Najnovšie články z kategórie Slovensko

Kalendár SPDH 2015 + Zápis z valného zhromaždenia komisie MTB DH / 4X

V sobotu 17.1.2015 sa uskutočnilo valné zhromaždenie komisie MTB DH / 4X, na ktorom sa zhodnotila sezóna SPDH 2014, ale aj schválili nominačné kritéria pre rok 2015. Pozrite si zápisnicu zo zasadnutia, ako aj kalendár SPDH 2015.
Užitočná pomôcka: Naučte sa časti biku po anglicky

Takmer každý hľadá informácie aj na anglických stránkach a preto sa určite hodí poznať dobre jednotlivé časti biku v angličtine. Táto výborná pomôcka príde vhod nie len začiatočníkom, ale aj pokročilým. Všetky komponenty biku pekne na jednom mieste v prehľadnej grafike. Prinášame taktiež verziu pre cestných cyklistov.
Filip Polc vykročí za obhajobou titulu v Čile a 20. júna bude závodiť aj v Bratislave

Opäť aj so zastávkou v Bratislave sa v roku 2015 uskutoční druhý ročník seriálu Svetového pohára v mestských zjazdoch horských cyklistov. Svetový pohár odštartuje počas víkendu 15. februára v čilskom Valparaíse, o týždeň neskôr bude pokračovať v brazílskom Santose. Pozrite si video teaser a Filipove vyjadrenia na nový ročník.
20 nejlepších fotografií pridaných na MTBIKER v roku 2014

Fotografie z výjazdov a biky fóristov veselo aj vážne. Pozrite si redakčný výber TOP fotografií zostavený na základe počtu zobrazení, ale aj nášho (vlastne môjho) subjektívneho názoru na jednotlivé fotky :).
Oravaman: Za oponou

Dokumentárny film o najťažšom triatlone na Slovensku, ale aj o veciach, ktoré sa dejú za oponou. Spoznajte zákulisie a nadšenie ľudí, ktorí stoja za touto kultovou akciou, ktorá svojou náročnosťou prekvapila už mnoho skúsených triatlonistov.
Tip na výlet: Po horských chatách v Beskydách

Prudké výšľapy, náročné technické zjazdy, záplava koreňov a kameňov, nekonečné traily, to sú Beskydy. Srdce každého poriadneho bajkera pri výjazdoch v týchto končinách zaplesá. Nečakajte žiadne pohodové vozenie sa, nečakajte veľké rýchlosti do kopca alebo z kopca, čakajte len tuhý boj o každý kilometer a každý výškový meter. Moja trasa mala síce len niečo cez 50 km, ale prevýšenie bolo viac ako 2000 metrov. Profil spolu s náročným terénom spôsobil, že priemerná rýchlosť len zľahka prekročila 10 km/h a to nemôžem povedať, že by som sa na bajku flákal :).
Novoročný špeciál: Top 10 trailov pre rok 2014

Tento sprievodca tým najlepším, čo doma máme, je výsledkom mojej celoročnej námahy a neuváženého použitia QTSI indexu na MTBIKER fóre. QTSI je Quidoov Trail Sentiment Index, ktorý sa používa v Quidoovom svete za účelom ohodnotenia zábavy na traile. Je absolútne subjektívny a optimalizovaný pre Meridu 99 na 100mm zdvihoch.
Silvestrovský foto špeciál 2014

Pozrite sa ako vyzerá umývanie biku vo vani, neúspešný pokus o krádež bikov v Ružinove alebo osmičky, ktoré sa už nedajú vycentrovať... Prinášame stručný výber "zaujímavých" fotiek z fóra, do ktorého ste počas celého roku pridali tisíce fotografií.
10 najlepších reportáží z bike akcií v roku 2014

V roku 2014 sa na Slovensku uskutočnilo množstvo zaujímavých bike akcií, pričom sme uverejnili reportáže z tých najväčších a najzaujímavejších. Ktoré reportáže sa čitateľom MTBIKER najviac páčili a mali najlepšiu čítanosť? Pozrite sa na rebríček TOP 10 a v komentároch napíšte, ktoré reportáže alebo akcie boli podľa Vás najlepšie.
Šťastné a veselé Vianoce aj na bicykli

Redakcia MTBIKER praje šťastné a veselé Vianoce ako aj veľa pekných najazdených kilometrov v tento sviatočný čas. Počasie výjazdom celkom praje na väčšine Slovenska a tak prinášame aspoň malý výber záberov z posledných dní.
Pod vianočný stromček: Decembrové číslo Cyklistickej dopravy 2014

Prijmite od maličký darček od tvorcov časopisu Cyklistická doprava, aby ste si chvíľku medzi upratovaním a vyprážaním našli čas na prečítanie decembrového čísla Cyklistickej dopravy. Prinášame vám v ňom novinky zo Slovenska, kde sa čo stavia a kde buduje, aké sú plány do budúcnosti. K tomu štipka technológií, ktoré môžu potešiť každého cyklistu. Aký má dopad počasie na cyklistiku, tak to vám povieme v článku, ktorý sa zaoberá analyzovaním dát o cyklistov a súvislosti s počasím. Ak vás zaujíma stavba cyklotrás, určite vás záujmu výhody cementobetónového krytu cyklotrás.
Hľadanie dobrodružstva

Ako ďaleko treba zájsť, ak chceš nájsť dobrodružstvo? Láka a očarúva len keď prenikneš jeho bránami a najviac si ho uvedomíš, až keď skončí. Ale kde ho teda hľadať? Odpoveď môže byť bližšie, než si myslíš...