Najnovšie články z kategórie Svetovy Pohar

Video: Nemecký Albstadt privítal jazdcov poriadne bahnitou traťou

Na druhom kole Svetového pohára XCO sa rozhodne prášiť nebude. Tréning na okruhu už prebieha a takto sa na ňom jazdci kĺžu...
Radka Paulechová bodovala na svetovom pohári juniorov MTB

Juniorská reprezentácia horských cyklistov v nedeľu štartovala na podujatí v nemeckom Heubachu, ktoré patrí do série svetového pohára juniorov.
Úvod sveťáku ako sa patrí - Schurter konečne našiel premožiteľa

Len málokto očakával taký priebeh, aký ponúklo prvé kolo svetového pohára v XCO. Nečakaný víťaz a najmä súboj, ktorý musel potešiť srdce každého fanúšika.
Prvé kolo svetového pohára XCO uvidí premiéru trate, aj „tajnej“ sady SRAM

Už tento víkend sa rozbieha prvé kolo Svetového pohára XCO v Afrike a bude to štart ako sa patrí. Predstaví sa nová technická trať, ale tiež horúca novinka, ktorú povezie Nino Schurter.
Svetový pohár v Mont St. Anne – opäť nechýbali krásne súboje, no ani ich tradiční víťazi

Ak ste si už zvykli na víťazstvá Schurtera alebo Belomoyni, možno vás so sedadiel zdvihne jazda Aarona Gwina v zjazde, ktorý opäť predviedol „nemožné“...
4.kolo Svetového pohára v XCO - konečne „sveťák“ aký sme si priali vidieť

Napínavé súboje až do konca a množstvo prekvapení priniesla trať vo švajčiarskom Lenzerheide.
3. kolo Svetového pohára v XCO – Schurter a Belomoina si vytvorili vlastnú kategóriu

Andorra ukázala v rámci XCO dvojicu dominantných predstavení a bojovalo sa v podstate „len“ o druhé miesta.
2. kolo Svetového pohára v XCO  – prekvapenia, pády a nové tváre v Albstadte

2. kolo Svetového pohára v XCO – prekvapenia, pády a nové tváre v Albstadte

Prvé víťazstvo pre Ukrajinu, Schurter a nová generácia súperov na čele s hviezdou cyklokrosu alebo poriadne spektakulárna „držka“.
Video: Svetový pohár XCO už tento víkend v Novom Meste na Morave

U našich západných susedov začína malý „sviatok“, keďže tu odštartuje úvodného kolo Svetového pohára.
Tím Lapierre Gravity Republic opúšťa kolotoč svetových pohárov PR článok

Tím Lapierre Gravity Republic opúšťa kolotoč svetových pohárov

Tím Lapierre Gravity Republic po ôsmich rokoch končí svoje pôsobenie na pretekoch Svetového pohára DH a pretekoch Majstrovstiev sveta v DH. Hlavnou príčinou je odchod hlavného sponzora, a to francúzskej firmy Lapierre.
Poznáme nových majstrov sveta v DH

V nedeľu 6.9.2015 sa konali majstrovstvá sveta horských bicyklov, konkrétne v disciplíne zjazd. Tohtoročný pretek bol situovaný na európskej pôde v Andorre. Trať bola doslova brutálna, preverila ako techniku tak aj kondičku. Určite na náročnosti prispel aj fakt, že cez celý týždeň dosť pršalo.
Prvý rok kvalifikácie na OH 2016 v MTB XCO + výsledky a fotogaléria z Nového Mesta na Morave

Podľa uverejneného rankingu dokázali v prvom roku kvalifikácie na OH 2016 muži Elite vybojovať pre Slovensko 11. miesto v hodnotení krajín, čo znamená miestenku pre dvoch cyklistov v tejto disciplíne. Michal Lami sa posunul z 12. na 11. miesto, Martin Haring zo 64. na 65. miesto a František Lami zo 102. na 98. miesto. Medzi ženami Elite Janka Keseg Števková spadla o priečku nižšie z 18. na 19. miesto, v celkovom hodnotení kategórie žien však patrí Slovensku 25. priečka. V tejto chvíli to pre ženy znamená nepostupujúcu pozíciu.