Najnovšie články z kategórie Sezona 2013

Stupava Trophy 2013 PR článok

Stupava Trophy 2013

Krajská organizácia cestovného ruchu Bratislava Region Tourism Vás pozýva na 11. ročník športovo-kultúrneho podujatia STUPAVA TROPHY 2013. Bratislavský kraj je so svojou rozlohou 2.053 km2 najmenším krajom Slovenskej republiky, napriek tomu tu nájdete až 40 rôznych cyklotrás s celkovou dĺžkou viac ako 700 km. Náš región poskytuje horským cyklistom a XC bežcom rozsiahle trasy v malebnom prostredí pohoria Malé Karpaty, ktoré svojou krásou očaria srdce každého hobby bajkera a bežca. Návštevníci iste ocenia výhodné možnosti ubytovania a množstvo gastronomických prevádzok aj s regionálnymi špecialitami. V jedinečnom prostredí Bratislavského regiónu sa konajú najznámejšie slovenské preteky pre hobby športovcov.
Ultramaratón Craft 1000 Miles Adventure 2013 štartuje už túto nedeľu

V nedeľu 30. júna 2013 o 15:00 odštartuje v najvýchodnejšej obci Slovenska tretí ročník závodu pre bikerov, bežcov a kolobežkárov, ultramaratón Craft 1000 Miles Adventure. O čom tento pretek je sa môžete dočítať v článku Tvrďasi a tvrďasky.
Súľovský maratón 2013

Po fatranskom maratóne je toto ďalšie z tzv. povinných podujatí pre žilinských bikerov. A keďže Fatranský som vďaka MTB Trophy vynechal o to viac som sa tešil práve sem. Nielen na parametre 88 km a 2800 m ale najmä na charakter trate. Každodenné sledovanie počasia patrilo k tradičnej príprave a deň pred začiatkom bolo jasné, že sa opäť po 2 rokoch môžeme tešiť na extrém – jediné čo nebolo jasné, či v podobe tepla alebo vody...
 12. ročník H - triathlonu Skalica 2013 PR článok

12. ročník H - triathlonu Skalica 2013

Pozývame všetkých športových nadšencov na 12 ročník medzinárodného preteku v terénnom triatlone H - triathlonu Skalica 2013
Príprava na 1000 míľ 2013

Na tieto náročné preteky sa treba náležite pripraviť. Keďže predchádzajúce dva ročníky štartovali v daždi niekto vymyslel trenažér vo vani. Dole sa naleje blato a zhora tečie studená sprcha. Iní trénovali tisíce kilometrov s naloženým bikom v plnej výbave.
Bratislava city downhill 2013

Bratislava v sobotu 22. júna po jedenástich rokoch hostila najlepších horských cyklistov z celého sveta na podujatí Bratislava City Downhill v zjazde z hradu na Rybné námestie. Organizátori pretekov pripravili zaujímavú 600m trať s prevýšením 80m, na ktorej na súťažiacich čakalo desať umelo vytvorených skokov a tri sekcie schodov. Trať a okolí hradu obklopovalo množstvo divákov a turistov. Najrýchlejším jazdcom sa stal Marcela Gutierrez. MTBiker vám prináša fotogalériu z tejto výnimočnej akcie
Okolo Domaše 2013 PR článok

Okolo Domaše 2013

Máš rád slnko nad hlavou, liečivé ticho prírody, ale aj pedále pod nohami a čulý ruch cyklistických bŕzd? Tiež rád obdivuješ krásy prírody zo sedla svojho bicykla a radosť z pohodovej jazdy je pre teba viac než športové výsledky? Chýba ti na cyklistickej mape podujatie pre všetkých, bez ohľadu na vek, s príjemnou rodinnou atmosférou?
 6. kolo Slovenského pohára BMX 2013 PR článok

6. kolo Slovenského pohára BMX 2013

Propozície Majstrovstiev SR BMX jednotlivcov 2013, 6. kola Slovenského pohára BMX 2013 a Voľných pretekov pre neregistrovaných jazdcov, aj na horských bicykloch
Svetový pohár MTB XCO vo Val di Sole

Slovenskí pretekári týždeň pred Majstrovstvami Európy potvrdili rastúcu formu a na pretekoch Svetového pohára v talianskom Val di Sole dosiahli cenné výsledky.
Downtown Vranov 2013

Propozície k prvému ročníku downhill pretekov, ktorých trať vedie ulicami Vranova nad Topľou
KLONDIKE Bike Maraton 2013 PR článok

KLONDIKE Bike Maraton 2013

Sme vášniví nadšenci cyklistiky a naše bajky nás priviedli do oblasti Považského Inovca. A práve tu vznikol nápad priviesť sem cyklistov , MTB bikerov , cykloturistov , výkonnostných cyklistov a všetkých nadšencov tohto krásneho športu , aby si zmerali sily na 0 - tom ročníku MTB – maratónu v oblasti Považský Inovec. Táto oblasť je lákavá aj pre všetkých ľudí obdivujúcich krásy našej prírody. Pohorie Považský Inovec patrí do Fatransko - tatranskej oblasti západných Karpát, zabieha do Podunajskej nížiny. Na severe ho ohraničuje Jastrabské sedlo, na juhu sa dotýka mesta Hlohovec. Na východe ho obopína Nitrianska a na západe Považská kotlina. Najvyšším vrchom je Inovec ( 1042 m.n.m. , 15 km od obce Podhradie ), ďaľšie kopce – Bezovec (743 m.n.m.), Krahulčie vrchy – Marhát (748 m.n.m. ). Desiatky kilometrov značených trás otvoria prekrásne výhľady ako napr : Palúch pod Inovcom (1004), rozhľadňa na Panskej Javorine (943 ), Vtáčí Vŕštek (910), rozhľadňa na Marháte (748 ), Bezovec (743 ), Tematín (564 ), Topoľčiansky hrad (525), Skalka nad Hubinov (377), Visiace skaly pod Gajdou.
Beskidy MTB Trophy 2013

7. ročník jedného z najťažších etapákov v Európe sa tento rok odohrával na prelome mája a júna, novinkou bolo zaradenie pretekov do kalendára UCI. Štartová listina, ktorá má limit 500 účastníkov sa pred pretekmi napĺňala nevídane rýchlo, ako vždy najpočetnejšie zastúpenie mali domáci Poliaci, tradične silná dánska skupina tentoraz dosiahla až neuveriteľných 90 ľudí, o čosi menej bolo tentoraz Čechov, od nás to bolo solídnych 15 kúskov, no a dokopy 460 štartujúcich z úctihodných 20 krajín. Beskydské terény lákajú čoraz viac a to aj napriek tomu, že ani tento rok neostali ušetrené od vrtochov počasia...