Najnovšie články z kategórie Slovensky Raj

Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj - prilba, tretry a aj turistické topánky

Tretie kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa presúva tentokrát do Slovenského raja, ktorý je viac populárny krásnou turistikou.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2022 – sezóna ako má byť

Každý maratón v sérii je iný, každý rok prináša nové výzvy. Poďte sa s nami pozrieť, čo všetko môžete zažiť, či už ako pretekár alebo fanúšik, na trati najpopulárnejšej série horských maratónov.
Tip na výlet: Volovské vrchy a Slovenský kras - západniar na východe

Tento rok som chcel navštíviť niečo nové na východe republiky. Volovské vrchy majú vraj krásny hrebeň. Nič pre začiatočníkov a bábovky, ale aspoň bude sranda. Už dlhšiu dobu som sa chcel pozrieť aj do Slovenského krasu. A keďže sú hneď vedľa seba, prečo to nespojiť.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj 2022 – tradične rýchla trať

V sobotu 11. júna sa konalo tretie kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR v Hrabušiciach v Slovenskom raji. Tento maratón patrí k tým mojim „klasikám", na ktorých nesmiem chýbať a tak tomu bolo aj tentokrát, pričom sa mi celkom darilo.
Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj 2022 - naháňačka pomedzi rokliny

Slovenský raj, to nie je len Suchá Belá či Prielom Hornádu. Vyblázniť sa tu dá poriadne aj na bicykli a táto možnosť príde už 11. júna.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – krásny ale drsný zároveň

O Slovenskom raji som do tohto víkendu akurát tak počúvala. A keďže si stadiaľ všetci odnášali kopec pekných zážitkov, tento rok som tam nemohla chýbať ani ja.
Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj - treba zažiť

Slovenský raj je obľúbený a vyhľadávaný hlavne turistami, ale raz do roka sa premení na miesto konania ŠKODA BIKE OPEN TOUR. A nebude tomu inak ani tento rok.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR s WeLoveCycling - aký bol tento ročník

Prvá polovica roka 2020 bola ovplyvnená pandémiou a obmedzeniami, ktoré nám priniesla. Väčšina z nás sa však snažila pripravovať aspoň individuálne a aj počas karantény zlepšovať svoju kondíciu.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tradične vysoká priemerka

Začiatok septembra mávam obvykle vyhradený pre ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý mám podobne ako Horal na skok od Popradu.
Pozvánka: Príďte si užiť maratón v Slovenskom raji

Nie každý víkend si môžete zajazdiť v Slovenskom raji, o to menej prechádzať tiesňavu pomocou rebríkov - to všetko a o mnoho viac zažijete na horskom maratóne ŠKODA Slovenský raj.
Tip na výlet: (ne)Skrotená divočina – Slovenský Raj

Jedna z najkrajších prírodných oblastí na Slovensku, ktorá nám zvýši pulz pri adrenalínových výstupoch po rebríkoch, ferrate či splavovaní Hornádu.
Reportáž: Maratón Slovenský raj alebo ako dopadli majstrovstvá SR v maratóne

Uplynulý víkend bol Podlesok dejiskom majstrovstiev SR v maratóne a zároveň finálovým kolom MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR. Pretekárov čakali vynovené trate a tituly boli odovzdané staronovým majstrom pre rok 2019.