Najnovšie články z kategórie Sport

Imunita – vplyv tréningu a životného štýlu

Ako vieme našu prirodzenú obranyschopnosť ovplyvniť a čo na ňu všetko vplýva, si povieme formou videa článku.
Test: Rock Machine Torrent 90-29 - na pomedzí cross-country a trailu

Český výrobca Rock Machine má zacielené na cyklistov, ktorí si svoju jazdu chcú predovšetkým užiť, čoho dôkazom je aj modelový rad Torrent, ktorý spadá do kategórie “Sport”. Poďme sa spolu pozrieť na to, ako sa Torrent 90 osvedčil v teréne.
Intersport - správa o športe 2019

Keď nám v mailovej schránke pípol mail s pozvánkou od slovenského zastúpenia Intersportu na tlačovú konferenciu do rakúskeho Leogangu, popravde sa mi zdvihlo obočie. Zvedavosť nedala, a tak som vytočil číslo v podpise a zistil, čo sa to vlastne chystá.
Ako zatočiť so stresom PR článok

Ako zatočiť so stresom

Žijeme v dobe, kedy sme neustále obklopení faktormi, ktoré spôsobujú stres. Uponáhľanosť, stále väčšie nároky na zamestnancov, malý priestor na psychohygienu, to všetko prispieva a hrá do karát stresu.
Video: Skúste v zime aj iné aktivity, napr. bežky

Plány na celoročné jazdenie na biku môže tuhá zima a bohatá snehová nádielka raz-dva prekaziť. Netreba však rezignovať, ale využiť tieto možnosti na ďalšie aktivity.
Bicyklovať sa dá nielen v prírode, ale aj v pohodlí domova PR článok

Bicyklovať sa dá nielen v prírode, ale aj v pohodlí domova

Existujú ľudia, ktorí majú radi pohyb, no do fitness centra by ste ich za nič na svete nedostali.
Video: Ako sa správať pri jazdení v horách

Bicykel prírodu rozhodne neničí a je len na nás, aby sme šírili dobré meno cyklistov v lese a v horách.
Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti PR článok

Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti

Cyklovýlety sú pre mnohých ľudí obľúbenou aktivitou, ktorú praktizujú pravidelne niekoľkokrát do roka. Mnohí nadšenci tohto športu sa do bicyklov natoľko zamilovali, že sa ich nevedia vzdať v žiadnom ročnom období.
Dvojtýždňový vanlife s bicyklami do Álp

Čas je neúprosný a jeho vplyv sa nedá zastaviť. Svoje o tom vie aj naše staré auto, ktoré má po každej zime čoraz menej laku – buď jednoducho opadol, alebo prehral boj s hrdzou. A tak sme začali uvažovať o niečom novom pre náš životný štýl.
Viete vybrať kvalitný a spoľahlivý bicykel? PR článok

Viete vybrať kvalitný a spoľahlivý bicykel?

Ak ste sa rozhodli konečne vymeniť váš starý bicykel za novší model, v tom prípade by ste mali poznať niekoľko základných faktorov, ktoré by ste pri výbere mali jednoznačne zvážiť aj vy.
Kellys 2019 – novinky naprieč kategóriami

Nový trailový full na 29 a 27,5 palcových kolesách, prekopaná karbónová XC raketa, alebo 29 palcový zjazdový špeciál. Pozrite si prehľad najzaujímavejších noviniek na sezónu 2019 od slovenského Kellys-u.
Starajte sa o svoje zdravie, veď je to také jednoduché PR článok

Starajte sa o svoje zdravie, veď je to také jednoduché

V dnešnej uponáhľanej dobe je stále väčšia potreba chrániť náš organizmus pred negatívnymi vplyvmi, ktoré žiaľ „číhajú“ z každej strany.