Články v kategórii 'Svetlo' (37 - 48 z 53 článkov)

Test: Fenix BC30R a čelovka Fenix HL60R – osvetlenie pre tých, ktorí nemajú radi kompromisy

08.01.2018 20 489 42 14

Seriózne trénovanie počas zimy, kedy je tma skôr než stihnete namazať reťaz, je do veľmi veľkej miery obmedzené. Teda aspoň dovtedy, kým nevyskúšate poriadne svetlo.
Svetlá na nočné jazdenie

PR 24.11.2017 5 614

Na nočné výjazdy potrebujete v prvom rade výkonné svetlá a zopár takých modelov si dnes predstavíme.
Jazdenie v noci - zopár základných tipov

12.11.2017 9 086 77 70

Trenažér, valce či spinning vás nebavia a radi by ste jazdili celoročne aj popri práci? Tak potom treba vyraziť do tmy...
Test: Brzdové svetlo Sigma Sport BrakeLight - malá, no užitočná vec určená pre cestné bicykle

03.11.2017 10 671 11 7

Je to už dosť dávno, keď som prvýkrát nad použitím brzdového svetla na bicykli začal premýšľať...
Test: BBB SENTRY BLS-86 – decentné a spoľahlivé osvetlenie

21.10.2017 9 574 17 8

S príchodom zimného obdobia sa dni pomaly skracujú a potreba byť na výjazde videný, je aktuálnou témou číslo jedna. Dnes si predstavíme jedného horúceho kandidáta, ktorý dokáže vniesť pomerne veľa svetla do týchto chladných dní.
Zaujímavé novinky v segmente doplnkov

PR 10.10.2017 3 631

V ponuke jednotlivých výrobcov príslušenstva môžeme nájsť množstvo noviniek a niektoré z nich si dnes trochu bližšie predstavíme.
Dojazdové svetlá  – kompaktné, a pritom výrazne zvyšujúce vašu bezpečnosť

Dojazdové svetlá – kompaktné, a pritom výrazne zvyšujúce vašu bezpečnosť

PR 02.10.2017 5 043

Bezpečnosť je pri pohybe na cestách prvoradá, najmä, keď sú dni čoraz kratšie. Kompaktné svetlá ju dokážu výrazne zvýšiť, a pritom na bicykli nikde neprekážajú...
Keď bežné veci nemusia vyzerať úplne bežne

PR 05.08.2017 3 982

Austrálska značka KNOG je známa svojím, tak trochu iným prístupom. U doplnkov, ktoré väčšina z nás berie ako „škaredé“ a nutné príslušenstvo, dokáže ponúknuť produkty, ktoré celkový design nerušia, ale dokonca ho pekne dopĺňajú. Pritom samozrejme stále 100 % plnia svoju primárnu funkciu.
Doplnky pre skoré ranné tréningy a neskoré príjazdy

PR 24.06.2017 8 417

Ak jazdíte často ráno alebo neskoro večer, narazíte na určité špecifiká, ktorým sa dá veľmi ľahko prispôsobiť, teda zvýšiť komfort a hlavne bezpečnosť.
Lezyne - dôraz na funkčný dizajn

PR 09.01.2017 4 509

Kalifornská značka doplnkov Lezyne ma jasné poslanie: ponúknuť jednoduchý funkčný dizajn, kvalitu, a to všetko za rozumnú cenu. Na vývoji produktov sa podieľa široký medzinárodný tím ľudí pod vedením zakladateľa a už doslova „industriálnej“ ikony - Mickiho Kozuscheka. Kompletný sortiment produktov si môžete pozrieť na lezyne.com.
Test: Svetlo Infini Tron 800 - všestranné svetlo aj na nočné výjazdy

14.12.2016 6 676 13 10

Dalo by sa povedať, že osvetlenie patrí k "povinnej výbave" každého cyklistu, ktorý jazdí v šere alebo tme. Či už kvôli pokutám, ale hlavne kvôli vlastnej bezpečnosti. Testované svetlo však ponúka toho omnoho viac ako pomocníka v bežnéj mestskej premávke. Do rúk sa mi dostalo na test svetlo Infini, ktorá sa zameriava hlavne osvetlením. Poďme si naň trošku bližšie posvietiť.
Test: Svetlá Knog Blinder Road Twinpack a Knog Blinder MOB Kid Grid

24.03.2016 5 476 16 1

Vďaka LED svetlám, pokročilo osvetlenie na bikoch míľovými krokmi od dôb halogénových, či dokonca obyčajných žiaroviek. Cyklistické osvetlenie je kompaktnejšie, vyzerá viac cool, ale hlavne ponúka veľké množstvo svetla. Austrálska firma Knog je práve inovátorom takýchto svetiel, ktoré sú ľahko pripojiteľné k riadítkam alebo sedlovej trubke, pomocou silikónového popruhu. Ide o univerzálny a ľahko pripojiteľný dizajn, ktorý inšpiroval viaceré konkurenčné firmy v danej oblasti.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 161)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 941)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 754)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 342)
  7. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (5 834)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 639)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 231)