Najnovšie články z kategórie Sloger Eu

Video: Ako vyrovnať ohnutú pätku play_arrow

Video: Ako vyrovnať ohnutú pätku

Poznáte to - uháňate si po traile a zrazu nečakaný pád. Nič vážne, ste v poriadku, rovnako aj bike je v jednom kuse. Akurát vám to začalo zle radiť. Typický syndróm ohnutej pätky.
Predstavenie: Rock Machine Blizz CRB 50 - 29 - nielen dámska volenka

To by som už nebola ja, keby som svoj pohľad na bicykel nezačala rozjímaním o farbe. V tomto prípade to však inak ani nejde!
Video: Ako upratať kokpit pomocou zmršťovacej bužírky play_arrow

Video: Ako upratať kokpit pomocou zmršťovacej bužírky

Búchajúce káble vedia pokaziť nejeden výjazd nehovoriac o estetickej stránke. Dnes sa pozrieme na jeden elegantný spôsob, ako to dať do poriadku.
Video: Ako na výmenu kľúk s oskou ISIS a Octalink play_arrow

Video: Ako na výmenu kľúk s oskou ISIS a Octalink

Mať po ruke ten správný nástroj na úkon, ktorý sa chystáte robiť, vám ušetrí nielen nervy ale aj financie na komponenty, ktoré môžete použitím nesprávneho poškodiť.
Video: Ako oživiť ložisko za pár minút play_arrow

Video: Ako oživiť ložisko za pár minút

Ložiská v stredovom zložení dostávajú zabrať hlavne v mokrom počasí a pri častom umývaní vysokým tlakom. Môžeme im ale pomôcť a predĺžiť ich životnosť.
Rock Machine MTB kolekcia 2019 – v teréne sa nestratia

Pri výbere MTB bicykla z kolekcie pre rok 2019 od Rock Machine nebudú mať problém ani náročnejší bikeri či bikerky. Pozrime sa na niektoré zaujímavé kúsky.
Video: Ako na výmenu vnútorne vedeného bowdenu play_arrow

Video: Ako na výmenu vnútorne vedeného bowdenu

Vnútorne vedené bowdeny majú svoje výhody - sú estetické a rovnako chránené pred poškodením napr. pri páde. V rámci údržby nám však môžu spôsobiť vrásky na čele a z jednoduchej výmeny môže byť komplikovaný proces.
Test: CycleOps M2 Smart alebo aké to je bicyklovať vo virtuálnom svete

Takto pred rokom som ani netušil, že niekedy budem drať gumy na trenažéri. Ale ako to už v živote chodí, všetko musí byť raz po prvýkrát a sezónu 2019 nakoniec začínam vo virtuálnom svete.
Video: Na čo si dať pozor pri indoor tréningu play_arrow

Video: Na čo si dať pozor pri indoor tréningu

Skĺbiť mimo sezónu prácu, tréning a rodinu je pri krátkych zimných dňoch veľmi ťažké, nie však nemožné. Čo takto skúsiť trenažér?
Rozšírenie ponuky od značky Lezyne – svetlá, gps či náradie PR článok

Rozšírenie ponuky od značky Lezyne – svetlá, gps či náradie

Okrem samotného bicykla je pre istý pôžitok z jazdy potrebné aj príslušenstvo. Náradie, svetlá, oprava defektov alebo cyklopočítače s GPS, ponúka americká značka Lezyne.
Video: Rock Machine a jeho 29-palcová výzbroj na trail play_arrow

Video: Rock Machine a jeho 29-palcová výzbroj na trail

Česká značka oslavuje už 25 rokov a tradične mieri najmä do terénu, samozrejme v rámci aktuálnych trendov. O tom svedčí aj dvojica modelov Blizzard na 29-palcových kolesách - jeden výročný v prémiovom osadení a druhý v elegantnom chrómovom vyhotovení.
Video: Dôležitý detail pri výbere pumpičky play_arrow

Video: Dôležitý detail pri výbere pumpičky

V podstate povinný doplnok výbavy každého bikera má tiež svoje špecifiká a jeden dôležitý detail sa oplatí pri výbere zohľadniť.