Najnovšie články z kategórie Technika

Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday PR článok

Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday

V nedeľu 28.4.2013 sa od 10.00 do 17.00 pred horským hotelom Fuggerov Dvor budú dať vyskúšať elektrické bicykle KTM z ponuky RIDE s. r. o. Po vyplnení krátkeho formulára a preukázaní sa občianskym preukazom si záujemcovia nad 18 rokov budú môcť na vyznačenej trati zajazdiť na:
Yeti SB95 2013

Ye Ti do novej sezóny treba 29" trailbike, ktorý je ešte ľahší a rýchlejší než čokoľvek predtým? Nech sa páči - nová SB95 je tu.
Cube na Slovensku už od roku 2006 PR článok

Cube na Slovensku už od roku 2006

Cube – skratka pre vlastné nápady, vlastný vývoj a spoločnosť, ktorá vo svojom nemeckom sídle vyvíja nezávislé a najefektívnejšie riešenia. Prostredníctvom efektívnych a inovatívnych technických riešení, prepracovanej kinematiky pruženia a nezameniteľného dizajnu si Cube vytvára náskok pred konkurenciou.
Intense 951 EVO

Máj lásky čas a tento rok aj čas, kedy sa dostane na trh prvý sériovo vyrábaný zjazdový bicykel využívajúci 27,5" / 650b kolesá. Nový Intense 951 EVO má prepracovanú geometriu, ktorá je samozrejme prispôsobená väčším kolesám.
Marcové číslo Cyklistickej dopravy PR článok

Marcové číslo Cyklistickej dopravy

S príchodom jari a prvými slnečnými dňami, prichádza aj nové číslo obľúbeného magazínu Cyklistická doprava. V aktuálnom čísle nájdete informácie o budúcnosti cyklotrasy medzi Zvolenom a Banskou Bystricou, rozhovor s vedúcim odboru dopravného plánovania a cestnej výstavby v meste Lipsko, Torbenom Heinemannom ale aj cenné rady a informácie ako sa správať pri strete cyklistu so psom.
Rapha Continental: Hidden Europe

Rapha Continental na návšteve u európskych staviteľov rámov
Náramky od MyBody-ID.com ako praktický doplnok nie len pre športovcov PR článok

Náramky od MyBody-ID.com ako praktický doplnok nie len pre športovcov

Identifikačné náramky nie sú len zbytočným doplnkom alebo ozdobou ale môžu dobre poslúžiť všetkým športovcom. Štítky od firmy MyBody-ID obsahujú veľmi dôležité informácie o jeho nositeľovi a kontakt na rýchle spojenie na jeho najbližších.
Servis kľúk HollowtechII

Predvedieme si jednoduchú demontáž a montáž najčastejšie používaných kľúk od strednej triedy a vyššie v kolekcii produktov od značky Shimano. Tento návod využijete pri montáži horských kľúk HTII triedy Deore, LX, SLX, Saint, XT a v prípade kľúk mimo zostáv s označením FC-M542, 543, prípadne aj DXR ale aj pri cestných kľukách HTII Sora až Ultegra.
Prehľad modelov Canyon 2013 PR článok

Prehľad modelov Canyon 2013

Ako ste sa mohli dozvedieť v predchádzajúcom článku, značka Canyon ponúka s príchodom modelov 2013 aj nové slovenské zastúpenie. Dnes sa bližšie pozrieme na jednotlivé modelové rady tohto nemeckého výrobcu.
Novinky Rudy Project pre novú sezónu PR článok

Novinky Rudy Project pre novú sezónu

Rudy Project aj v tejto sezóne predstavil nové modely a farby okuliarov a prilieb. Uvažovali ste, že si tento rok zadovážite poriadnu výbavu? V tom prípade si tento článok jednoznačne nenechajte ujsť. Pokusíme sa vás previesť novinkami Rudy Project, získate tak prehľad a veríme, že taktiež pomôžeme v rozhodovaní.
Na návšteve v továrni Kross

Nech sa páči, poďte sa s nami pozrieť na výrobu a montáž bicyklov Kross do ich domácej továrne.
Canyon 2013 dostupný aj na Slovensku PR článok

Canyon 2013 dostupný aj na Slovensku

Tento nemecký výrobca je u nás známy už dlhšiu dobu no slovenskej lokalizácie stránky sme sa dočkali až s príchodom modelov 2013.