Najnovšie články z kategórie Slovensko

Pozvánka: Štartuje Slovenský pohár XCO - TURIECKAP - Memoriál Petra Vričana

Prvé kolo Slovenského pohára v XCO je na pláne už tento víkend 13.-14. apríla 2019 v Turčianskych Tepliciach.
Tip na výlet: Do objatia zimných hôr

Naše dnešné túlanie strávime na Liptove a vyberieme sa do Západných Tatier na Žiarsku chatu, kde ešte stále trvá pravá zima.
Pravidlá SPEN a zmeny v SPDH - to najdôležitejšie pre bikerov v sezóne 2019

Dôležité novinky v pravidlách, ktoré by nemali byť ľahostajné žiadnemu jazdcovi a tímom, ktoré sa chystajú odjazdiť celú sériu SPDH či SPEN.
Pozvánka: BIKE OPEN FEST v Šamoríne - prvé podujatie svojho druhu na Slovensku

Festival určený pre všetkých fanúšikov cyklistiky, cyklopodujatie, aké sa na Slovensku ešte neorganizovalo, priamo v areáli x-bionic® sphere a prekrásnom prostredí lužných lesov v okolí Dunaja.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2019 s viacerými zmenami

Nové lokality, dôraz na ekológiu a rovnako možnosť vyhrať v záverečnej tombole automobil.
Podporte projekt sčítača horských cyklistov

Ktovie, koľko ich tadiaľto dnes prešlo, vŕtalo mi v hlave. Ešte som neprešiel ani polovicu Horného hodrušského jarku a už som sa vyhýbal tretej skupine cyklistov.
Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB&RUN – malá škola šmyku

Počas minulého víkendu sa v Stupave konal 11. ročník dvojdňovej zimnej divočiny. Presnejšie povedané ľadovej divočiny...
Kellys Factory Team predstavuje súpisku na sezónu 2019

Zima je v plnom prúde, čo znamená, že je ideálny čas na zosumarizovanie minulej sezóny 2018. Z tohto dôvodu sa členovia Kellys Factory Teamu zišli v bike parku Kálnica, aby sa poohliadli za úspešnou sezónou 2018, ako aj pripravili súťažný kalendár na nastávajúcu sezónu.
Rozhovor: Na bicykli aj v zrelom veku

Pre mnohých z vás bol pán Ján inšpiráciou a podnetom, že aj v zrelom veku sa dá byť aktívny a užívať si výjazdy s rodinou na bicykli. Rozhodol som sa využiť príležitosť a Jána s odstupom času vyspovedať.
Kedy, ak nie teraz - výpredaj testovacích bicyklov Rock Machine PR článok

Kedy, ak nie teraz - výpredaj testovacích bicyklov Rock Machine

S príchodom zimy máte možnosť využiť posezónny výpredaj bicyklov, v tomto prípade jazdených – klasických aj elektro. Od malých mestských, cez trekingové, horské až po fatbiky.
Tip na výlet: Od podzemného do pozemského kráľovstva s wellnessom za odmenu

Ak ste srdcom biker a zároveň aj hrdý Slovák, občas možno hľadáte trasy aj mimo svojho domáceho prostredia. Príležitostí máme u nás samozrejme neúrekom, ale vždy sa dá nájsť niečo nové.
Rozhovor: Ján Halik – nezmar v tom najlepšom zmysle slova

Ak ide o výkon, tomuto borcovi sa vyrovná u nás len málokto. Ale trénovať takmer každé ráno o 5:00 bez ohľadu na ročné obdobie sa nedá z donútenia. Jednoducho treba chcieť...