Najnovšie články z kategórie Sezona 2017

Cestné modely Bianchi 2017  – aerodynamika, komfort a design, ktorý sa v dave nestratí PR článok

Cestné modely Bianchi 2017 – aerodynamika, komfort a design, ktorý sa v dave nestratí

Pozrite si vybrané modely od Bianchi, ktoré ponúknu rýchlosť, komfort a tiež aj niečo v dostupnejšom kabáte s jasným talianskym rukopisom.
Bianchi 2017 – esencia úspechu s dávkou pridanej hodnoty PR článok

Bianchi 2017 – esencia úspechu s dávkou pridanej hodnoty

MTB modely, kde nechýba niečo špeciálne pre športových nadšencov, ale rovnako milovníkov náročného terénu od talianskej kultovej značky.
Video: Najzaujímavejšie momenty z Tour de France

Tohtoročná Tour bola plná kontroverzie, ale nechýbalo ani množstvo zaujímavých momentov a napínavých situácií. Pozrite sa na to najlepšie...
Celoodpružené bicykle Lapierre 2017 v znamení pestrosti PR článok

Celoodpružené bicykle Lapierre 2017 v znamení pestrosti

Pozrieme sa na zúbok zaujímavým enduro strojom a chladných nás nenechajú ani allmountain a trailové bicykle. V týchto kategóriach nájdeme cenovo dostupnejšie modely, ale aj drahšie karbónové mašiny, takže vybrať je rozhodne z čoho.
Canyon hardtaily 2017 - splnia očakávania aj tento rok? PR článok

Canyon hardtaily 2017 - splnia očakávania aj tento rok?

Značka Canyon nie je na slovenskom trhu žiadnou novinkou, aj keď si razí cestu priameho predaja bez kamenných predajní.
Keď sa podarí, čo podariť sa má : Rock Machine Blizz a Blizzard PR článok

Keď sa podarí, čo podariť sa má : Rock Machine Blizz a Blizzard

Duo pestrofarebných pracantov spoza českých hraníc nie je obchodný artikel, ktorý treba zbehnutým bikerom nejako zvlášť opisovať.
Canyon 2017 – cestná kolekcia, v ktorej si vyberie úplne každý PR článok

Canyon 2017 – cestná kolekcia, v ktorej si vyberie úplne každý

Aj v sezóne 2017 stavia Canyon vo svojej cestnej kolekcii na osvedčených základoch. Ponúknuť kvalitu a technológie nielen pri svojich top modeloch, ale rovnako pri tých dostupnejších, ktoré sú určené širokej verejnosti.
Enduro “mašiny” roka 2017 PR článok

Enduro “mašiny” roka 2017

Blato, korene, kamene, rýchle pasáže, technické úseky a výšľapy - toto všetko sa dá zažiť na jednom bicykli počas jedného výjazdu a k tomu s extra porciou zábavy.
Specialized 2017 – cestná kolekcia americkej stálice PR článok

Specialized 2017 – cestná kolekcia americkej stálice

Menšie zmeny, kotúčové brzdy, ale aj pomerne zásadná zmena v kombinácii športovej jazdy a komfortu.
Test: Canyon Exceed CF SLX 9.9 SL - Ponuka, aká sa neodmieta

Keď mi pred tromi týždňami prišla na mail ponuka na redakčný test biku v prémiovej výbave, neváhal som ani chvíľu. Možnosť poriadne prevetrať devätkilovú karbónovú raketu osadenú vidlicou Fox 32 Step Cast, sadou XTR a kolesami Mavic Crossmax je niečo, s čím sa človek až tak často nestretne.
HT bicykle do 800 € - dostupný základ, ktorý poskytne všetko potrebné na každodenné jazdenie PR článok

Bicykle s cenou do 800 € sú v podstate základné modely ideálne pre tých, ktorí požadujú spoľahlivý bicykel na každodenné jazdenie. Netreba sa báť, že by nižšia cena automaticky znamenala nižšiu životnosť rámu alebo komponentov.
Rozhovor: Tomáš Višňovský - na Cape Epic som ďakoval za každý meter asfaltu

Cape Epic je cieľom mnohých, no dokončiť a navyše s dobrým výsledkom sa ho podarí len málokomu. Tento rok sa medzi elitných jazdcov zaradil Tomáš Višňovský...