Najnovšie články z kategórie Sezona 2019

Unboxing: GT Stomper 20” Ace - kvalita pre deti

Detský bicykel môže rozhodnúť o láske „juniora” k cyklistike. Formuje jeho prvé návyky, môže byť príčinou zlozvykov. Kvalitným vybavením podporíme jeho vzťah k športu.
Unboxing: Giant Contend SL 2 Disc - moderné trendy s cenovkou jemne nad 1000 eur

Giant sa toho nebojí a prináša netradičné riešenia. Bezdušové prevedenie priamo od výroby je len začiatok a mechanicko - hydraulické brzdy sú zaujímavým inovatívnym pokračovaním.
Čo sa udialo v Lechnici v roku 2019

Mladý singletrailový rezort Lechnica mal tento rok sezónu tradične od apríla do októbra s dvomi odstávkami. V tomto roku však bolo pre návštevníkov pripravených niekoľko noviniek.
Unboxing: Basso Venta Mich Excite - talianska kombinácia karbónu a 105ky

Ak by chcel niekto poradiť slušný cesťák, ktorý by bol pohodlný na trénovanie, aby všetko fungovalo ako má a prípadne by zvládol aj cyklomaratón, odpoveď by bola karbónový rám a aspoň sada Shimano 105.
Test: Elite SUITO - od spinningu až k vlastnému trenažéru

Poďme sa pozrieť, ako dopadol test trenážéra Elite SUITO, ktorý mi robí už nejaký čas spoločnosť pri domácich tréningoch.
Unboxing: Bianchi Magma 9.0 -  spoľahlivá výbava v peknom kabáte

Unboxing: Bianchi Magma 9.0 - spoľahlivá výbava v peknom kabáte

Príjemná kombinácia talianskeho dizajnu, osvedčených komponentov a detailov zo sveta drahších bicyklov.
Reportáž: Krásny záver enduro sezóny - Blinduro podzim 2019

Už tretí rok som si stanovil ako koniec súťažnej sezóny Blinduro podzim u našich západných susedov, ktoré sa dokonca konalo v novej lokalite, Červená voda - Ski Bukovka.
Video: Tour de Tokaj - rozlúčka s pretekmi medzi vinicami

Niekedy sa človek vďaka akciám dostane na miesta, kam by sa inak asi nepozrel. A v tomto prípade zhoda náhod zrejme chcela, aby som sa okolím pokochal čo najviac…
Reportáž: Šprintpolom 2019 – ukážkové babie leto

Druhá októbrová sobota už tradične patrí v maratónskom bikerskom kalendári Šprintpolomu - MTB časovke do vrchu s cieľom na kultovom žilinskom Polome. Tradične tu uzatváram aj ja moju súťažnú sezónu a tento rok to už bolo 12. raz za sebou.
Reportáž: Baynach MTB Marathon – cyklistika uprostred viníc

Tento rok milovníci MTB po prvýkrát okúsili preteky naozaj v jedinečnom prostredí. Cyklistom sa otvorili brány viníc v okolí Bojničiek a každý, kto si ešte odmietal pripustiť koniec sezóny, sa odhodlane postavil na štart.
Unboxing: Marin Bobcat Trail 4/29” - chuť vystúpiť z davu

Že kvalitný bicykel za rozumnú cenu nemusí byť rovnaký, ako má väčšina ľudí vo vašom okolí, dokazuje značka Marin s jej prevedením “Rysa” (Bobcat) na kalifornský spôsob.
Reportáž: Blato, zima, dážď a sneh - SPEN 5 Stará Ľubovňa

V nedeľu 6. októbra sa uskutočnilo posledné 5. kolo SPEN v Starej Ľubovni, kde počasie jazdcov ale ani techniku vôbec nešetrilo.