Najnovšie články z kategórie Sulovske Vrchy

Tip na výlet: To najlepšie zo Súľova

Súľov je tak povediac naše „domáce ihrisko“. Ak sa nám nechce chodiť ďaleko, ale chceme si užiť peknú scenériu, smerujeme prevažne tam. V lete, v zime, niekedy pešo, inokedy na bajkoch. O to, čo sa nám na Súľove najviac páči, sa teraz s vami podelím...
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly 2015 - Prekvapivo náročných 78 km

Súľovský a Fatranský maratón boli vždy pre Žilinských bikerov v podstate „povinné“ akcie. Žiaľ Fatranský už je minulosť za to Súľov píše už svoj 17. ročník. Tento rok s trochu skrátenou traťou, čo s odstupom hodnotím ako plus, pretože pri pôvodnom variante by som asi ani nedošiel do cieľa.
Fotogaléria: 17. ročník AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly 2015

Tí, ktorí sa nechali odradiť nepriaznivou predpoveďou počasia a negatívnymi správami o dažďových zrážkach v predchádzajúcich dňoch, mohli ľutovať, keďže sobotné počasie bolo „biker friendly“ a ani blata na trati nebolo veľmi veľa. Na trať vyštartovalo rovných 900 pretekárov a do cieľa prišlo 883 jazdcov. Maratón bol zároveň tretím kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015.
Fotogaléria: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly - 3. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015

492 fotografií zachytávajúcich výbornú atmosféru na trati ale aj v zázemí 17. ročníku bike maratónu v Súľove. Počasie bolo takmer celý deň ideálne a až v závere pri vyhlasovaní výsledkov trošku spŕchlo. Na štart sa postavilo rovných 900 pretekárov, ktorí mali na výber z 88 (78) km, 48 km alebo 25 km dlhých tratí.
Fotogaléria: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly

Súľovský maratón opäť nesklamal. Moje trápenie neovplyvnilo ani v najmenšom pohľad na túto parádnu akciu. Maratón bol zároveň 3. kolom ŠKODA BIKE OPEN TOUR a prilákal na štart rovných 900 pretekárov. Všetko zabezpečené na jednotku a fakt ma nenapadá nič, čo by som mohol vytknúť...veď po 17. rokoch už Slavo Strečanský vie najlepšie, čo má robiť. Takže za mňa len veľké ďakujem - imroman.
Súľovské skaly privítajú ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend PR článok

Súľovské skaly privítajú ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend

Séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 pokračuje už tento víkend v Žilinskom kraji. Tretie podujatie série AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly ponúkne na výber tri trasy s prevýšením až 2 800 metrov pre registrovaných cyklistov, nadšencov aj rodiny s deťmi.
Pozvánka: 17. ročník AUTHOR ŠKODA bikemaratónu Súľovské skaly

Maratón je opätovne zaradený do ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015, do staronovej Česko Slovenskej MTB TOUR 2015 a aj do Slovenského pohára MTB maratónov. Prídite si zamakať do krásneho prostredia Súľovských hôr, kde máte na výber z troch trás - 25, 48 alebo 88 km.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s takmer 1000 štartujúcimi

Krásna príroda a výborné trasy v Súľovských skalách, ideálne počasie a partia nadšencov so skúsenosťami a chuťou zorganizovať maratón. To sú základné ingrediencie podarenej akcie, ktorou určite tohtoročný AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly bol. Kvalitu tohto maratónu podčiarkuje každoročne aj vysoká účasť bajkerov nielen zo Slovenska ale aj okolitých štátov.
Výhercovia štartovného na AUTHOR ŠKODA Bike Maratón Súľovské Skaly a Festina 24 hodín MTB

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre o štartovné na parádne MTB akcie.
16. ročník AUTHOR ŠKODA bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži PR článok

16. ročník AUTHOR ŠKODA bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži

Vážení športoví priatelia!
SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi znova pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 21.06.2014!
Nedeľa v Súľovských vrchoch /alebo o hradoch a rezňoch.../

Vitajte v Súľovkých vrchoch, rozlohou síce neveľkom horskom celku, zato však bohatom na prírodné krásy a zaujímavosti. Máme ich „za humnami“, takže sú pre nás ideálnym cieľom na nedeľňajší pohodový výjazd.
Nedeľa v Súľovských vrchoch

Okrem pomyselného trojuholníka miest, na ktorom sa Súľovské skaly rozkladajú - Považská Bystrica, Žilina a Rajec – tu nájdete ešte jeden, oveľa zaujímavejší trojuholník, nazývaný aj Beskydský hradný triangel. Tento prepája tri pozostatky stredovekých hradov – Hrad Lietava, Hrad Hričov a Hrad Súľov – do jedného turistického okruhu. Naplánujte si aj vy takýto pekný výlet. Určite to bude stát za to!