Najnovšie články z kategórie Slomba

Rozhovor so Slovenskou Mountainbikingovou Asociáciou aj o budovaní singletrackov

SloMBa sa do pamäti širokej verejnosti vryla už v roku 2008, kedy bola prezentovaná ako projekt, ktorý mal zastrešiť výstavbu singlov na Slovensku. Po krátkej ale intenzívnej aktivite SloMBa pomaličky začala upadať až sa úplne stratila z dohľadu a povedomia. O nových začiatkoch občianskeho združenia sme sa rozprávali s Luciou Pastorekovou, ktorá je členkou partie ľudí, ktorá stojí za reštartom SloMBy.
V Bratislavskom kraji pribudne 37 km nových cyklotrás PR článok

V Bratislavskom kraji pribudne 37 km nových cyklotrás

Bratislavský kraj v spolupráci s občianskym združením SLOMBA (Slovenská asociácia horských cyklistov na Slovensku) vybuduje takmer 37 kilometrov nových cyklotrás. Nové cyklochodníky buduje župa v rámci koncepcie rozvoja cyklotrás v BSK, napoja sa aj na cyklomost Devínska Nová Ves – Schlosshof.
1. sčítanie cyklistov Slovenska naberá na obrátkach

"To ešte dnes niekto bicykluje?" (divný pohľad mala v očiach...) "Nie mladá pani, len my dvaja čo tu pri Vás stojíme...". Iróniu slečna z úradu nepochopila, ale svojím spôsobom mala pravdu...
Ako si SloMBA elektromobil v lese chcela poskladať...

... alebo Čistenie lesa v podaní SloMBy. 4:15 mi telefón jasne dáva najavo, že dnes je tu pánom on a tak vstávam ešte do tmy, aby som si dobalil posledné drobnosti na cestu. Nerád by som predsa prišiel nepripravený na toľkú slávnosť, akú nám isto páni lesníci prichystali...
Čistenie lesa v Štiavnických vrchoch

MT Biker Hodruša-Hámre pozýva všetkých členov SloMBA ako aj ostatných priateľov terénnej cyklistiky na čistenie lesa.

Čistenie sa uskutoční v sobotu dňa 8.11.2008 v blízkosti obce Hodruša-Hámre. Stretnutie účastníkov je o 9:00 pred Obecným úradom Hodruša-Hámre.
SloMBA – prečo sa stať členom

Niekoľko dní dozadu bol bola formálne založená SloMBA - Slovenská MountainBikingová Asociácia. Keďže sa čoraz viac ľudí začína pýtať, čo bude náplňou členov SloMBy, rozhodol som sa tomu venovať osobitný článok.