Články v kategórii 'Svetovy Pohar' (13 - 24 z 81 článkov)

2. kolo svetového pohára v Novom Měste na Moravě – historické víťazstvo

28.05.2019 2 561 3 18

U našich západných susedov sa v nedeľu konalo ďalšie kolo svetového pohára v cross-country. Ideálne počasie, diváci a najmä jazdci predviedli skutočne zaujímavé divadlo. Ako to teda bolo?
Zaujímavosti z cyklistiky – blatistý svetový pohár, Giro v plnom prúde a iné

23.05.2019 1 837 1 12

Ani tento týždeň nebol skúpy na cyklistické udalosti a novinky. Polovica mája už okrem teplejšieho počasia prináša aj viac pretekania a zaujímavých správ. Poďme sa na ne pozrieť.
Dážď, blato a nečakané rozuzlenie – Svetový pohár v Albstadte

22.05.2019 2 146 21

Konečne sme začali sezónu horských bicyklov prvým svetovým pohárom v cross country. O atraktivitu sa postarali jazdci, počasie, trať a diváci. Čo sa všetko udialo?
Reportáž: Maribor DH World Cup 2019 -  Rojček a Baránek bodovali

Reportáž: Maribor DH World Cup 2019 - Rojček a Baránek bodovali

01.05.2019 3 587 11 28

Zajazdiť si na pôde svetového pohára s umiestnením v top 20 či 30 znamená, že sa radíte medzi svetovú špičku. Práve to sa tento víkend podarilo slovenských zjazdárom z Kellys Factory Teamu.
Kolotoč UCI MTB 2019 je už za dverami - čaká nás veľa zaujímavých noviniek

13.02.2019 4 131 8 14

MTB sezóna sa nezadržateľne blíži a nás zaujímalo, aké zmeny nastali v tímoch, s akými inováciami prišli a zároveň aké sú ambície jazdcov.
Slovenskí dráhari uspeli v Litve

11.09.2018 1 489 4

Reprezentácia dráhovej cyklistiky zamierila do Litvy na preteky kategórie CL1. Z Panevežysu odchádzali spokojní, keďže si za výsledky na konto pripísali tučnú porciu bodov UCI.
Majstrovstvá sveta v cross country - trať a hlavní favoriti

07.09.2018 3 732 5 12

Svetový pohár úspešne absolvoval minulý týždeň aj svoju poslednú zastávku v La Bresse. Víťazom sa stal Nino Schurter v mužskej kategórii a Jolanda Neff v ženskej. Bolo to teda švajčiarske double.
Video: Pozrite si jeden z najlepších zostrihov v rámci XCO

31.08.2018 4 444 3 37

Posledné kolo SP v rámci XCO patrilo jednoznačne elitným ženám a ich súboju, ktorý nádherne dokumentuje nasledujúce video. Trochu motivácie na víkend...
Video: Finále SP v zjazde ovládol endurista

29.08.2018 4 742 2 17

Trať v La Bresse si pripravila poriadne prekvapenie, keď sa z nečakaného víťazstva radoval Belgičan a víťaz nedávneho kola EWS - Martin Maes.
Finále Svetového pohára – neskutočná atmosféra a výkony

28.08.2018 4 408 14 21

Francúzske La Bresse privítalo posledné kolo svetového pohára a prinieslo súboj, na ktorý sa tak rýchlo nezabudne.
Test: Canyon LUX CF SLX 9.0 PRO RACE – návrat temného rytiera na maratónske trate

27.08.2018 12 162 36 53

Po úspešných novinkách Grail, Spectral a Torque uzrela svetlo sveta aj nová generácia modelu LUX. Nechať si ujsť možnosť otestovať tento model vo výbave z ríše snov skrátka neprichádzalo do úvahy!
Video: XC dráma v  Mont-Sainte-Anne a nový víťaz

Video: XC dráma v Mont-Sainte-Anne a nový víťaz

17.08.2018 3 821 1 10

Uplynulý víkend sa v kanadskom Mont-Sainte-Anne konalo predposledné kolo Svetového pohára a bolo sa skutočne na čo pozerať.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 804)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 673)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 560)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 181)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 147)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 361)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 082)