Najnovšie články z kategórie Skoda

Zábava na dvoch kolesách PR článok

Zábava na dvoch kolesách

Náš šport by mal byť hlavne o zábave. Budeme ho robiť dovtedy, kým nás bude baviť. Keď to však s naším koníčkom preženieme, tak to môže spôsobiť nezvratné zmeny v našom mozgu.
Pozvánka: Škoda MTB maratón Levočské vrchy - preteky a krásne výhľady

Levočské vrchy privítajú 25. mája bikerov, ktorí si budú môcť užiť ďalší MTB maratón v krásnom prostredí.
Fortis Vintage Bicycles – pohľad do cyklistickej histórie PR článok

Fortis Vintage Bicycles – pohľad do cyklistickej histórie

Rodený Bratislavčan, no zároveň spokojný obyvateľ Košíc. To je Andrej, ktorý sa venuje zbieraniu starých bicyklov a spoznávaniu ich histórie.
V mestách na dvoch kolesách PR článok

V mestách na dvoch kolesách

Cyklistika je športom, ktorý má množstvo odvetví. Niektorí obľubujú rýchle a nebezpečné zjazdy, iní zase radi „fučia“ do kopcov. Máme medzi sebou čistokrvných „žiletkárov”, ako aj vyznávačov MTB, no cyklistika existuje i v mestskom formáte.
Prídi si dobre zajazdiť a možno odídeš aj na novom aute PR článok

Prídi si dobre zajazdiť a možno odídeš aj na novom aute

Cyklistika je najmä o radosti z pohybu a prekonaní sa, no dobrá motivácia môže výrazne pomôcť. Práve takou je cena v rámci série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Lekcie od žien, ktoré robia cyklistiku PR článok

Lekcie od žien, ktoré robia cyklistiku

Ženy sú nielen ozdobou cyklistiky, ale naplno žijú týmto športom a dosahujú v ňom úspechy, ktoré by nemali zostať bez povšimnutia.
Rozhovory s tými, čo dýchajú pre cyklistiku PR článok

Rozhovory s tými, čo dýchajú pre cyklistiku

Na stránkach WeLoveCycling sa pravidelne uverejňujú rozhovory s ľuďmi, ktorí robia cyklistiku alebo sú s ňou v úzkom kontakte. Tu je výber tých najzaujímavejších za posledné obdobie.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2019 s viacerými zmenami

Nové lokality, dôraz na ekológiu a rovnako možnosť vyhrať v záverečnej tombole automobil.
Mesačná desiatka – pravidelný príval správ zo sveta cyklistiky PR článok

Mesačná desiatka – pravidelný príval správ zo sveta cyklistiky

Ak hľadáte prehľad najzaujímavejších noviniek zo sveta cyklistiky, tak ste na správnej adrese. Mesačná desiatka prináša informácie a to najpodstatnejšie z profi pelotónu.
Ako zatočiť so stresom PR článok

Ako zatočiť so stresom

Žijeme v dobe, kedy sme neustále obklopení faktormi, ktoré spôsobujú stres. Uponáhľanosť, stále väčšie nároky na zamestnancov, malý priestor na psychohygienu, to všetko prispieva a hrá do karát stresu.
Bezpečnosť na bicykli PR článok

Bezpečnosť na bicykli

Nebezpečenstvo na nás striehne na každom kroku. Presnejšie povedané, pri každom šliapnutí do pedálov. Problémy na nás čakajú v premávke zo strany automobilov, časté sú aj strety s rôznymi zvieratami.
Motivácia jazdiť aj v roku 2019 PR článok

Motivácia jazdiť aj v roku 2019

Začiatok roka sa spája s túžbou človeka zmeniť svoj život. Roky pribúdajú a my si uvedomujeme, že nemladneme, ale naopak, sme zasa o rok starší. Cítime preto v sebe potrebu zlepšiť sa.