Najnovšie články z kategórie Testy bicyklov a výbavy

Test: CTM Ridge Xpert 29” – na trail aj celodenný pojazd s úsmevom

Veľmi univerzálna a dovolím si tvrdiť aj vyhľadávaná kategória je práve allmountain. Slovenské CTM pripravilo na tento druh jazdy model Ridge.
Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať

Deň, kedy mi do testu príde žiletka od značky Wilier, začína byť pre mňa pomaly štátnym sviatkom. Po modeloch Cento1 Hybrid a Cento 10NDR sa mi do rúk dostal model Zero SLR a dá sa povedať, že už viem, aké pocity prežívajú ženy pri značkových kabelkách.
Test: Panaracer Romero HO - obuv na váš trailový bike

Hľadáte pneumatiku určenú na jazdenie na trailoch, ktorá toho veľa znesie, má dobrú priľnavosť a využijete ju v každom teréne?
Test: Briko Quasar – výborne odvetraná a pohodlná prilba so všestranným využitím

Prilby výrobcu Briko možno vidieť aj na pretekoch tej najvyššej úrovne. Aké sú ich dostupnejšie modely?
Test: Canyon Grail AL 7.0 - 100 % gravel jazda

Môj prvý gravel mi umožnil objaviť čaro novej dimenzie jazdenia. Chytilo ma to a ako to už býva, začal som sa pozerať po biku, ktorý by sa mi páčilo mať doma. Voľba padla na Canyon Grail.
Test: Lezyne MACRO EASY GPS - dostupný a plný funkcií

Dnes sa už bez záznamu na Strave výjazd ani nepočíta, no cyklocomputer môžu byť stále pre niekoho príliš drahý “špás”.
Test: Lapierre Zesty AM 5.0 Ultimate 29“ – nenápadný, ale schopný trailbike

Lapierre Zesty je na prvý pohľad nenápadný bicykel, ktorý však v sebe ukrýva plno malých prekvapení. Viac sa o ňom dozviete v nasledujúcom teste.
Test: Alpina Etsch MIPS - dostupná a s ohľadom na maximálnu bezpečnosť

Vybrať si v širokej ponuke MTB prilieb je niekedy pomerne náročné. Často rozhoduje dizajn a financie na úkor funkcie a ochrany. Pritom pri troche snahy sa dá všetko pekne skĺbiť.
Test: Tlaková nádoba SKS Rideair - užitočný pomocník (nielen) pre bezdušové systémy

SKS Rideair je ľahká, odolná a kompaktná tlaková nádoba určená predovšetkým na pomoc pri nasadzovaní bezdušových pneumatík, no svoje uplatnenie nájde aj inde.
Test: Giant Trance 2 2020 – menej zdvihu, ale veľa muziky

Prepracovaná zadná stavba a progresívna geometria sú veci, ktorými chce Giant osloviť jazdcov, aby dali šancu tejto nízkozdvihovej dvadsaťdevine.
Test: Oblečenie Polaris pre MTB – funkčné a odolné

Tento test je venovaný najmä MTB nadšencom, ktorí hľadajú ideálne oblečenie na svoje výjazdy s dôrazom na čo najvyššiu odolnosť.
Test: Osprey Raptor 10 – praktický batoh a rezervoár k tomu

Nie každý si zakladá na tom, že všetky potrebné veci na výjazd musí zabaliť do troch zadných vreciek dresu. Pre tých, ktorí si so sebou chcú zobrať viac, je určený práve tento test.