Najnovšie články z kategórie Sutaz

Výhercovia štartovného na Spišských 333 Extreme a International MTB marathon Malevil Cup

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Výhercovia štartovného na AUTHOR ŠKODA Bike Maratón Súľovské Skaly a Festina 24 hodín MTB

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre o štartovné na parádne MTB akcie.
Výhercovia štartovného na bike akcie

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre o free štartovné na Genesis Bike Prague, ŠKODA Bike & Tour, Ružomberské Schody alebo Sliezsky vrchár.
Výhercovia vo fotosúťaži s Gamisport.sk o ceny za €175

Do súťaže bolo pridaných takmer 60 fotografií. Z nich sme v redakcií spravili výber 20-tich, za ktoré ste mohli hlasovať do 12.5. 2014, 12:00. Súťaž sa už skončila a môžeme oznámiť, že výhercami sa stávajú...
Výhercovia štartovného na Malokarpatský Cross Marathon, MTB Cyklorally a H-Triathlon Borský Mikuláš

Hlasovanie vo fotosúťaži s Gamisport.sk o ceny za €175

Do súťaže bolo pridaných takmer 60 fotografií. Z nich sme v redakcií spravili výber TOP 20, za ktoré môžete hlasovať do 12.5. 2014, 12:00. Pozri si finálové fotografie a daj hlas svojmu favoritovi alebo favoritom!
Jar na bicykli s Gamisport.sk o ceny za €175 PR článok

Jar na bicykli s Gamisport.sk o ceny za €175

Zapoj sa aj ty do fotosúťaže! Stačí pridať fotografiu s jarnou bike tematikou a si v hre.
Výhercom štartovného na BBB Vlko-Hron MTB sa stáva...

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Výhercovia súťaže o štartovné na PEDÁLovník Rajecká dolina a maratón Marikovskou dolinou

Výhercovia súťaže o štartovné na Author Šela maratón

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre, na tento krásny maratón.
Výhercovia súťaže o štartovné na Račiansku časovku a vecné ceny s Prestigio City Triathlon Bratislava

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Výhercovia súťaže o štartovné na 1. kolo Slovenského pohára MTB XCO 2014 PR článok