Najnovšie články z kategórie Slovensko

Pozvánka: Si z IT brandže a máš chuť si poriadne zašprintovať zoči voči súperom? PR článok

Koncom septembra je pripravené zaujímavé podujatie s originálnym konceptom, kde môžete preveriť svoje šprintérske schopnosti ale hlavne sa dobre zabaviť.
Okolo Slovenska 2018 – Alaphilippe potvrdil formu, Haring víťazom bodovačky

Favorizovaný Francúz Julian Alaphilippe z tímu Quick-Step Floors sa stal celkovým víťazom 62. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska (kat. UCI 2.1).
Bratislavské bicykle – nový bikesharing

Cestujte po Bratislave bez starostí a bez trčania v zápche - to je heslo nového projektu bratislavského bikesharingu.
Pozvánka: Región Nitra Cyklomaratón Topolčianky a Detská tour Petra Sagana

Členovia Športového klubu Topoľčianky pripravili na sobotu 22.9.2018 záverečné kolo Detskej tour Petra Sagana a na nedeľu 23.9.2018 tretí ročník MTB pretekov pod novým názvom Región Nitra Cyklomaratón.
Tip na výlet: Prievidzským lesoparkom cez Kanie pysky a späť

Tento cyklookruh mám rád, pretože sa dá zvládnuť, ako sa hovorí, ešte pred raňajkami, prípadne je vhodný aj pre rodiny s deťmi. Niekedy skrátka nemám čas na dlhé výjazdy, ale potrebujem si vyvetrať hlavu a rozhýbať telo.
Reportáž: MTB ŠKODA Slovenský raj 2018 - záver sezóny v národnom parku

Rýchla trať v Slovenskom raji je ako stvorená na poriadnu naháňačku a inak tomu nebolo ani tento rok. Navyše prilákala aj bikerov, ktorým nejde len o zbieranie bodov v sérii.
Slovenskí dráhari uspeli v Litve

Reprezentácia dráhovej cyklistiky zamierila do Litvy na preteky kategórie CL1. Z Panevežysu odchádzali spokojní, keďže si za výsledky na konto pripísali tučnú porciu bodov UCI.
Okolo Slovenska s kvalitou z World Tour na čele s Alaphilippom, či Terpstrom

Už len pár dní zostáva do štartu najprestížnejšieho domáceho cyklistického podujatia, 62. ročníka pretekov Okolo Slovenska. V termíne 12.-16. septembra sa na slovenských cestách predstavia aj tímy World Tour na čele s mnohými hviezdami.
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – majstrák ako má byť

Aj keď nemáte ambície bojovať o majstrovský dres, takto pekne namixovaná trať je zárukou naozaj dobrej zábavy. A ešte keď sa ku tomu pridajú aj Murphyho zákony...
Reportáž: Okolo Martinských holí, alebo aj maratón môže byť pohodička

Pekné pojazdenie, príjemná atmosféra, krásne výhľady, beerstopy, skrátka celodenná pohodička na bicykli, to je nesúťažný cykloturistický maratón Okolo Martinských holí, ktorý tento rok oslávil už okrúhle 20. narodeniny.
Pozvánka: Teatro Okolo Malohontu – najkrajšie preteky sú na jeseň

V nedeľu 16. septembra nás čaká už piaty ročník cestných pretekov Teatro Okolo Malohontu, ktorý bude opäť v niečom nový oproti predchádzajúcim ročníkom.
Cykloturistické novinky - na čo sa ešte môžeme tešiť v cykloturistike

Cyklistický svet je plný akcie, zábavy, pohody, ale aj práce ako je napr. značenie cyklistických trás. Bez tejto činnosti dobrovoľníkov by bolo veľa cyklistov stratených a prišli by o nejeden krásny zážitok zo svojho sedla.