Najnovšie články z kategórie Sloger Eu

Test: Alpina Carapax 2.0 - ľahká škrupinka na traily

V prvý prázdninový deň mi na test prišla prilba CARAPAX 2.0. Zhodou okolností sme hneď na to odchádzali na cyklo dovolenku k jazeru Ledro, a tak načasovanie už ani nemohlo byť lepšie.
Test: Panaracer GravelKing - pre mňa najlepší gravel plášť

Keď sa ma niekto opýta, aké sú pre mňa najlepšie pneumatiky na gravel bicykel, tak bez zaváhania odpoviem, že GravelKing. Ak sa chcete dozvedieť prečo, čítajte ďalej.
Trelock zámky – ak si chcete byť skutočne istí PR článok

Trelock zámky – ak si chcete byť skutočne istí

Chvíle na bicykli sú tie najdôležitejšie, avšak práve vo chvíli, kedy sa od neho vzdialite, je dôležité zabezpečiť ho proti odcudzeniu. K tomu vám dopomôžu kvalitné zámky, ako napríklad nemecká klasika, Trelock.
Test: Lezyne FLOW STORAGE - všetko pekne na jednom mieste

Defekt alebo povolená skrutka počas výjazdu je niečo, čo nepoteší asi nikoho. Nie je však väčšej “radosti”, ako keď zistíte, že vám chýba náradie, ktorým to viete opraviť desiatky kilometrov od civilizácie.
Test: Tašky Basil - potrebujete odviezť veľa vecí na bicykli? Nech sa páči...

Tašky na bicykel sú esenciálnou súčasťou bicykla od jeho počiatku a už dávno nie sú len dominantou cestovateľov, ale čoraz častejšie sa s nimi stretnete v mestskej a commute cyklistike. Poďme sa pozrieť bližšie na tašky Basil, ktoré mi prišli na test.
Tašky na bicykel BASIL - aby dochádzanie do práce bolo komfortné PR článok

Tašky na bicykel BASIL - aby dochádzanie do práce bolo komfortné

Cyklistika sa stáva viac a viac populárnejšou formou dochádzania do práce, čo má veľmi pozitívny vplyv na naše zdravie, prírodu a v neposlednom rade aj dopravnú situáciu v meste.
Test: Rock Machine Blizzard TRL 90-29 – horský bike takmer na všetko

V prípade, že uprednostňujete technické a hravé jazdenie pred naháňaním sekúnd v kopcoch, testovaný model značky Rock Machine by vás mohol zaujať.
Video: Ako vyrovnať ohnutú pätku

Poznáte to - uháňate si po traile a zrazu nečakaný pád. Nič vážne, ste v poriadku, rovnako aj bike je v jednom kuse. Akurát vám to začalo zle radiť. Typický syndróm ohnutej pätky.
Predstavenie: Rock Machine Blizz CRB 50 - 29 - nielen dámska volenka

To by som už nebola ja, keby som svoj pohľad na bicykel nezačala rozjímaním o farbe. V tomto prípade to však inak ani nejde!
Video: Ako upratať kokpit pomocou zmršťovacej bužírky

Búchajúce káble vedia pokaziť nejeden výjazd nehovoriac o estetickej stránke. Dnes sa pozrieme na jeden elegantný spôsob, ako to dať do poriadku.
Video: Ako na výmenu kľúk s oskou ISIS a Octalink

Mať po ruke ten správný nástroj na úkon, ktorý sa chystáte robiť, vám ušetrí nielen nervy ale aj financie na komponenty, ktoré môžete použitím nesprávneho poškodiť.
Video: Ako oživiť ložisko za pár minút

Ložiská v stredovom zložení dostávajú zabrať hlavne v mokrom počasí a pri častom umývaní vysokým tlakom. Môžeme im ale pomôcť a predĺžiť ich životnosť.