Najnovšie články z kategórie Slovensko

CYKLOSTOPY otvorenie nového singletrailu Vlčia stopa

Občianske združenie Cyklovňa v Starej Ľubovni pozýva na nový singletrail, ktorý bol vybudovaný s pomocou mnohých dobrovoľníkov. Oficiálne otvorenie je v nedeľu 5.7. 2015 a zraz je v reštaurácii U grófky Isabelly o 15:00. Ako sa singletrail staval, si môžete pozrieť v článku Atmosféra stavania.
Tip na výlet: Okruh Zlaté Moravce - Veľký Inovec - Hrad Hrušov - Topoľčianky

Len pár kilometrov od Zlatých Moraviec sa nachádza najvyšší vrch Pohronského Inovca a to Veľký Inovec (901 m.n.m.) s parádnym výhľadom. Cesta je jednoduchá a dá sa naplánovať viacero zaujímavých okruhov, tak aby ste sa vrátili naspäť do Zlatých Moraviec. Predstavený okruh má takmer 50 km a 1100 výškových metrov.
Bike&Motion – fantastický víkend s cyklosprievodcom na Dolnom Liptove

Dostal som pozvánku otestovať čerstvý projekt Bike&Motion. Neváhal som, oznámil som mojej polovičke Janke, že nech nerobí program na víkend, pretože balíme bicykle a odchádzame do Ružomberka, kde budeme jazdiť s cyklosprievodcom. Celkom som sa na tento výlet tešil, pretože som vedel, že si konečne po dlhej dobe nemusím lámať hlavu nad cyklistickými mapami, plánovať trasu a proste všetko okolo toho. Však to poznáte. Podľa informácií na stránke projektu by o toto všetko a čosi naviac malo byť postarané. A tak aj bolo.
Recenzia: Kniha Najkrajšie cyklotrasy - Záhorie a Podunajsko

Vydavateľstvo Dajama sa rozšuplo s knihami cyklotrás a vydáva už svoju štvrtú publikáciu. Najnovší produkt cyklistického blaha si zobral za úlohu zmapovať najkrajšie cyklotrasy na Záhorí a na Podunajsku. Ak poznáte niektorú z doteraz vydaných kníh, vedzte, že štandard bol zachovaný a verím, že sa dočkáme aj kníh z ďalších oblastí.
Bernardo Cruz a jeho jazda prerušená chuligánmi z pohľadu kamery na prilbe

"Toto je moja jazda v Bratislave! Na záverečných metroch vtrhli na trať neonacisti a všetko ničili," napísal Cruz na Facebook. Pozrite sa, aká diskusia sa rozprúdila pod videom.
Záznam priameho prenosu RTVS: A tu máme problém... vrátane napadnutia kameramana

Nasledovnú vizitku sme poslali do sveta v priamom prenose, žiaľ aj taký bol Bratislava CITYDOWNHILL 2015. Organizátorom prajem všetko dobré a snáď zorganizujú akciu aj o rok...
Útok extrémistov odčlenených z protestu proti islamizácii Európy na Bratislava CITYDOWNHILL 2015

Extrémisti bezdôvodne vtrhli do "areálu" preteku, čoho výsledkom bol zničený majetok, vystrašené deti, diváci, turisti, zbytočné zranenia, rozbité policajné autá a hlavne trapas v podobe zrušenia medzinárodného športového podujatia, ktoré sa vysielalo NAŽIVO do celého sveta.
Video: Panika na mestskom zjazde v Bratislave, ktorý prerušili výtržníci

Medzi divákmi City Downhill World Tour Bratislava 2015, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“
Mestský zjazd v Bratislave prerušili výtržníci, spodná časť trate bola zničená, a nieje možné pokračovať

Zdroj Denník N: 19:19 Medzi divákmi cyklopretekov, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“ V tej chvíli dobehli policajti.
Janka Keseg Števková priznala, že napadla vedúceho výpravy horských cyklistov SR

Disciplinárna komisia Slovenského zväzu cyklistiky navrhla zastaviť pretekársku činnosť na jeden mesiac horskej cyklistke Janke Keseg Števkovej. Ide o reakciu na incident skúsenej 39-ročnej reprezentantky pred začiatkom európskych hier v Baku, keď pri preberaní výstroja fyzicky napadla vedúceho výpravy horských cyklistov SR Martina Belása.
Odštartoval 59. ročník medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska

Dlhoročný partner podujatia, značka ŠKODA, posilnila svoju pozíciu a od tohto roku zastrešuje prestížne slovenské cyklistické preteky ako hlavný partner.
Janka Keseg Števková prišla pre incident o Európske hry v Baku

Slovenský zväz cyklistiky (SZC) zastavil až do definitívneho rozhodnutia činnosť horskej cyklistke Janke Keseg Števkovej. Tridsaťdeväťročná trojnásobná účastníčka olympijských hier prišla pre incident s vedúcim výpravy horských cyklistov na I. európskych hrách Martinom Belásom o účasť na podujatí v Baku. Podľa denníka Šport mala Keseg Števková fyzicky napadnúť Belása pri preberaní výstroja.