Najnovšie články z kategórie Slovkolex

Cube na Slovensku už od roku 2006 PR článok

Cube na Slovensku už od roku 2006

Cube – skratka pre vlastné nápady, vlastný vývoj a spoločnosť, ktorá vo svojom nemeckom sídle vyvíja nezávislé a najefektívnejšie riešenia. Prostredníctvom efektívnych a inovatívnych technických riešení, prepracovanej kinematiky pruženia a nezameniteľného dizajnu si Cube vytvára náskok pred konkurenciou.
Nový web CUBEbikes.sk spustený PR článok

Nový web CUBEbikes.sk spustený

V roku 1992 si pár do bikovania zbláznených garážových kutilov spolu sadlo a hodili reč o založení vlastnej bicyklovej značky. Počas Mountinbike-boom-u by to malo znieť americky. A najlepšie, aby to pozostávalo len zo 4 písmen. Toto bola hodina zrodenia CUBE. V súčasnosti predávajú Oberpfálčania 250.000 bicyklov ročne.
Cube Bikes 2011 s novým webom PR článok

Cube Bikes 2011 s novým webom

Nemecké biky Cube, ktoré na Slovensko dováža Slovkolex, dostali nový web: www.cubebikes.sk. Na webe nájdete kompletnú ponuku modelov 2011 aj s príslušenstvom a vysvetlenou technikou. Takisto funguje nová Facebook page: www.facebook.com/pages/CUBE-bikes-Slovakia/190947357604475.
Prezentácia Slovkolexu 2010

V utorok sme sa boli pozrieť v Klobušiciach pri Ilave na prezentáciu noviniek pre rok 2010 od značiek, ktoré dováža Slovkolex na Slovensko. Prinášame fotky a stručné technické pokecy o nových bikoch CUBE už v reálnych farbách, nových rámoch Ellsworth, vidliciach a tlmičoch FOX, kolesách Remerx, pedáloch Look a kope ďalších vecí…
Prezentácia Slovkolexu 2008

Keďže s prvým padajúcim lístím sa v našich končinách pomaly uzatvára cyklistická sezóna, nastáva ideálny čas pre výrobcov a distribútorov bicyklov a cyklo-sortimentu predstaviť novinky, ktoré budeme môcť nájsť na pultoch obchodov v nasledujúcom roku. Jednu z takýchto prezentácií pripravila pre obchodníkov a bike médiá aj firma Slovkolex v prostredí kaštieľa v Ilave – Klobušiciach.
Prezentácia Slovkolexu 2006

Minulý utorok sme boli pozvaní na prezentáciu firmy Slovkolex. Videli sme novinky 2006 od značiek ako FOX, FSA, Look, 661, Syncros a podobne. Mihi nafotil slušnú porciu snímok, ktoré nájdete v článku