Najnovšie články z kategórie Sezona 2021

Reportáž: Length of Sverige Sverigetempot - švédskych 2 100 km za 100 hodín

Z ďalekého arktického Laponska až do juhošvédskeho Skane na bicykli. Dá sa to zvládnuť za menej ako 100 hodín?
Reportáž: Slovakia Divide 2021 - najväčšie dobrodružstvo roka - 2. časť

Bez budíka sa budím o pol piatej... Len v ponožkách stojím na kamennej dlážke altánku a sledujem Mateja, ako hľadá moje tretry obďaleč na okraji lesa v lúči svetla z čelovky. Vybral sa ich hľadať hneď, ako sme si uvedomili, že naozaj sú fuč.
Tip na výlet: Čaro Dolní Moravy

Trail park Dolní Morava je jednoznačne top miesto pre všetkých bikerov, ale tiež pre bikerky či rodiny s malými bikermi.
Reportáž: Slovakia Divide 2021 - najväčšie dobrodružstvo roka - 1. časť

Bez budíka sa budím o pol piatej. Od zimy ma trasie, spať sa nedá. Nesmelo sa začína rozvidnievať. Chvíľu uvažujem, kde to som, po pár sekundách mi to ale dochádza.
Čo ma naučila minulá sezóna

Do pretekov máme ešte ďaleko, no možno ideálny čas pozrieť sa ešte späť a trochu sa poučiť na mojom príklade.
Sezóna 2021 – opäť budem mať na čo spomínať

Niekto má sezónu od marca do novembra, niekomu nekončí nikdy resp. začína na Nový rok a končí na Silvestra a taká je tá moja.
Valec Vytrvalec

Po poslednom zhrnutí sezóny za rok 2019, kedy som prvýkrát v živote dosiahol ročnú métu 10 000 km, bol plán písať až v prípade veľkého míľnika ako napr. 20 000 km. A prišlo to, nie síce za rok ale za dva. :-)
Top články  2021 – rok plný príbehov

Top články 2021 – rok plný príbehov

Poďme sa pozrieť, ktoré články sa vám v minulom roku najviac páčili a trochu si ich pripomenúť. Navyše viaceré určite poslúžia ako motivácia do ďalšej sezóny.
Čo sa osvedčilo v 2021 – Imrov a Cepov výber

Produkty tvoria pevnú súčasť nášho koníčka a tiež práce. Čo sa nám v uplynulej sezóne osvedčilo, alebo nás niečím zaujalo v rámci dlhodobého používania?
Tip na výlet: Na cesťáku cez Triglavský národný park (Slovinsko) – 2. časť

Slovinsko sa pre mňa stalo krajinou, ktorú čím viac spoznávam, tým častejšie tam chcem byť.
Moja dokonalá sezóna

Je tu koniec pretekárskej sezóny a teda čas bilancovania splnených alebo nesplnených cieľov.
Reportáž: Cestné bikepackingové preteky  Napříč ČR - ako som za 4 dni prešiel 880 km

Reportáž: Cestné bikepackingové preteky Napříč ČR - ako som za 4 dni prešiel 880 km

Bikepacking je túžba po dobrodružstve, objavovaní, ale aj po úniku od bežných problémov a vyskúšaní si, aké je to si siahnuť na dno svojich síl a vzdať sa všetkého komfortu.