Najnovšie články z kategórie Skoda Bike Open Tour

O bicyklovaní bez zVelitsovania, 5. časť: Ako sa obliekať

Oblečenie na preteky nie je žiadna veľká veda, ale niekedy vie zlý výber zbytočne skomplikovať situáciu. Základom je, aby oblečenie bolo komfortné, priedušné, ľahké a nikde neprekážalo. Taktiež pri chladnejších podmienkach je dôležité, aby chránilo, kde je to potrebné, ale naopak aby nám v prípade zlepšenia (oteplenia) zase nebolo zbytočne horúco. Nájsť si tú svoju ideálnu kombináciu trvá nejakú dobu, ale začiatočníkom možno trochu pomôže nasledujúce video, ktoré poradí zopár základných tipov ohľadom vhodného výberu.
Poriadny videoklip z pekelne horúceho maratónu AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly 2016

Kto si nechal újsť tento „nezabudnuteľný“ ročník, môže ľutovať, pretože partička okolo Slava Strečanského pripravila zaujímavú, aj keď náročnú trať, ale predsa to k maratónskemu nasadeniu patrí. Prípadne si prečítajte aj Imrovu reportáž s prívlastkom "ešte stále máte radi teplo?". Ďalšie zaujímavé videá si môžete pozrieť na Youtube kanáli ŠKODA BIKE OPEN TOUR - SLOVAKIA.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly – ešte stále máte radi teplo?

Minuloročný Súľov bol jeden z mojich najväčších maratónskych trápení. Tento rok som chcel spraviť v domácich podmienkach reparát, ale teploty nad 30°C sľubovali ďalší „nezabudnuteľný“ ročník. Kompletne prerobená trať privítala 3. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR a bol to skutočne riadny masaker...
O bicyklovaní bez zVelitsovania, 4. časť: Profil trate PR článok

O bicyklovaní bez zVelitsovania, 4. časť: Profil trate

Ďalšie zo série videí je skôr, ako sa hovorí, „oddychové“. Témou je profil trate a aké informácie nám môže poskytnúť pri rozvrhnutí zásob, prípadne, akým spôsobom si podľa neho môžeme naplánovať zastávky. Samozrejme, najlepšie sa aj tak učí človek na vlastných chybách a u plánovania zastávok to platí dvojnásobne – istota je zastaviť na každej jednej :).
O bicyklovaní bez zVelitsovania, 3. časť: Ako pripraviť na preteky svoj bike PR článok

O bicyklovaní bez zVelitsovania, 3. časť: Ako pripraviť na preteky svoj bike

Pri príprave na pretek treba myslieť nielen na svoju kondičku, ale v neposlednom rade aj na svoj bike. Vďaka množstvu súčiastok na nás čaká X možných problémov, ktoré sa môžu prejaviť až pri jazde naplno a zbytočne pokaziť zážitok. Tu je preto niekoľko základných tipov a rád, na čo je dobre si dať pozor.
O bicyklovaní bez zVelitsovania, 2. časť: Ako sa prekonať PR článok

O bicyklovaní bez zVelitsovania, 2. časť: Ako sa prekonať

Cyklistika je z veľkej miery o prekonávaní sa. Nezáleží iba na vašej výkonnosti, pretože pri pretekoch príde časom kríza úplne na každého. Rozhodujúci je hlavne spôsob, ako ju dokážeme prekonať a ako sa hovorí, zaťať zuby.
Pozvánka: AUTHOR ŠKODA maratón Súľovské skaly 2016 a štyri úplne nové trasy

Budúci týždeň dňa 3.6. 2016 je termín na najlacnejšie štartovné a navyše aj s darčekmi. V Súľove sa pôjde už 3. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016, takže nezabudnite si poznačiť termín maratónu 25.6. 2016 a vidíme sa spolu v Súľove.
Blatový videoklip: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou 2016

Akcia, ktorá dala slovu blato ďalší rozmer... A ak ste ešte nečítali Imrovu reportáž, určite si ju len pre tú srandu prečítajte, stojí to za to :)
Reportáž: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou 2016 – nová definícia absolútneho blata

Druhé kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016, sa určite zapíše do pamäti všetkých zúčastnených. Myslím, že každý jeden, kto sa nakoniec postavil na štart, si zaslúži absolutórium. Mariková je známa svojím terénom aj keď býva všade relatívne sucho, no keď viac dní predtým poriadne leje, vrátane soboty, dostáva slovo blato ďalší rozmer....
O bicyklovaní bez zVelitsovania: Séria zábavných videí s radami pre všetkých bajkerov, 1. časť: Ako sa pripraviť na preteky PR článok

O bicyklovaní bez zVelitsovania. Tak znie názov kampane, ktorú pripravil fenomenálny cyklista Peter Velits s Martinom Imrichom špeciálne pre aktuálny ročník ŠKODA BIKE OPEN TOUR. V sérii krátkych zábavných videí nájdu fanúšikovia horskej aj cestnej cyklistiky cenné bajkerské rady.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – Majstrovstvá Slovenska na poriadne rýchlej trati

Hneď ráno mám trochu zvláštny pocit pri škrabaní okna na aute, či náhodou nejdem na zimný maratón. Ale o čosi neskôr, pri parkovaní na lúke vedľa ihriska v Svätom Jure už je jasné, že nie. Slnko parádne hreje a rozhodnutie pre krátky dres a nohavice, je definitívne. Hlavne nefúka severák ako minulý rok, kde to bolo pomaly na zimnú čiapku :-).
Pozvánka: Škoda maratón Marikovskou dolinou 2016

Srdečne vás chceme všetkých pozvať na ďalší ročník Škoda maratónu Marikovskou dolinou 2016, ktorý sa bude konať na lúke v Udiči - 14.5.2016. Hlavným partnerom podujatia je opäť Škoda, čo znamená zlepšené podmienky v zázemí pretekov, kopec atrakcií pre detský doprovod a celkovo atmosféru pravého maratónu.