Najnovšie články z kategórie Slovensko

Pozvánka: Župný pohár 2020 -  v ponuke je trojica pretekov

Pozvánka: Župný pohár 2020 - v ponuke je trojica pretekov

Ak ste sa tešili na tohtoročný Župný pohár, nemusíte sa obávať - už v júli začne prvým z trojice podujatí.
Pozvánka: MTBIKER Novodubnický maratón - klasika, ktorá nestarne

V auguste sa dočkáme už 26. ročníka legendárneho MTBIKER Novodubnického maratónu, ktorý preverí všetky stránky jazdca - od technickej pripravenosti až po fyzickú spôsobilosť.
Pozvánka: Nabitý júl ponúkne pre každého niečo

Po mesiacoch sledovania obľúbených cyklistických pretekov z uplynulých ročníkov sa konečne môžeme aj my opäť postaviť na štartovú čiaru - a že je skutočne z čoho vyberať, o tom sa presvedčíte v tejto mesačnej pozvánke.
Tip na výlet: (ne)Skrotená divočina – Slovenský Raj

Jedna z najkrajších prírodných oblastí na Slovensku, ktorá nám zvýši pulz pri adrenalínových výstupoch po rebríkoch, ferrate či splavovaní Hornádu.
Reportáž: V Rajeckej Lesnej sa bojovalo na Detskej Tour aj v blate

Predpoveď počasia hovorí, že zajtra bude v Rajeckej Lesnej pršať. Príde málo cyklistov, kto by v takom čase chodil – zhodnotili sme večer po príprave trate časovky. Bola to sčasti pravda. Pršalo od rána. Druhýkrát za 7 rokov existencie podujatia!
Reportáž: Sereďmaratón 2020 virtual race - preteky nepreteky

Tu je moja prvá skúsenosť s oficiálnou virtuálnou jazdou od prihlásenia na ňu, až po jej absolvovanie a následné nahrávanie dát z jazdy.
Pozvánka: MTBIKER Častovský Cyklookruh - príďte si užiť pohodu na bicykli

Zažite uvoľnenú atmosféru a program pre celú rodinu na cykloturistickom podujatí MTBIKER Častovský Cyklookruh.
ŠKODA BIKE ONLINE TOUR - užite si radosť z jazdenia novou formou

Dlhé mesiace plné obmedzovania nahradil o čosi voľnejší stav. Spojiť aktívny zápal cyklistov s dodržaním bezpečnostných pravidiel nie je jednoduché, ale aj na tento problém našla ŠKODA riešenie v podobe ONLINE podujatí s kreatívnymi výzvami.
Tip na výlet: Strážovské vrchy - nenápadné ale o to krajšie

Nejdeme do veľkej výšky, ani hore nečakajú obrovské panorámy. Ale napriek tomu by bola škoda túto oblasť prehliadnuť a ako inšpirácia možno poslúži video a menší článok.
Tip na výlet: Okolo Priehrady mládeže - okruh pre milovníkov gýčových výhľadov

Písanie článkov s tipmi na výlet má jednu nevýhodu - čím dlhšie to robíte, tým menej zaujímavých lokalít na predstavenie zostáva. Občas však príde osvietenie a napadne vám spôsob, ako spojiť vaše obľúbené miesta v sedle bicykla.
Súťaž s cyklosmerovníkmi MTBIKER a SCK - ako spoločne prispievame k rozvoju cyklistiky

Spustili sme pre vás sľúbenú súťaž a prinášame vám informácie o tom, ako vznikla, aké sú jej pravidlá a ako ste sa do nej s nami v prvom kole zapojili.
Tip na výlet: Jeden deň, dve pohoria, tri hrady a cez 120 km

Dá sa to vôbec stihnúť? No, ak ste obklopení troma pohoriami a množstvom hradov ako my, čo bývame v Novom Meste nad Váhom, tak áno, ale samozrejme treba mať aj niečo odtočené.