Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

Slovenské Pyreneje – okruh, kde sa nebudete ani chvíľu nudiť

Poďte s nami na výjazd do oblasti, kde má cyklistika bohatú tradíciu a kde vás čakajú parádne stúpania, výhľady a cesty mimo veľkú premávku.
Tip na výlet: Spišská Magura v zime na biku - ďalšia lokalita, ktorú mám radšej v zime

Spišská Magura je pomerne menej známe pohorie na severe Slovenska, neďaleko poľských hraníc. V zime tam je, na rozdiel od Tatier, tých možností o niečo menej, no pri dobrých podmienkach sa tam dá dobre pojazdiť.
Video: Na bicykli do MTBIKER centra - do Hrádku bez áut

Ako sa dostať do predajne v Hrádku pohodlne na bicykli, ako sa vyhnúť veľkej premávke a aké pekné miesta je možné vidieť po ceste?
Tip na výlet: Okolie Banskej Štiavnice - ako jeden tím, a to doslova

V tomto tipe na výlet vám priblížim náš cyklokemp tímu Beer Inside Team, ktorý možno niektorí z vás poznajú aj vďaka MTB podujatiu Jarný Šprint Bystrička.
Tip na výlet: Nenáročný výjazd v okrese Stará Ľubovňa - cez Levočské vrchy a 8 obcí

Trasa síce vedie cez osem obcí na severovýchode Slovenska, no kontakt s premávkou bol minimálny, čo naznačuje, že tento trip je určený pre MTB a gravel jazdcov.
500 km výlet, ktorý nič negarantuje

Keď sme ako partia študentov počas jedného jarného večera sedeli už pri treťom pive, jeden kamarát zahlásil: „Poďme cez prázdniny k Liptovskej Mare na babete.“ Ja som smelo odvetil: „Síce babetu nemám, ale pôjdem s vami na bicykli.“
Vlastné výzvy – tri malofatranské chaty za tri roky

Minulý rok sa zrušili mnohé podujatia, namiesto nich vzniklo veľa rôznych výziev. Ja som si dokončil tú svoju.
Chata pri Zelenom plese - pod dohľadom najväčšej steny v Tatrách

Poďte s nami na netradičný vianočný výjazd, kde o zimnú atmosféru nebude núdza a kde sa cyklistika spája s históriou horolezectva v Tatrách.
Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry – nádherný okruh cez Smrekovicu a Sidorovo

Ranných -8°C, všetko pod kolesami chrumká, z úst ide para a nás čaká okruh, ktorý ponúkne všetko, po čom horský cyklistka môže túžiť. Poďte si dať jeden fajnový mrazivý výjazd z pohodlia domova...
Tip na výlet: Po stopách Gustiho Popoviča

Isto to poznáte, keď sa vám už domáce cesty zunujú, keď už poznáte naspamäť vzdialenosti od jednej dediny k druhej či dokonca od križovatky ku križovatke.
Tip na výlet: Slovensko na bicykli - nonstop a za 1 deň

Slovensko je nádherná krajina. Žijeme v nej a máme ju radi. Už dlhšie sme plánovali nejaký výlet po našom kraji, ale ani vo sne nám nenapadlo, že to zrealizujeme takýmto spôsobom.
Stúpania na Kysuciach v sedle cestného bicykla – moje tipy

Niekto v tom vidí utrpenie a nútené zlo, iný zasa potešenie a výzvu. Pozrite si spolu so mnou pár pekných a možno aj výživných stúpaní v tejto krásnej vrchovine.