdiť s Contadorom

Na elitných svetových pretekoch bude mať možnosť štartovať piaty slovenský cyklista, v nasledujúcich dvoch sezónach bude za dánske zoskupenie WorldTour Saxo Bank jazdiť Michael Kolář, ktorý bol doteraz členom Dukly Trenčín Trek. V tíme bývalého víťaza Tour de France Bjärneho Riisa bude Kolář kolegom Španiela Alberta Contadora či Čecha Romana Kreuzigera.
V Podbrezovej získal najviac UCI bodov Haring

Martin Haring z CK Banská Bystrica sa stal víťazom nedeľňajších pretekov 8. kola Slovenského pohára v cyklokrose v Podbrezovej, na ktorých sa bojovalo aj o body do rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI).
Víťazná rozlúčka Filipa Polca so sezónou

Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc ukončil aktuálnu sezónu triumfom v krosových pretekoch Red Bull Holy Ride 2013 v japonskej Osake.
Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje. Irán, Turkmenistan, Uzbekistan

Z Erzurumu až k iránskym hraniciam
Po tom ako sa mi konečne podarilo získať víza, vyrazil som z tureckého mesta Erzurum. Nebol som úplne fit, dutiny ma neposlúchali už dlhšie a trápili ma hlieny. Raz to bolo lepšie, inokedy zas horšie. Prvý deň ako som vyrazil ma chytila slabosť.