www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Taliansko' (13 - 24 z 101 článkov)

Test: Wilier 110X - viac ako len pohľadný hardtail

16.10.2019 5 953 24 12

Na testovanie bicyklov Wilier sa vždy teším. Jedná sa totižto vždy o vyšperkované “cukríky”, na ktoré je nielen radosť vysadnúť, ale aj pozerať. Taliani to s dizajnom proste vedia. Vedia však namixovať aj správnu geometriu a jazdné vlastnosti? To sa posnažím zreferovať v dnešnej recenzii.
EWS Trophy Of Nations – vo Finale Ligure sa udeľovali historicky prvé dúhové dresy v disciplíne enduro

03.10.2019 1 677 5 10

Uplynulý víkend sa v talianskom Finale Ligure uskutočnilo pod hlavičkou svetovej enduro série podujatie s názvom „Trophy Of Nations“. Po prvýkrát v histórii bolo možné zabojovať o dúhové dresy v tejto disciplíne.
S WeLoveCycling na výlet do zahraničia

PR 28.09.2019 2 341

Cyklistika je šport, ktorý sa dá vykonávať v rôznych podmienkach. My, Slováci, určite poznáme vo svojom okolí miesta, ktoré stoja za návštevu na dvoch kolesách.
Test: Basso Venta - neprehliadnuteľný tyrkysový elegán

16.08.2019 7 301 10 17

Bicykle Basso na našich cestách moc nevidieť. Pritom sa jedná o stroje, ktoré vďaka výnimočnej farbe len tak neprehliadnete!
Karty sa otočili – Svetový pohár vo Val di Sole

05.08.2019 2 754 2 14

Talianska trať vo Val di Sole, tak zjazdová ako aj cross-country, nikdy nie je zadarmo. Striedajúce sa počasie, pády ale aj zranenia zamiešali kartami počas pretekárskeho víkendu v horskej cyklistike.
Reportáž: Wilier - predstavenie nových modelov spolu s návštevou fabriky

23.07.2019 3 067 14

Nahliadnite do zákulisia jedného z klasických výrobcov bicyklov, ktorý predstavil viaceré novinky.
Video: Sella Ronda Hero - ako si užiť deň pretekov aj mimo trate

16.07.2019 3 744 8 58

Talianske Dolomity sú už sami o sebe zárukou skvelého dňa stráveného v dokonalej prírodnej scenérii. A ako si ich môžete vychutnať počas maratónu, ak ste sa zrovna nepostavili na jeho štart?
Niekoľko tipov k jazdeniu v Dolomitoch, či v horách všeobecne

14.07.2019 4 989 11 60

Dovolenky sú v plnom prúde, a ak máte v pláne navštíviť oblasť Dolomitov, možno pomôže niekoľko malých tipov. Prípadne niektoré môžete využiť aj inde...
Štvrté kolo EWS - turbulentný víkend v talianskom Val di Fassa

03.07.2019 1 742 4 13

Štvrté kolo Enduro World Series v talianskom stredisku Val di Fassa prinieslo nečakané prekvapenia už pred samotným podujatím.
Pre milovníkov MTB cyklistiky

PR 29.06.2019 5 381

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na horskú cyklistiku.
Video: Sella Ronda Hero alebo ako chutí 84 km s prevýšením 4 000 m v Dolomitoch

23.06.2019 7 998 63 174

Poďte sa so mnou pozrieť priamo na trať maratónu, ktorý dokonale kombinuje náročné kopce, singletracky smerom nadol a tiež úžasnú scenériu. No a okrem videa tu nájdete aj netradičnú galériu.
Video: Prehliadka továrne Bianchi - ako vyzerá sídlo legendárnej značky

18.06.2019 4 764 10 45

Fausto Coppi, Marco Pantani alebo aj Julien Absalon - aj takéto mená jazdili na bicykloch Bianchi a dnes sa pozrieme, ako to vyzerá v jej srdci neďaleko mesta Bergamo.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 835)
  2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 655)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 627)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 458)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 172)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 106)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 301)