Najnovšie články z kategórie Svatojursky

Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón je späť

Obľúbený maratón sa vrátil po vynútenej trojročnej prestávke a je rovnaký, ak nie ešte lepší, ako si ho pamätáme. Moje zážitky, očistené od blata, som sa rozhodla spísať v krátkom článku.
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón 2023 - otvorenie 10. ročníka série

Maratón vo Svätom Jure bude po trojročnej pauze písať už svoju 14. edíciu a bude súčasťou série ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Nenechajte si to ujsť.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR šťastne ukončila už svoj 6. ročník

Cyklistická sezóna sa pomaly blíži k svojmu záveru, aj keď slnečných dní máme stále neúrekom. Aj séria maratónov ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa v druhý augustový týždeň dočkala svojho vyvrcholenia. Aká teda tohtoročná TOUR bola?
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – zimná edícia

Za tie roky som na maratóne v Svätom Jure zažil skutočne rôzne podmienky, no vidieť sneh v Malých Karpatoch v tomto ročnom období je skutočne rarita. Maratónska sezóna začína...
Prídi si dobre zajazdiť a možno odídeš aj na novom aute PR článok

Prídi si dobre zajazdiť a možno odídeš aj na novom aute

Cyklistika je najmä o radosti z pohybu a prekonaní sa, no dobrá motivácia môže výrazne pomôcť. Práve takou je cena v rámci série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Pozvánka: Apríl naplno odštartuje cyklosezónu

Druhý jarný mesiac sa ani tento rok nezaobíde bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón - odštartujte sezónu vo vinohradníckom mestečku

V sobotu 13.4.2019 sa uskutoční 1. kolo série ŠKODA BIKE OPEN TOUR na podujatí ŠKODA Svätojurský MTB maratón. Ide o 13. ročník pretekov vo vytrvalostnej horskej cyklistike v krásnej oblasti Malých Karpát, takže rozhodne sa je načo tešiť.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2019 s viacerými zmenami

Nové lokality, dôraz na ekológiu a rovnako možnosť vyhrať v záverečnej tombole automobil.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – doslova raketový deň

Ak sa s niečím dá spojiť úvod maratónskej sezóny, tak je to zrejme fučanie v kopci pomedzi vinice. Tento obraz už mám v hlave pomerne silno zafixovaný a zrejme nie som jediný. Nech teda hry započnú...
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – maratónska sezóna je opäť tu

V sobotu 28.4.2018 odštartuje ŠKODA Svätojurský MTB maratón 1. kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Ide už o 12.ročník vytrvalostných pretekov horských bicyklov v oblasti Malých Karpát a aj tento rok sa je rozhodne na čo tešiť.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – opať vydarený vstup do novej sezóny

Rýchla a prekvapivo ani nie veľmi blatistá trať prilákala takmer 800 pretekárov, pre ktorých bol aj tento rok pripravený kvalitne zabezpečený pretek, ale poďme si ho predstaviť pekne od začiatku...
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – Majstrovstvá Slovenska na poriadne rýchlej trati

Hneď ráno mám trochu zvláštny pocit pri škrabaní okna na aute, či náhodou nejdem na zimný maratón. Ale o čosi neskôr, pri parkovaní na lúke vedľa ihriska v Svätom Jure už je jasné, že nie. Slnko parádne hreje a rozhodnutie pre krátky dres a nohavice, je definitívne. Hlavne nefúka severák ako minulý rok, kde to bolo pomaly na zimnú čiapku :-).