Najnovšie články z kategórie Sulovske Vrchy

Author bikemaratón Súľovské skaly za dverami

Už len pár dní ostáva do štartu jubilejného 10. ročníka AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná.
Author Bikemaratón Súľovské skaly

Vážení priatelia! Pred nami je jubilejný 10. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly. Pripravené sú nové trasy, ktoré Vás zavedú na miesta, ktoré nie sú pre bikerov bežne prístupné - až na hranicu rezervácie priamo ku jedinečným skalným výtvorom v Súľovských vrchoch. Nezabudnite si poznačiť termín : 21.6.2008 !
Súľovský Bikemaratón 2007 – report

Ešte v marci som si povedal, že tento rok absolvujem aspoň jeden maratón a z termínových kritérii voľba padla na Súľovský Maratón. A hoci som išiel na požičanom biku, mal najazdených dokopy 50 km, zažil kruté búrky a dažde, ktoré sa prehnali Slovenskom dni pred maratónom, svoje rozhodnutie som neľutoval.
Súľovský Bikemaratón za dverami

Už len pár dní ostáva do štartu 9. ročníka AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná. Dňom D je pre organizátorov 23.jún 2007. V atraktívnom prostredí Súľovských skál sa už robia prípravy na zvládnutie 600 - 900 štartujúcich z pravdepodobne 5 krajín a množstva divákov zo širokého okolia. Rozptyl 300 bikerov je spôsobený počasím. Na tento deň sa psychicky pripravuje aj cca 150 usporiadateľov...
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly sa blíži. Pozor! 9. ročník podujatia má nový termín - 23. jún 2007 ! Vďaka presunu na neskoršie obdobie stúpla pravdepodobnosť dobrého počasia a zároveň sa vyhneme termínovej kolízii s horolezeckým zrazom a tým pádom preplneniu obce Súľov.
Súľov ešte raz a oficiálne

V dňoch 2. a 3. júna organizovalo SCK CYKLO TOUR Súľov spolu s obcou Súľov - Hradná 8.ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly. Aj názov napovedá, v akom prostredí sa toto podujatie už štvrtý krát odohrávalo. Hladký priebeh malo na starosti 140 dobrovoľných usporiadateľov, z toho 55 len na križovatkách !!! Všetkým im patrí moja vďaka. Bez Vás by to nešlo... Po pár minuloročných úrazoch to tento rok prebehlo len s pár škrabancami. Rýchla zdravotná služba bola bez práce. Chvalabohu! Padalo sa síce dosť, ale do mäkkého. A prečo do mäkkého...?
Tropické teploty a prach na Author Bikemaratóne Súľovské skaly

Keď ráno ortuť teplomera vystúpila nad 30 stupňov, neveštilo to nič dobré. Po príchode do Súľova nás čakala slnkom zaliata krajina, prašné a vyschnuté polia a lesné cesty a po vystúpení z klimatizovaného autíčka nás zalial pot. A všetci spoločne sme si pomysleli; dá sa vôbec v tomto počasí ísť maratón? No dobre, už budem vážny...
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly

Reportáž, fotky a snáď aj výsledky tu nájdete už o niekoľko hodín...
Author bikemaratón Súľovské skaly 2006

Začiatok júna sa už pravidelne stal termínom stretnutia bikerov v nádhernom prostredí Súľovských skál. 8. ročník športovo – spoločenského podujatia na tradičných trasách, ale s novým názvom AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly má termín - 3.jún 2006.