Najnovšie články z kategórie Sezona 2019

Unboxing: Fuji SL 2.1 Polar White  2019 – ľahší ako vzduch

Fuji SL 2.1 je cesťák, s ktorým budete doslova lietať. Je určený všetkým, ktorí milujú cestnú cyklistiku – či už sa chcete stať kráľom pelotónu, alebo si užiť výjazdy na bicykli s vašimi kamarátmi.
Novodubnický maratón 2019 a MTBIKER - netradičné spojenie

Podpora maratónu v našom podaní bude znamenať trochu viac než len ceny pre víťazov a veríme, že vám prinesieme aj niečo navyše.
Slovenský enduro a downhill pohár vstupuje do novej sezóny

Pre všetkých priaznivcov enduro a DH disciplín prinášame základné informácie k prvému ročníku SPEN 2019 a ďalšiemu ročníku kráľovskej disciplíny SPDH 2019.
Kolotoč UCI MTB 2019 je už za dverami - čaká nás veľa zaujímavých noviniek

MTB sezóna sa nezadržateľne blíži a nás zaujímalo, aké zmeny nastali v tímoch, s akými inováciami prišli a zároveň aké sú ambície jazdcov.
Horské modely Canyon 2019

Meno tejto značky vidíme v popredí takmer všetkých disciplín cyklistiky – niet sa čomu diviť. Široká škála modelov, vlastné inovácie, či dôraz na spracovanie rámov a samozrejme tradične zaujímavý pomer ceny a výbavy.
Podporte projekt sčítača horských cyklistov

Ktovie, koľko ich tadiaľto dnes prešlo, vŕtalo mi v hlave. Ešte som neprešiel ani polovicu Horného hodrušského jarku a už som sa vyhýbal tretej skupine cyklistov.
Duch v pretekárskom šate - Ghost Lector 2019 PR článok

Duch v pretekárskom šate - Ghost Lector 2019

Rýchlosť, precíznosť, ľahkosť, tuhosť a taktiež agresívne línie. Nie je ľahké spojiť túto kombináciu do jedného celku. V Ghoste sa im to však podarilo a vznikol model Lector, ktorý má aj v roku 2019 veľký potenciál.
Kellys Factory Team predstavuje súpisku na sezónu 2019

Zima je v plnom prúde, čo znamená, že je ideálny čas na zosumarizovanie minulej sezóny 2018. Z tohto dôvodu sa členovia Kellys Factory Teamu zišli v bike parku Kálnica, aby sa poohliadli za úspešnou sezónou 2018, ako aj pripravili súťažný kalendár na nastávajúcu sezónu.
Vynovený Canyon Strive – 29 palcov a prepracovaný ShapeShifter

Nová sezóna má ešte ďaleko do svojho začiatku, no Canyon už predstavil novú verziu svojej enduro „mašiny“ pre náročných.
Hardtaily do 800 € - pre začínajúcich jazdcov a pre každý výjazd PR článok

Hardtaily do 800 € - pre začínajúcich jazdcov a pre každý výjazd

Zážitky sú bezvýhradne cennejšie než nástroj, ktorým sa k ním dostaneme. Aj s lacnejším modelom bicykla sa dá spoznávať okolie a výrazne zlepšiť kondícia.
Jarné sústredenia s nádychom dovolenky PR článok

Jarné sústredenia s nádychom dovolenky

Ak aj vy uvažujete nad jarným sústredením, ale okrem kvalitných kilometrov hľadáte aj príjemné miesto pre oddych, s výborným jedlom či wellness, cyklistické kempy Sporttour sa vám isto zapáčia.
Cestná kolekcia Felt pre rok 2019 PR článok

Cestná kolekcia Felt pre rok 2019

I keď sa v terajšej dobe pozeráme veľmi často na obľúbené stúpania a trasy len spoza okna, nie je na zahodenie, pozrieť sa na ponuku Felt. Možno nájdete nového spoločníka do nasledujúcej sezóny.