Najnovšie články z kategórie Sezona 2015

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 PR článok

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015

Krásny dizajn nie je všetko čo značka Canyon veľmi dobre vie. Takže okrem nádherného dizajnu je pre Canyon samozrejmosťou aj precízne spracovanie zahŕňajúce kvalitné komponenty a značné množstvo testov a dôsledný vývoj každého modelu. Všetko za cieľom, aby jazdec mal čo najlepší komfort a radosť z jazdy. Pozrite sa z čoho si môžete vybrať v kolekcií 2015...
Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015

Na webových stránkach canyon.com si už môžete pozrieť MTB aj cestné novinky, ktoré je možné aj rovno objednať. Pre ešte lepšie zoznámenie však prinášame fotogalériu modelov, ktorú sme spravili pri ich osobnom skúmaní. Sú to krásne kúsky, ktoré potešia nejedného náročného MTBikera.
Katalóg bikov: CTM 2015

Novinky, upgrady, ale aj overené klasiky. Taký je katalóg CTM pre sezónu 2015! Okrem množstva horských bicyklov CTM prináša aj 4 cestné modely. Vlna 650b resp. 27,5" dostihla viacero modelov a dokonca aj v kategórií DH. Stačí si len prelistovať online katalóg a budete vedieť viac...
Ghost: RIOT LT 8 LC - Krásna novinka pre sezónu 2015

Nový RIOT LT kombinuje výborný pohon s tuhosťou a trakciou pri jazde do kopca, ktorý zaručuje patentovaný systém RIOT-Link. Vďaka tomu si budete užívať pri jazde stabilitu a kontrolu aj v náročnom teréne. O pohodlie sa stará aj predná vidlica Fox 34 Talas FIT Performance CTD 150/120 mm, zadný tlmič Cane Creek Double Barrel Inline 130 mm a kolesá s rozmerom 27,5". Ghost ponúkne na výber až 3 varianty tejto modelovej rady.
Novinky RIDE na sezónu 2015 PR článok

Novinky RIDE na sezónu 2015

Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...
CUBE: Novinky z rady STEREO 2015

CUBE je spoľahlivý nemecký výrobca bicyklov a rôzneho doplnkového sortimentu. Rada celoodružených horských bikov STEREO ponúka na výber 27 rôznych prevedení. Pozrite sa na hľavné modely, zaujímavosti a prednosti, ktoré tieto biky ponúkajú.
GIANT predstavil novinky 27,5 PR článok

GIANT predstavil novinky 27,5

Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.
Fotogaléria: Eurobike 2014 - 1. časť

Koncom augusta sa uskutočnil v nemeckom meste Friedrichshafen 23. ročník jednej z najväčších cyklistických výstav sveta. Podľa ohlasov vystavovateľov, s ktorými som sa rozprával už možno Eurobike považovať za najväčšiu bike výstavu sveta, kde tento rok vystavovalo 1320 spoločností z 54 krajín. MTBiker bol pri tom a v najbližších dňoch vám budeme prinášať fotogalérie a články z tejto výstavy.
Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT

Pozrite si na aké novinky a vylepšenia sa môžeme tešiť od americko-nemeckého výrobcu, ktorý má vlastný vývoj a v ponuke viac ako 170 modelov bicyklov. Zabudnite na strohé biele a čierne farby, prichádza sezóna 2015 a s ňou aj farebný FELT.
CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015

Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.