Najnovšie články z kategórie Shimano

Novinka: Shimano 105 - obľúbená cestná sada v novom prevedení PR článok

Novinka: Shimano 105 - obľúbená cestná sada v novom prevedení

Univerzálna sada, ktorá v pomere ceny a výkonu postačuje nejednému hobby pretekárovi a výborne obstojí aj pri bežnom víkendovom jazdení. Pozrite sa bližšie, na čo sa môžeme tešiť...
Video: Odvzdušnenie bŕzd Shimano

Kotúčové brzdy patria medzi časti bicykla, na ktoré nemusíme veľmi často “šahať”, no aj oni vyžadujú pravidelný servis - najmä, ak sa zavzdušnia a strácajú svoj výkon.
Prevodológia: Trochu teórie o rozsahu prevodov

Zorientovať sa v dnešnej dobe naprieč širokou ponukou možností výberu pohonného systému pre váš bicykel môže byť celkom náročné, zvlášť, ak ste začínajúci biker, nemáte čas lúskať stránky diskusných fór alebo preratávať prevodové pomery.
Komponenty Deore M6000 – kompletne prepracovaná sada na rok 2018

O novej komponentovej sade Shimano Deore M6000 sme vás stihli pred pár mesiacmi informovať v rámci článku s pripravovanými novinkami Shimana na sezónu 2018.
Shimano STEPS E8000 – prvá jazda na novinke PR článok

Shimano STEPS E8000 – prvá jazda na novinke

Prvé skúsenosti jazdcov EBIKER s novinkou na poste elektromotorov, ktorá má znovu o niečo posunúť hranice.
Nová sada Shimano Ultegra R8000 – profi technológie opäť dostupnejšie

Nová Ultegra R8000 využíva technológie, ktoré používajú profesionálne tímy a už tradične ich sprístupňuje pre bežných jazdcov.
Test: Sada Shimano SLX M7000 - kvalita potvrdená

Od debutu vynovenej sady Shimano SLX prešla už dlhá doba, no mňa sada oslovila natoľko, že som sa rozhodol pre jej používanie aj naďalej.
Pár tipov a rád, čoho sa držať pri prechode na systémy 1x11 a 1x10

Veľa článkov sa venuje hlavne tomu, či to má význam, pre koho to je vlastne určené a či to má využitie pre bežného smrteľníka. Cieľom tohto článku je však niečo úplne iné.
Novinky Shimano: Deore M6000, Alivio, Acera, Altus, SLX a iné

Ešte sa nám poriadne nezačala sezóna 2017 a už pomaly presakujú informácie o novinkách na rok 2018.
Prešmykač typu side-swing: Výhody, kompatibilita a štandardy

Toľko kritiky, koľko sa valilo v posledných rokoch na prešmykače, by sa dalo už považovať za serióznu diskrimináciu (samozrejme v nadnesenom slova zmysle). Avšak jedným z vedľajších účinkov tejto mašinérie okolo systému jednoprevodníkových sád bol aj vznik novej generácie prešmykačov typu side-swing, ktoré sa cyklistickému svetu snažia dokázať, že ľavé radenie sa do výslužby ešte tak rýchlo nechystá. Prečo je tomu tak, sa dozviete v nasledujúcich riadkoch.
Test: Nové Shimano XC7 tretry - XTčko medzi tretrami

Shimano predstavilo nový rad tretier XC7, určený pre aktívnych jazdcov a pretekárov, ktorí chcú obetovať trocha tuhosti výmenou za výrazne viac komfortu ako pri pretekárskych top modeloch. Tretry máme už pár týždňov v redakcii a prinášame naše poznatky.
Predstavenie: Shimano service center - dostupnosť dielov, odbornosť personálu a garancia rýchlosti servisných prác

Cyklistické predajne sú rajom pre nejedného cyklistu. Pre väčšinu z nás sú miestom, kde máme možnosť stretnúť sa tvárou v tvár s vysnenými bicyklami alebo komponentmi, prípadne si svoje sny aj splniť. Hoci japonské Shimano cyklistické vody múti už veľmi dlho, v dnešnom článku si predstavíme novú „zasľúbenú zem“, ktorá vyrástla v podobe servisných centier v rámci už existujúcich predajní v Oslanoch, Nitre a Martine.