Najnovšie články z kategórie Svatojursky

Kaktus bike Svätojurský MTB maratón 2011

Maratón vo Svätom Jure už niekoľko rokov otvára cyklomaratónsky kolotoč na Slovensku, no
a tento rok som sa aj ja rozhodol, že si preverím jarnú formu práve tu na úpätí Malých Karpát.
Bolo mi jasné, že s cca 500-vkou najazdených kilometrov od začiatku roku to nebude žiadna
prechádzka ružovou záhradou, avšak parametre trate, 75 km a 1800 nastúpaných metrov, sú
ideálnym základom pre ďalšie náročnejšie podujatia v sezóne. Miestny CK Svätý Jur pripravil
okrem už spomínanej dlhej trasy aj kratšiu, 44 km trasu s cca tisícovkou nastúpaných metrov,
kde býva účasť bikerov pravidelne najvyššia.
KAKTUS BIKE Svätojurský MTB maratón 2011

5.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera. Maratón bude otváracím pretekom nasledujúcich sérií: Cyklomaratón - medzinárodná séria 14 mtb maratónov, Slovenský pohár - pre pretekárov s licenciou SZC. Novinkou tohto ročníka je, že sa stáva súčasťou novovzniknutej série - Župný pohár "Na bicykli deťom", kde je hlavnou cenou v záverečnom zlosovaní zapožičanie osobného automobilu na 6 mesiacov.
Svätojurský maratón v zajatí blata

Je 17. apríl a cyklomaratónska sezóna 2010 sa práve chystá odštartovať, prvým pretekom v Svätom Jure. Počasie pred víkendom v tejto vinárskej oblasti nasvedčovalo tomu, že to tohto roku bude značne blatisté :)
Fotoreport z Kaktus Bike Svätojurského maratónu - doplnené

Na reportáži zo sobotnajšieho Kaktus Bike Svätojurského MTB Maratónu sa ešte usilovne pracuje - zatiaľ si vychutnajte 198 fotografií z maratónu od Ivany Palečkovej. Doplnených 111 fotiek
KAKTUS BIKE Svätojurský MTB maratón 2010

4.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Maratón bude otváracím pretekom 15tich horských maratónov série Cyklomaratón v roku 2010. Novinkou tohto ročníka je, že sa stáva súčasťou novovzniknutej súťaže - Malokarpatského dvojboja.
Kaktus Bike Svätojurský MTB maratón 2009

Štartovacím pretekom tohtoročnej CykloMaratónskej Série bol ako zvyčajne pretek pre nás najvzdialenejší neďaleko hlavného mesta, v mestečku známom kvalitným vínom a taktiež z minulého roku premňa kvalitným pretekom vo Svätom Jure.
SPECIALIZED Svätojurský MTB maratón

Po dohode s dovozcom bicyklov Specialized sa CK Svätý Jur rozhodol zorganizovať v roku 2007 horský cyklomaratón v oblasti Malých Karpát pod názvom Specialized Svätojurský MTB maratón.
Chceme týmto vyplniť vákuum, ktoré vzniká v Bratislave a okolí v počte horských cyklomaratónov v porovnaní s ostatnými regiónmi Slovenska.