Najnovšie články z kategórie Slovensko

Tip na výlet: Okolie Banskej Štiavnice - ako jeden tím, a to doslova

V tomto tipe na výlet vám priblížim náš cyklokemp tímu Beer Inside Team, ktorý možno niektorí z vás poznajú aj vďaka MTB podujatiu Jarný Šprint Bystrička.
Tip na výlet: Nenáročný výjazd v okrese Stará Ľubovňa - cez Levočské vrchy a 8 obcí

Trasa síce vedie cez osem obcí na severovýchode Slovenska, no kontakt s premávkou bol minimálny, čo naznačuje, že tento trip je určený pre MTB a gravel jazdcov.
500 km výlet, ktorý nič negarantuje

Keď sme ako partia študentov počas jedného jarného večera sedeli už pri treťom pive, jeden kamarát zahlásil: „Poďme cez prázdniny k Liptovskej Mare na babete.“ Ja som smelo odvetil: „Síce babetu nemám, ale pôjdem s vami na bicykli.“
Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry – nádherný okruh cez Smrekovicu a Sidorovo

Ranných -8°C, všetko pod kolesami chrumká, z úst ide para a nás čaká okruh, ktorý ponúkne všetko, po čom horský cyklistka môže túžiť. Poďte si dať jeden fajnový mrazivý výjazd z pohodlia domova...
Tip na výlet: Po stopách Gustiho Popoviča

Isto to poznáte, keď sa vám už domáce cesty zunujú, keď už poznáte naspamäť vzdialenosti od jednej dediny k druhej či dokonca od križovatky ku križovatke.
Tip na výlet: Slovensko na bicykli - nonstop a za 1 deň

Slovensko je nádherná krajina. Žijeme v nej a máme ju radi. Už dlhšie sme plánovali nejaký výlet po našom kraji, ale ani vo sne nám nenapadlo, že to zrealizujeme takýmto spôsobom.
Stúpania na Kysuciach v sedle cestného bicykla – moje tipy

Niekto v tom vidí utrpenie a nútené zlo, iný zasa potešenie a výzvu. Pozrite si spolu so mnou pár pekných a možno aj výživných stúpaní v tejto krásnej vrchovine.
Okolo okresu - 180 km a 4 200 m v jesenných podmienkach hôr

Hovorím si, že jeseň si rovnako zaslúži svoju „epickú“ trasu a tak sme si pre vás jednu pripravili. Navyše inverzné počasie a dlhý čas v sedle vždy prinesie množstvo zážitkov...
Tip na výlet: Jesenná jazda plná objavovania

Ak sa vám ku koncu sezóny stalo, že domáce terény sa už zunovali, tak tu mám tip na budúci rok na dobre dostupný región, kde si zajazdia víkendoví jazdci alebo aj vyznávači drsnejšej zábavy.
Tip na výlet: Na cestách v okolí Trenčína - tréning v kopcoch

Tento článok som písal začiatkom júla, čo je bežne čas, keď sa v rámci tréningu či dovolenky mnohí z nás vydávajú za legendárnymi cestnými stúpaniami do zahraničia. V dnešnej komplikovanejšej situácii však môže padnúť vhod aj tip na jazdenie po Slovensku...
S bicyklom po Hornom Zemplíne - objavujte skutočné unikáty

Boli ste už na Hornom Zemplíne? Nie? Tak to je potom najvyšší čas napraviť. Malebný rázovitý región vás uchváti už na prvý pohľad!
Tip na výlet: Tri dni v srdci Slovenska

Minulý rok sme dovolenkovali v Banskej Štiavnici. Kúsok pred cieľom sme sa driapali cez Hodrušu - Hámre riadnymi kopcami. V hlave už som prepočítaval výškové metre a segmenty. Malo to však jednu zásadnú chybu - sedel som v aute a v kufri žiadne biky neboli.