Najnovšie články z kategórie Stupava Trophy

Pozvánka: Nezabudnite, že cez víkend sa vidíme v Stupave

Stupava sa už tento víkend stane dejiskom jedného z najväčších športových podujatí tejto sezóny - ŠKODA STUPAVA TROPHY. Príďte zažiť atmosféru série ŠKODA BIKE OPEN TOUR na jej tohtoročnom štvrtom pokračovaní.
Pozvánka: Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR pokračuje v Stupave

ŠKODA STUPAVA TROPHY má už svoje pevné miesto v kalendári letných cyklistických aj bežeckých pretekov. Tentokrát pripadol termín na posledný júlový víkend, kedy vás organizátori pozývajú zmerať si svoje sily na jednom z najväčších podujatí tejto sezóny.
Reportáž: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN – sneh, blato a zábava

Tento rok sa konal už 10-ty jubilejný ročník tohto zimného podujatia. Minulý rok som mal premiéru a keďže sa mi páčilo, prihlásil som aj teraz. No a opäť bola zábava...
Pozvánka: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN 2018 – oprášte bicykle a bežecké topánky

Medzi veľmi dobré spôsoby na udržanie zimnej motivácie patria zimné akcie, tak ako tradičná dvojdenná akcia v Stupave. Ako mediálny partner prinášame aj súťaž o 2x2 free štartovné...
Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY MTB & RUN – zážitkom a poriadnej „svalovici“ naproti

V poradí štvrté kolo ŠBOT už tradične ponúka príležitosť, ako si vylepšiť cyklistické opálenie a hlavne si poriadne „naložiť“ aj 2 dni po sebe. Neváham a idem teda naproti obľúbenej svalovici...
Pozvánka: ŠKODA STUPAVA TROPHY MTB & RUN 2017 – sobotný bikový maratón a nedeľný beh už tento víkend

Predpoveď vyzerá viac než priaznivo a ak ešte nemáte plán na víkend, zavítajte do Stupavy – na sobotný bikový maratón alebo nedeľný beh. Prípadne oboje...
Pozvánka: ŠKODA STUPAVA TROPHY – 4. kolo ŠBOT bude hostiť „rýchla“ Stupava

V sobotu 29. júla sa mestečko neďaleko Bratislavy opäť poriadne „naplní“ a privíta každého, kto chce vyskúšať niektorú z celkovo piatich tratí.
Video: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - obrazom

O tejto podarenej zimnej akcii ste sa mohli dočítať už tradične na našich stránkach (Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - pretekanie s cencúľmi na tvári má vždy svoje čaro).Dobrým zvykom organizátorov Stupava Winter Trophy je detailné video z celého priebehu, ktorým si môžete trochu pripomenúť atmosféru podujatia, vrátane ideálnych zimných podmienok a zmrznutých úsmevov :).

Január sa už tradične stal mesiacom, kedy sa časť cyklistov rozhodne na chvíľu zobudiť zo zimného „spánku“ a prevetrať nohy v štýle - rýchlo a zbesilo. Ak nestačí, nie je problém si strihnúť aj nedeľný beh, a teda kombináciu, na ktorej si chcem po minuloročnom druhom mieste spraviť reparát...
Pozvánka: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN 2017 – zrejme ideálne podmienky

Do začiatku Stupava Winter Trophy 2017 zostáva už len 5 dní a vzhľadom na podmienky to vyzerá opäť na výbornú akciu – mám na mysli hlavne v spojení so snehom, bez ktorého to predsa nie je ono, o čo sa tento rok ale nemusíte vôbec báť. Navyše, dnes je posledná možnosť zvýhodneného štartovného, ktoré môžete uhradiť do polnoci.
ŠKODA Stupava Trophy MTB a RUN v obraze – slnko, more prachu, dobrá atmosféra a záverečný brod

Určite majú mnohí z vás v čerstvej pamäti, prípadne v nohách nedávnu ŠKODA Stupava Trophy. Navyše, ak ste si to ešte predĺžili o nedeľný beh, ktorý bol aj súčasťou tradičnej kombinácie. Ale ak nie, pamäť veľmi dobre osvieži podarené video, kde okrem iného veľký úspech zožal aj záverečný brod – ale v tom teple by sa tam najradšej okúpal asi každý.
Reportáž: ŠKODA Stupava Trophy MTB a RUN 2016 – pekelne horúci víkend a aj podarené zážitky

Na Stupavu a jej tradičné maratónske podujatie som sa naozaj tešil. Hlavne z dôvodu, že ponúka aj kombináciu s behom, čo mi prišlo ako celkom príjemné spestrenie uprostred sezóny. Lenže ako to už býva, nie vždy všetko dopadne úplne podľa predstáv...