Najnovšie články z kategórie Slovensko

Marek Harčarik sa umiestnil na 1. mieste vo svojej kategórii na rakúskom extrémnom ultracyklomaratóne

Amatérsky cyklista Marek Harčarik, sa počas minulého víkendu umiestnil na 1. mieste vo svojej kategórii s časom 40 hodín a 46 minút a na 2. mieste v celkovom poradí na rakúskom extrémnom cykloultramaratóne, čo je zatiaľ najlepší výsledok, aký sa doposiaľ podarilo slovenským pretekárom na takomto extrémnom medzinárodnom podujatí získať.
Spišských 333 Extreme - riadny pojazd na "východniarsky" spôsob

Každý vie, že východniari sú tak trochu blázni :). Preto sa ani nečudujem, že práve tu vznikla akcia s názvom Spišských 333 Extreme. Už z neho vyplýva samotná dĺžka trate, na ktorú je stanovený limit - 34 hodín. Táto bláznivá trať je ale ďaleko viac o zážitkoch, ako o pretekaní. Presné pravidlá a všetky bližšie informácie sa dozviete na spisskych333.mtbiker.sk.
60. ročník Okolo Slovenska vyvrcholí v Piešťanoch

Cyklistické preteky Okolo Slovenska napíšu o necelý mesiac od utorka 7. júna do nedele 12. júna jubilejnú 60. kapitolu. Na najstaršom a najvýznamnejšom podujatí na Slovensku sa bude bojovať nielen o celkové prémie v hodnote 20 000 eur, ale aj o 226 bodov do rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI).
Banskobystrický cyklobus oslávi 5. narodeniny

Úspešný projekt - Banskobystrický cyklobus, pre veľký záujem začne svoju jubilejnú piatu sezónu už v sobotu 14. mája, premávať bude do konca septembra cez víkendy a sviatky. Cieľové i cestovné stanice ostanú nezmenené.
Cestné preteky KPK v nedeľu z Trenčianskych Teplíc do Starej Bystrice na Kysuciach

Karpatské preteky kuriérov potrvajú do utorka 3. mája a jednotlivé etapy sa budú konať na území troch krajín. Tento ročník KPK pozostáva z prológu, jednej rovinatej, zvlnenej a dvoch kopcovitých etáp. Každý rok sa štartová a cieľová krajina vymenia, takže tentoraz sa začalo v Maďarsku a končiť sa bude v Tarnówe.
Na strednom Slovensku vzniká E-BIKE región PR článok

Na strednom Slovensku vzniká E-BIKE región

Stredné Slovensko sa čoraz viac dostáva do povedomia verejnosti vďaka rôznym projektom. Jedným z nich je jedinečný projekt E-BIKE región stredné Slovensko, ktorý pred nastávajúcou letnou sezónou poteší všetkých milovníkov cyklistiky.
Fotogaléria: VISEGRAD 4 RACE - z Čunova do Gabčíkova a späť

Nedeľu (24.4.2016), sme sa rozhodli spríjemniť menším cyklistickým výletom na preteky v rámci série VISEGRAD 4 RACE, s fotografickými úmyslami. Slovenská etapa tejto série merala 160 kilometrov so štartom z Čunova do Gabčíkova a okruhom po priľahlých dedinách, s cieľom späť v Čunove.
Pozvánka: PEDÁLovník a Vrchárska koruna Žilinská

V Žilinskom regióne sa dňa 21.5.2016 v kúpalisku Laura Rajecké Teplice uskutoční poloorientačný nesúťažný MTB maratón - PEDÁLovník. Rovnako sa tu rozbieha aj zaujímavý projekt - Vrchárska koruna Žilinská /ďalej VKŽ/. Organizátori z občianskeho združenia Žilinský pedál a bikepoint.sk sa nechali inšpirovať v Českej republike, kde pred 4 rokmi vznikol materský projekt Vrchárska koruna Valašská.
Detská tour Petra Sagana 2.kolo - rekord z Lučenca prekonaný nebol, ale trať bola výborná

V Žiari nad Hronom v školskom areáli, kde má zázemie miestny cyklistický klub CK MŠK Žiar nad Hronom, sa v sobotu 16. apríla 2016 uskutočnilo 2. kolo Detskej tour Petra Sagana. Trať bola pripravená výborne, čo si pochvaľovali aj samotní účastníci. Bola dostatočné dlhá a široká na predbiehanie. Organizátori si mohli dovoliť navýšiť počet kôl pre jednotlivé kategórie, keďže nehrozilo časté obehnutie cyklistu o jedno kolo.
Súťažný návrat Petra Sagana na horský bicykel - absolvuje preteky v Rakúsku a Česku

Úradujúci majster sveta v rámci prípravy na májové podujatie Okolo Kalifornie absolvuje vo farbách tímu Tinkoff preteky v Rakúsku a Česku. "Isto ma čaká kopec zábavy pri návrate k mojim koreňom. Som veľmi zvedavý, ako mi to na horskom bicykli pôjde," povedal pre oficiálny web zoskupenia Tinkoff juniorský majster sveta v cross country horských cyklistov z roku 2008 a úradujúci svetový šampión v cestnej cyklistike.
Tip na výlet: Cyklokros cez tri najvyššie vrcholy Malých Karpát

Počiatok môjho nápadu z nadpisu sa v mojej hlave zrodil len nedávno, a to kombináciou viacerých faktorov. Prvý z nich bol ten, že na všetkých vrcholoch, o ktorých bude reč v ďalšej časti môjho článku, som už na biku (MTB) bol viackrát, ale vždy len na jednom z nich. A tak mi napadlo, že by som chcel vyjsť s bikom na všetky tri za jeden deň.
Za oponou: Kellys Factory Team Photoshoot

Nová sezóna je za rohom, prípravy vrcholia vo všetkých smeroch, a tak nastal rad aj na fotografovanie. Michal Wiesenganger, ktorý manažuje Kellys Factory Team, predstavuje v trošku netradičnom duchu jazdcov, ktorými sú Ľuboš Staňo, Dodo Ondič, Rasto Baránek, Petr Folvarčný a Oskar Masaryk.