Najnovšie články z kategórie Stupava Trophy

Reportáž: ŠKODA Stupava MTB maratón – rýchla trať v ideálnych podmienkach

Minulý víkend sa v Stupave konal 19. ročník podujatia, kde si okrem MTB jazdcov prišli na svoje aj bežci. Pre športovcov boli na výber rôzne varianty, pričom si mohli zvoliť jednu disciplínu a zúčastniť sa iba jeden deň alebo kombináciu oboch.
Pozvánka: ŠKODA Stupava MTB maratón - reparát v letnej verzii

Vyznávači cyklistiky a behu sa opäť stretnú v Stupave, ale tentokrát budú teploty určite vyššie.
Reportáž: Stupava Winter MTB and RUN - zimná zábava doslova a dopísmena

Je január. Drvivá väčšina ľudí momentálne na bicykel ani nepomyslí, o jazdení na ňom ani nehovorím.
Pozvánka: Stupava Winter MTB and RUN – štart pretekovej sezóny v januári

Väčšina z nás len ťažko hľadá motiváciu na tréning v období Vianoc. Práve tou môže byť aj maratón, konkrétne jeho zimná verzia v Stupave.
Reportáž: Kaktus Bike Stupava maratón MTB and RUN – moje neočakávané preteky

Začiatkom týždňa som dostal doma zelenú na prihlásenie, ihneď som sadol za počítač a pekne klikám. Odpočet dní do štartu ma mierne vydesil, ale voľba dlhej trate bola jasná...
Pozvánka: Kaktus Bike Stupava maratón MTB & RUN - malokarpatská klasika

Sezóna je v plnom prúde a k nej neodmysliteľne patrí aj dobre známy Stupavský maratón. Preteky vhodné pre všetkých nadšencov cyklistiky.
Pozvánka: Kaktus Bike Stupava Trophy MTB & RUN - perfektné zakončenie leta

Už tradičné 2-dňové cyklisticko-bežecké podujatie sa uskutoční 28. a 29. augusta v blízkosti Bratislavy.
Pozvánka: Augustové cyklistické hody - sezóna pokračuje

Cyklistická sezóna pokračuje v plnom prúde a ak ste čakali na tradičné cyklistické maratóny či preteky, tak nastal správny čas. Pre cestnú cyklistiku začínajú „hody", pre MTB pretekárov sme do kalendára zaradili aj nové preteky.
Reportáž: Kaktus Bike Stupava Trophy 2020 - tradičná letná naháňačka

Prvý septembrový víkend sa konalo v Stupave už tradičné podujatie, ktoré zmenilo svoj pôvodný termín, čo však neubralo na jeho kvalite.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - vydarené kolo v Stupave

Po prvýkrát sa podujatie Detskej Tour Petra Sagana tento rok uskutočnilo v spolupráci s iným cyklistickým a bežeckým podujatím a to Stupava Trophy. A spolupráca to bola vydarená.
Pozvánka: Kaktus Bike Stupava Trophy už tento víkend - stále je šanca sa zúčastniť

Už o niekoľko dní sa 29. augusta v okolí Bratislavy postaví niekoľko sto účastníkov na štart Kaktus Bike Stupava Trophy. Jedna vec je však stále aktuálna - voľné miesta na nezabudnuteľný zážitok.