Najnovšie články z kategórie Sloger Eu

Pozvánka: Testovací deň Rock Machine už 22. 4 v MTBIKER centre na Považí

Najbližší testovací deň na vás čaká 19 testovacích bicyklov - rôzne modely od novinky Blizz cez Blizzarda s kolesami 27,5" aj 29", karbónové hardtaily Explosion, cestné modely, ebiky a ďalšie.
Test: Rock Machine Blizzard 90-27 - poriadne farebné enduro

Nekonečné výhľady na najlepší trail, zábavný zjazd a úsmev po jazde. Áno, stále píšem o bicyklovaní, takéto pocity zažijete s Blizzard-om 90.
Lezyne - dôraz na funkčný dizajn PR článok

Lezyne - dôraz na funkčný dizajn

Kalifornská značka doplnkov Lezyne ma jasné poslanie: ponúknuť jednoduchý funkčný dizajn, kvalitu, a to všetko za rozumnú cenu. Na vývoji produktov sa podieľa široký medzinárodný tím ľudí pod vedením zakladateľa a už doslova „industriálnej“ ikony - Mickiho Kozuscheka. Kompletný sortiment produktov si môžete pozrieť na lezyne.com.
Unboxing: Rock Machine Explosion 70 - belasá raketa s 1x11 a hmotnosťou 10.50 kg

V cenovej hladine okolo 2 000 € sú už na výber veľmi dobre vybavené hardtaily. Dôkazom toho je aj český Rock Machine, ktorý má v kolekcii 2017 biky radu Explosion v prevedení 27.5" aj 29". Navyše, ak si veríte, že budete jazdiť pravidelne, 1x11 s rozsahom 10-42 bude tá správna výzva.
Rock Machine nie je žiadny nováčik PR článok

Rock Machine nie je žiadny nováčik

Rock Machine je na trhu už 22 rokov a za jeho vznikom stojíme my, v prvom rade bikeri. Máme radi to isté čo takmer každý, teda krásnu prírodu, v ktorej si môžeme bez problémov užiť obľúbený trail a kde trochu blata neznamená žiadny problém. V tomto duchu je ladená aj nová kolekcia 2017, ktorú si bližšie môžete pozrieť na rockmachine.sk.
MTB Panaracer plášte - Between you and the trail

Dnes si predstavíme japonského výrobcu pneumatík Panaracer, ktorý napriek tomu, že ide o legendárnu značku, je v našich končinách menej známy. Pritom má bohatú ponuku nielen pre MTB. Značka produkuje plášte a duše pre cyklo disciplíny od roku 1978 a stáli pri zrode horskej cyklistiky.
Test: Letné dlhoprsté rukavice Roeckl Maldon - pohodlné, bezpečné a hlavne z látky, cez ktorú sa opálite

Letné mesiace prinášajú na výjazdoch rôzne úskalia a nájsť vhodné rukavice, tiež nemusí byť najjednoduchšia vec. Do redakcie sa nám dostali preto na jazdenie a následné opísanie pocitov z jazdy letné rukavice, ktoré podľa predpokladov prinášajú zopár zaujímavých vychytávok. Ako však fungovali na výjazdoch, prezradím už o pár riadkov.
Test: Rock Machine CROSSRIDE 500 - radosť z jazdy

Pri práci v MTBIKER centre sa stretávam denne so zákazníkmi, ktorí nemajú pretekárske ambície, terénu sa vyhýbajú, avšak chcú v pohodlí zvládnuť rozbité asfaltky, poľné cesty či chodníčky v lesoparku. Títo ľudia siahajú spravidla po crosovom biku, ktorý uspokojí ich hlad po cyklistike.
Test: Alpina Valpalora XC -  ľahká prilba pre poriadne kopce ale aj výživné zjazdy

Test: Alpina Valpalora XC - ľahká prilba pre poriadne kopce ale aj výživné zjazdy

Valpalora XC je novinkou v produktovom rade Alpiny pre rok 2016. Už zo samotného názvu je tak trochu patrné, že svojím zameraním mieri hlavne do terénu. Niekoľko dlhých a náročných výšľapov odmenených zakaždým nejakým podareným trailom alebo poriadne rýchlym zjazdom je pre ňu to ideálne prostredie a o MTB pretekoch a maratónoch ani nehovoriac...
Test: Lezyne Mini GPS - minimalistický a odolný tachometer

Spoločnosť Lezyne bola založená v roku 2007 bývalým profi triatlonistom Mickim Kozuschkom. Ten stál aj pri zrode spoločnosti Truvativ, ktorú v roku 2004 predal Sramu. Sídlo Lezyne spolu s vývojovým centrom je v slnečnej Kalifornii a výroba, ako to býva v cyklo priemysle zvykom, je na Taiwane. Lezyne sa od svojho vzniku zaoberala hlavne výrobou vysokokvalitných cyklodoplnkov a náradia.
Test: Ebike Rock Machine Torrent e50 na pohodové jazdenie s pohonom Shimano STePS

Nemáte čas vybudovať si poriadnu kondičku pre pohodlné zvládanie obľúbených lesných výjazdov? Prípadne nevládzete, alebo skrz kilá navyše vás bike veľmi nebaví a chcete jazdiť dlhšie trasy a pritom si aj zlepšiť fyzičku a zhodiť? Hľadáte dostupný ebike a pritom chcete spoľahlivú výbavu a pohonom, ktorý si poradí aj v teréne?
Plášte Panaracer – medzi vami a trailom PR článok

Plášte Panaracer – medzi vami a trailom

Japonská spoločnosť Panaracer bola založená už v roku 1953 a od roku 1978 vyrába plášte špeciálne aj pre cyklistiku. Zaujímavosťou je fakt, že svoje produkty stále vyrába doma v Japonsku a nepresúva výrobu ďalej na východ, ako je súčasný trend. Poďme sa bližšie pozrieť na výber z pláštov určených na MTB XC a enduro.