Články v kategórii 'Sloger Eu' (46 článkov)

Test: Alpina S-WAY QWM+ alebo okuliare, na ktoré nemusíte myslieť

14.01.2018 2 376

Okuliare najlepšie chránia zrak vtedy, ak ich pravidelne a radi nosíte, a to takmer za každých podmienok a pri väčšine aktivít. Práve tam smeruje Alpina s modelom S-WAY QWM+.
Test: Roeckl Rossa a Verbier – mierne podmienky, ale aj skutočná zima

23.12.2017 1 615 2

Dvojica rukavíc, ktoré majú odlišnú konštrukciu, no svojím účelom a zameraním sa vhodne dopĺňajú. Ak máte problém so zmrznutými prstami, potom tento test môže pomôcť.
Testovačky a výpredaj starších modelov Rock Machine

21.12.2017 3 400

Ak hľadáte spoľahlivý bicykel v nižšej cene ako býva štandard, odpoveďou môžu byť testovacie bicykle alebo tie zo staršieho modelového radu. Bicyklov je obmedzené množstvo, takže netreba váhať až do jari...
Test: Rock Machine Blizzard 90-27 - nový model pre rok 2018 a starý jazdec

11.12.2017 2 665 10

Rád by som vám opísal svoje prvé pocity z modelu Rock Machine Blizzard 90-27 na nadchádzajúcu sezónu. Čo všetko sa zmenilo a cítiť vôbec rozdiel oproti minulému roku?
Test: Sigma ID.LIFE rouge – šikovný tréningový nástroj vždy po ruke

02.12.2017 2 693 5

Stále počuť, že ľudia sa málo hýbu, majú nevyvážený energetický výdaj a keď už sa hýbať začnú, často to s tréningom zo začiatku preženú a vrátia sa späť do starých koľají.
Test: Rock Machine Blizzard 70–29 – trail bike na každý deň

27.11.2017 3 778 20

Virtuál, 120 mm nad obomi kolesami, moderná geometria a navyše aj veľmi priaznivá cena. Ako sa jazdí na modeli pre sezónu 2018 od šíriteľov hesla „in trail we trust“?
Predstavenie: Trelock - tradičné aj revolučné zámky pre váš bicykel

22.11.2017 2 174

Ak máte zafixovanú dogmu, že ku každému zámku patrí kľúč, musím vás trochu sklamať. Existuje totižto zámok, ktorý kľúčom, ani číselnou kombináciou kódu rozhodne neotvoríte, no nástroj na jeho odomknutie nosí pri sebe s najväčšou pravdepodobnosťou drvivá väčšina z vás.
Test: Brzdové svetlo Sigma Sport BrakeLight - malá, no užitočná vec určená pre cestné bicykle

03.11.2017 4 006 11

Je to už dosť dávno, keď som prvýkrát nad použitím brzdového svetla na bicykli začal premýšľať...
Video: Rock Machine Blizz CRB 70 - karbónový chameleón na každý trail

13.10.2017 3 060 1

Nie je veľa bicyklov, ktoré môžete vziať do náročného terénu, na zimné exploračné výjazdy, či nebodaj na nejaký ten maratón. Blizz CRB tento potenciál má…
Video: Panaracer Pandura - japonské enduro papučky

29.09.2017 2 614 10

Každého fanúšika japonského výrobcu Panarecer musí potešiť, že prichádza s úplnou novinkou pre stále populárnejší segment enduro. V rýchlom predstavení sa bližšie pozrieme, na hlavné stránky tohto 2.4" plášťa.
Test: Wittkop Race TWIN MEDICUS 7.0 Gel - za super cenu, super kvalita

11.09.2017 6 082 14

Často sa ma ľudia, keď ma stretnú, pýtajú, ktorý komponent je lepší, trvácnejší, účinnejší, atď. Moja odpoveď je skoro vždy rovnaká, taký, ktorý vyhovuje a páči sa predovšetkým tebe.
Alpina Sports - bohatý výber z prilieb a okuliarov

27.08.2017 1 845

Základom každého, či už rekreačného alebo športového jazdenia, je v prvom rade ochrana hlavy a zraku. Alpina ponúka modely, ktoré ocenia ako nároční jazdci, tak aj začínajúci cyklisti.
Sedlá Wittkop – prekvapia nielen cenou, ale aj prevedením

04.08.2017 4 038

Hľadáte sedlo za veľmi priaznivú cenu a pritom chcete, aby stále ponúklo komfort a kvalitné spracovanie? Skúste sa pozrieť na sedlá Wittkop.
Lezyne - funkčný design vo farbách

16.07.2017 2 979

Už od svojho vzniku sa zaoberá Lezyne výrobou kvalitných cyklodoplnkov a náradia, ktoré nielen dobre vyzerá, ale je aj funkčné. O tom, že sa značka snaží stále posúvať vpred svedčí aj to, že prinášanú nové vylepšenia svojich produktov, a to nielen po designovej stránke, ale aj vzhľadom na funkčnosť, čomu nasvedčuje aj ich motto - Engineered design.
Keď sa podarí, čo podariť sa má : Rock Machine Blizz a Blizzard

28.06.2017 3 128

Duo pestrofarebných pracantov spoza českých hraníc nie je obchodný artikel, ktorý treba zbehnutým bikerom nejako zvlášť opisovať.
Multiklúče od Lezyne – úplný základ Rap 6 aj „do it all“ verzia Rap 20

13.05.2017 4 162 9

Dva druhy prenosného náradia pre tých, ktorí radi chodia naľahko alebo chcú mať radšej takmer všetko „pod kontrolou“.
Pozvánka: Testovací deň Rock Machine už 22. 4 v MTBIKER centre na Považí

09.04.2017 4 441

Najbližší testovací deň na vás čaká 19 testovacích bicyklov - rôzne modely od novinky Blizz cez Blizzarda s kolesami 27,5" aj 29", karbónové hardtaily Explosion, cestné modely, ebiky a ďalšie.
Test: Rock Machine Blizzard 90-27 - poriadne farebné enduro

06.04.2017 5 841 16

Nekonečné výhľady na najlepší trail, zábavný zjazd a úsmev po jazde. Áno, stále píšem o bicyklovaní, takéto pocity zažijete s Blizzard-om 90.
Lezyne - dôraz na funkčný dizajn

09.01.2017 3 953

Kalifornská značka doplnkov Lezyne ma jasné poslanie: ponúknuť jednoduchý funkčný dizajn, kvalitu, a to všetko za rozumnú cenu. Na vývoji produktov sa podieľa široký medzinárodný tím ľudí pod vedením zakladateľa a už doslova „industriálnej“ ikony - Mickiho Kozuscheka. Kompletný sortiment produktov si môžete pozrieť na lezyne.com.
Unboxing: Rock Machine Explosion 70 - belasá raketa s 1x11 a hmotnosťou 10.50 kg

06.01.2017 7 649 11

V cenovej hladine okolo 2 000 € sú už na výber veľmi dobre vybavené hardtaily. Dôkazom toho je aj český Rock Machine, ktorý má v kolekcii 2017 biky radu Explosion v prevedení 27.5" aj 29". Navyše, ak si veríte, že budete jazdiť pravidelne, 1x11 s rozsahom 10-42 bude tá správna výzva.
Rock Machine nie je žiadny nováčik

27.12.2016 4 761

Rock Machine je na trhu už 22 rokov a za jeho vznikom stojíme my, v prvom rade bikeri. Máme radi to isté čo takmer každý, teda krásnu prírodu, v ktorej si môžeme bez problémov užiť obľúbený trail a kde trochu blata neznamená žiadny problém. V tomto duchu je ladená aj nová kolekcia 2017, ktorú si bližšie môžete pozrieť na rockmachine.sk.
MTB Panaracer plášte - Between you and the trail

11.10.2016 3 955 5

Dnes si predstavíme japonského výrobcu pneumatík Panaracer, ktorý napriek tomu, že ide o legendárnu značku, je v našich končinách menej známy. Pritom má bohatú ponuku nielen pre MTB. Značka produkuje plášte a duše pre cyklo disciplíny od roku 1978 a stáli pri zrode horskej cyklistiky.
Test: Letné dlhoprsté rukavice Roeckl Maldon - pohodlné, bezpečné a hlavne z látky, cez ktorú sa opálite

02.08.2016 5 085 9

Letné mesiace prinášajú na výjazdoch rôzne úskalia a nájsť vhodné rukavice, tiež nemusí byť najjednoduchšia vec. Do redakcie sa nám dostali preto na jazdenie a následné opísanie pocitov z jazdy letné rukavice, ktoré podľa predpokladov prinášajú zopár zaujímavých vychytávok. Ako však fungovali na výjazdoch, prezradím už o pár riadkov.
Test: Rock Machine CROSSRIDE 500 - radosť z jazdy

30.07.2016 4 969 2

Pri práci v MTBIKER centre sa stretávam denne so zákazníkmi, ktorí nemajú pretekárske ambície, terénu sa vyhýbajú, avšak chcú v pohodlí zvládnuť rozbité asfaltky, poľné cesty či chodníčky v lesoparku. Títo ľudia siahajú spravidla po crosovom biku, ktorý uspokojí ich hlad po cyklistike.