Najnovšie články z kategórie Slovensko

Je tu jar - Hlaváčika čas, alebo cez Silickú planinu

Nebicyklujem odjakživa, začal som pred ôsmimi rokmi.
Pozvánka: BMX - bikros aj pre deti a bikerov

Málokto vie, že preteky bikrosárov nie sú určené len pre túto "špecializovanú menšinu", ale že sa ich môžete zúčastniť aj vy alebo vaše deti.
Košický ebajk s testovacími jazdami - príďte vyskúšať PR článok

Košický ebajk s testovacími jazdami - príďte vyskúšať

Elektrobicykle sa dajú teraz pozrieť a vyskúšať v košickej predajni ebajk® - Svet elektrobicyklov v Obchodnom centre Cassovar, navyše tento týždeň so špeciálnou možnosťou otestovať v okolí zdarma.
Kellys 2017 – cestná kolekcia slovenskej stálice PR článok

Kellys 2017 – cestná kolekcia slovenskej stálice

Slovenský Kellys nezaháľa ani v segmente cestných bicyklov. Na sezónu 2017 si pripravil modely, ktoré zaujmú ako športovo orientovaných jazdcov, tak aj začiatočníkov.
SMS Santini – skutočné Made in Italy PR článok

SMS Santini – skutočné Made in Italy

Zrejme ste si všimli dres v slovenskej trikolóre, ktorý mal na sebe náš Peter Sagan pri zisku svojho prvého majstrovského titulu a tiež pri jeho úspešnej obhajobe. Rovnako ten, ktorý na seba následne slávnsotne „obliekol“ pri vyhlasovaní. Jedno mali tieto dresy spoločné – výrobcu, ktorým je talianska spoločnosť SMS Santini.
Video: Prielom Hornádu na bicykli

Na zamrznutom Prielome Hornádu sa nemusí ísť iba na korčuliach alebo peši. Neodkladajte preto bicykel v zime bokom, pretože sa dajú podniknúť aj takéto netradičné výjazdy :).
Z Rotterdamu do Banskej Bystrice za 38 dní - 2. časť

Chcel by som nadávať, kričať. Sadám si však len odovzdane na obrubník. Odohráva sa vo mne peklo. „Políciu, volaj políciu“, preruší bezradnosť moje druhé ja. Okamžite vytáčam číslo. Dispečerka ma odkazuje na špeciálne číslo pre ohlasovanie krádeží. Tam sa však zo svojho čísla nedovolám, preto požiadam recepčnú o pomoc. Tá je zaskočená a ochotná zároveň a mne sa podarí krádež ohlásiť. Cítim sa bezmocný: „to je všetko?“.
Pätorka Slovákov s cieľom prvej polovice výsledkov

Päť slovenských reprezentantov sa počas nastávajúceho víkendu predstaví na vrchole cyklokrosovej sezóny - majstrovstvách sveta v luxemburskom meste Bieles. Aktuálne už trénujú na majstrovskej trati priamo v dejisku šampionátu.
Cyklospravodaj SCK – čo nové v cykloturistike?

Cyklistika samozrejme nie je len o naháňaní výškových metrov, wattov a sekúnd na pretekoch. Väčšina z nás ju berie v prvom rade ako relax a možnosť trávenia voľného času niekde hlboko v prírode mimo civilizácie. Možno to ani nevnímame, ale častokrát nám vie pri plánovaní výletov a priamo v teréne pomôcť dobre spravené značenie. Súčasný GPS systém a formy navigácie navyše umožňujú nájsť si plánovanú trasu on-line a nechať sa pohodlne navigovať. Aby to fungovalo, je v prvom rade potrebné trasu zmapovať. Všetkým týmto činnostiam sa okrem iného venuje združenie SCK (Slovenský Cykloklub), ktoré u nás funguje už viac ako 20 rokov.
Z Rotterdamu do Banskej Bystrice za 38 dní - 1. časť

Možno aj vy máte aktivitu, pri ktorej sa dokážete tak zamyslieť, že svet okolo akoby prestal existovať. Ja mám také dve: bicyklovanie a skialpinizmus. Keďže som trávil veľa času v holandskom Rotterdame, to druhé veľmi do úvahy neprichádzalo. A ja som potreboval veľa rozmýšľať. Vytiahol som teda svoj bicykel, trochu ho upravil, nakúpil potrebné a 1.9.2016 o 11:00 som sa rozlúčil s kolegami pred kanceláriou. Vyhradil som si dva mesiace, za ktoré som sa chcel dostať do Švédska, cez Pobaltie až domov, do Banskej Bystrice. To som ešte netušil, že na ceste okrem mostov a lodí, stretnem mnoho iných prekvapení.
Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách

Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny. Daj si januárový CYKLONÁREZ - už 14. januára v Nízkych Tatrách!
Rock Machine nie je žiadny nováčik PR článok

Rock Machine nie je žiadny nováčik

Rock Machine je na trhu už 22 rokov a za jeho vznikom stojíme my, v prvom rade bikeri. Máme radi to isté čo takmer každý, teda krásnu prírodu, v ktorej si môžeme bez problémov užiť obľúbený trail a kde trochu blata neznamená žiadny problém. V tomto duchu je ladená aj nová kolekcia 2017, ktorú si bližšie môžete pozrieť na rockmachine.sk.