Najnovšie články z kategórie Skoda Bike Open Tour

Reportáž: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou 2015 - Maríkovské single a poctivé blato

Ešte pred pár rokmi som si myslel že Maríková je miesto, kde líšky dávajú dobrú noc. To bolo dovtedy než sa usporiadatelia z Finančného Centra rozhodli v tejto oblasti vytvoriť zaujímavý pretek. Takže po pár ročníkoch si už Maríkovú môžem konečne s niečím konkrétnym spojiť :).
Fotogaléria - ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou - Viac ako 555 fotografií, ktoré ste ešte nevideli

V sobotu 16.5. 2015 sa uskutočnilo 2. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 - ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou. Pozrite si zázemie akcie a nasadenie takmer 600 cyklistov, ktorí si prišli zamakať.
Fotogaléria: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou - Krásne singláče a trošku blata

V sobotu 16.5. 2015 sa konal ďalší vydarený ročník MTB maratónu v Marikovskej doline. Na štart sa postavilo 584 jazdcov a jazdkýň, z ktorých prišlo do cieľa 554. Zaujímavá trať s množstvom krásnych výhľadov trošku sťažilo blato, ktorého bolo na niektorých miestach celkom dosť. Ale predsa bikujeme v lese a preto nič nebránilo tomu, aby sme si užili parádnu jazdu.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend v Marikovskej doline PR článok

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend v Marikovskej doline

Druhý ročník série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 pokračuje druhým podujatím už tento víkend. ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou ponúkne na výber tri trate pre aktívnych cyklistov, ale aj nadšencov a rodiny. Tradične nebudú chýbať ani detské preteky. Každý účastník získa štartovný balíček s cyklo ponožkami ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole originálny bicykel ŠKODA. Slávnostný štart sa uskutoční už túto sobotu 16. mája o 10:00 hod.
MTBIKER Shop - prvých 5 mesiacov za nami

Ako ste si iste všimli, MTBIKER pred Vianocami spustil svoj vlastný e-shop. Od Vianoc ubehlo 5 mesiacov a my sa blížime k 1 500 vybaveným objednávkam a 3 000 zodpovedaným otázkam v zákazníckej podpore. Vaše objednávky nosíme aj na maratóny a môžete si u nás objednať nové modely GT a Cannondale bicyklov. Ale tu rozhodne nekončíme - prečítajte si čo chystáme a pomôžte nám vyladiť pre vás najlepší bike e-shop na Slovensku.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón - Návleky na kolená, ruky, hrubé vlnené ponožky, čiapka pod prilbu a môžem ísť

Na úvod si netreba hneď naložiť 120 km maratón na zobudenie zo zimného spánku. Práve preto sa už mojím zvykom stala účasť na maratóne vo Svätom Jure, ktorý svojím charakterom veľmi dobre plní účel spomínaného budíka. Takže sa opäť môžem po dlhšej dobe nahodiť do „závodného“ a začať ďalšiu maratónsku sezónu :).
Fotogaléria: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – Vydarený úvod do sezóny

Oficiálna fotogaléria od organizátorov ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Pohľadajte sa na viac ako 300 vydarených záberov od Andrei Jaslovskej z maratónu, ktorý sa išiel vo Svätom Jure v sobotu 18.4. 2015.
Pozvánka: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou 2015

Srdečne vás chceme všetkých pozvať na ďalší ročník ŠKODA Maratónu Marikovskou dolinou 2015, opäť sa vraciame ku koreňom a to zmenou zázemia z Dolnej Marikovej späť na lúku do Udiče. Nadviazali sme na minuloročnú mimoriadne úspešnú spoluprácu s hlavným partnerom ŠKODA, znamená to teda zlepšené podmienky v zázemí pretekov, kopec atrakcií pre detský doprovod a celkovo atmosféru pravého závodu. MTBIKER ako mediálny partner akcie prináša opäť súťaž o free štartovné.
Fotogaléria: ŠKODA Svätojurský MTB maratón - 1001 fotografií

V sobotu 18.4. odštartoval vo Svätom Jure 1. kolom ŠKODA BIKE OPEN TOUR, Župný pohár a aj Slovak XCM Tour. Počasie prialo a na súťažný úvod do sezóny si prišlo zamakať viac ako 600 cyklistov.
Štartuje druhý ročník ŠKODA Bike Open Tour PR článok

Štartuje druhý ročník ŠKODA Bike Open Tour

ŠKODA AUTO Slovensko prináša druhú edíciu série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA Bike Open Tour 2015. Po úspešnom prvom ročníku, ktorý prilákal viac ako 4 000 účastníkov z 18-tich krajín a 11 300 divákov, sa séria rozrastie o ďalšie podujatie. Druhý ročník tak ponúkne šesť pretekov v rôznych vekových a výkonnostných kategóriách pre registrovaných cyklistov, nadšencov aj deti. Garantom projektu je aj tento rok Slovenský zväz cyklistiky a opäť ho podporuje aj hviezdny slovenský cyklista Peter Velits.
ŠKODA je novým oficiálnym partnerom zeleného dresu na Tour de France a Vuelte PR článok

ŠKODA je novým oficiálnym partnerom zeleného dresu na Tour de France a Vuelte

ŠKODA sa stala novým oficiálnym partnerom zeleného dresu pre najlepších šprintérov Tour de France a pretekov okolo Španielska La Vuelta. ŠKODA doteraz sponzorovala biely dres pre najlepšieho juniora na Tour de France, na Vuelte ŠKODA dosiaľ nebola partnerom žiadneho dresu. Sponzoringom zeleného dresu v oboch pretekoch posilnila automobilka svoj rozsiahly medzinárodný cyklistický angažmán.
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón

Už 18. apríla začína 1. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 v podobe výbornej akcie ŠKODA Svätojurský MTB maratón. Pozrite sa na propozície a nezabudnite sa prihlásiť do 2.4.2015, pretože dovtedy je štartovné iba za €15 aj so suvenírom.