Najnovšie články z kategórie Spanielsko

Tip na výlet: Malorka – destinácia nielen pre dovolenkárov

Tento rok to bude už 3. krát, čo sa s partiou rovnakých nadšencov vyberieme na Malorku. Pre mnohých z vás veľmi obľúbená destinácia, ktorú som si ako cyklista zamiloval tiež. Preto sa chcem s vami podeliť, čo vás na takomto tripe čaká, na čo si dať pozor, poprípade, kde ušetriť.
Tip na výlet: Španielske pobrežie - z Barcelony na Gibraltár

Dovoľte nám spríjemniť čakanie na letnú sezónu spomienkou na našu cestu po španielskom pobreží. O Španielsku sme snívali celý rok a v polovici októbra sa to naozaj splnilo. Máme pred sebou 16 dní a 1 000 kilometrovú výzvu.
Vuelta 2018 – malé zhrnutie

Ani sme sa nenazdali a aj posledná z tria Grand Tours našla svojho víťaza. Po Froomovi na Gire, jeho tímovom kolegovi Thomasovi na Tour de France, sa víťazom na Vuelte stal Angličan Simon Yates, získavajúci prvenstvo na Vuelte po 2. krát pre Veľkú Britániu.
Veľké kopce a zmeny v celkovej klasifikácii – druhý týždeň La Vuelty 2018

Etapy, začínajúce tou, s poradovým číslom 10, odštartovali druhý blok trojtýždňových etapových pretekov La Vuelta.
Dianie na Vuelte počas druhého bloku

La Vuelta je v plnom prúde a práve prebiehajúci druhý blok začína dotvárať celkovú charakteristiku, tým sú samozrejme kopce. A to veľké... Pozrime sa na doterajšie dianie a očakávania v nasledujúcich etapách španielskej krásky.
La Vuelta 2018 - na čo sa môžeme tešiť?

Tretie a zároveň posledné tohtoročné trojtýždňové etapové preteky sa nezadržateľne blížia. 25. augusta 2018 odštartuje Vuelta a Espaňa v Malage.
Video: Pyreneje za 10 dní alebo MTB pre náročných

Pozrite si, ako vyzerá prechod tohto pohoria na vlastnú päsť, kde rozhodne nie je núdza a výhľady a krásne traily.
Orbea - celoodpružené modely na rok 2018 PR článok

Orbea - celoodpružené modely na rok 2018

Pozrite si prierez kolekciou 2018 v rámci celoodpružených modelov španielskej značky Orbea. Na svoje si prídu nadšenci endura, all-mountain a tiež nároční jazdci XC a maratónov.
Video: Sneh si užívajú aj španielski jazdci v Alicante

Táto oblasť a prístavné mesto nepatrí medzi miesta s častým výskytom snehu, o to väčšia je ale následná radosť, ak sa objaví.
Quintanov triumf na Vuelte, záver pre Dána Corta Nielsena

Kolumbijčan Nairo Quintana sa premiérovo stal víťazom cyklistickej Vuelty. Pretekár tímu Movistar prišiel v červenom drese do cieľa nedeľňajšej záverečnej 21. etapy, ktorá viedla z Las Rozas do Madridu a merala 104,8 km. Šampión Gira d'Italia 2014 Quintana ešte v sobotňajšej 20. etape odrazil nápor svojho najväčšieho prenasledovateľa Christophera Frooma (Sky), napokon ho zdolal o 1:23 min.
Martin Velits pôjde na Vueltu v zostave Etixxu

Slovenský cyklista Martin Velits figuruje v 9-člennej zostave tímu Etixx-Quick Step na nadchádzajúce preteky Okolo Španielska. Martin Velits by mal byť jediným Slovákom v pelotóne. Populárna Vuelta sa začne v sobotu 20. augusta a potrvá do nedele 11. septembra. Prvou etapou bude tímová časovka na 27,8 km z Ourense Termal / Balneario de Laias -do Parque Náutico Castrelo de Miňo.
Zo zákulisia Citydownhill world Tour 2015 v Bilbau

Filip Polc obsadil v Bilbau 2. miesto, pričom ho predbehol len Nemec Fischbach. Pozrite si krátky klip s atmosférou pretekov a vyjadreniami jazdcov o trati. Výsledky a prestavenie celej trate nájdete v článku Citydownhill world Tour: Triumf Fischbacha pred Filipom Polcom.